Skocz do zawartości

[MULTI] Dying Light - seria


Recommended Posts

Różnica na plus imo jest głównie w oświetleniu i cieniach. Ale nie są to też jakieś mega duże różnice, ktoś kto grał bez RT pewnie tego podczas gry nie zauważy :P Nie wiem jak tam u ciebie ale u mnie np. w ciemnych pomieszczeniach z RT bez latarki praktycznie nic nie widać, bez RT da się tam jakoś poruszać po omacku :D Fajnie wyglądają też poruszające się cienie postaci w dialogach w zależności od kąta padania promieni słonecznych. Ale to wszystko są raczej takie bajery których bardziej trzeba się doszukiwać niż takie które sprawiają, że masz ochotę zatrzymać się na chwilę i podziwiać ;) Odrębną kwestią jest też obciążenie sprzętu z RT, które miejscami potrafi zabić klatki totalnie. Nieraz miałem sytuację gdzie gram, mam te 55-60 klatek a tu za chwile ni z tego ni z owego spada do 20 xD

46 minut temu, Szarik napisał:

@up ja już nawet nie pamiętam gdzie i kiedy to było

 

Z tym questem jest też taki problem, że nie każdy go widział bo nie zawsze się pojawia... Ogólnie z tego co czytałem jakiś mega zbugowany quest, to że nawet uda Ci się na niego trafić nie oznacz że zdobędziesz te mapę bo podobno w trakcie lubi się coś wykrzaczyć....

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 9.03.2022 o 16:28, rafal12322 napisał:

ktoś kto grał bez RT pewnie tego podczas gry nie zauważy

 

W dniu 9.03.2022 o 15:45, Szarik napisał:

Szału nie ma

 

Tak bardzo przywykliście do udawanego oświetlenia, że w momencie zbliżana się do naturalnego  nawet go nie zauważacie. 

 

 

Edytowane przez MiK
  • Dzięki 1
Link to post
Share on other sites

W Metro Exodus Enhanced Edition RT powoduje u mnie już opad szczeny, elegancko to wygląda. W DL jakoś mnie nie porwało...jak już pisałem. Nowe wyzwania zmierzają do Stay Human

 

 

Link to post
Share on other sites

Niech najpierw naprawią osiągnięcia i bugi :-> Dawno nie widziałem tak zepsutych achievementów jak w DL2... Dwa brakujące aczki są dla mnie nieosiągalne i jak widzę dla sporej części osób również, mowa o przydziale 7 obiektów oraz uzbieraniu miliona na koncie. Pomimo spełnienia wymaganych warunków one nie wpadają...

  • Smutne 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Odpaliłem dziś DL1 w 4k...nie dość, że grafika (mimo braku rt i tylko dx11) jest co najmniej dwa razy lepsza (tekstury, fx itp), to to samo tyczy się fizyki i walki jak i całego miasta...albo ja czegoś tu nie rozumiem albo sam nie wiem ocb.

 

Co do DL2 to nadchodzi jakiś gigantyczny patch na koniec kwietnia z opcją NG+ :)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja nie wiem po co oni zmieniali coś co było dobre. W DL1 praktycznie każdy aspekt gry był lepszy niż w dwójce, mogli to zostawić i zrobić nową mapę na tych samych assetach i byłoby świetnie. Tutaj gra miejscami wygląda jak te rodem z PS3 xD 

A co do NG+ to można rzec, w końcu :) Ile można czekać, mam nadzieję że naprawią wadliwe aczki...

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Zapowiada się spoko, ng+ na pewno sprawdzę z kompletnie innym rozegraniem fabuły tak jak w Dzikim Gonie a dodatkowe 30 inhibitorów? dżizas Aiden spuchnie po takiej końskiej już dawce he he. A o trybie photo nadal cisza...

Link to post
Share on other sites

Wiadomo coś o której godzinie łatka będzie do pobrania w Steam?

 

E:/łatka weszła, no to jedziemy z ng+ :)

dl2.png

 

Dying-Light-Game-x64-rwdi-2022-04-27-12-

 

Dying-Light-Game-x64-rwdi-2022-04-27-12-

E:/będąc w samym menu gry Steam zaliczył mi acziwka Gruz i popioły :o, nowe zadanie poboczne (a przynajmniej nie widziałem go wcześniej) "żywy trup" jest u mnie zbugowane, wskaźnik misji wychodzi poza mapę a później wraca do centrum mapy (po przejściu około 800 metrów)...spoko :rotfl:

Edytowane przez Szarik
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

W sumie na plus ale i tak chyba nie idzie od bardzo dawna kupić samej podstawki więc w zasadzie taki upgrade dla kogoś kto te kilka lat temu kupił grę... wszystkie 7 osób, które może odpalą grę i są z tego powodu zadowolone serdecznie pozdrawiamy :)

 

:P:P:P

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Ehh to wchłanianie mniejszych przez większych ostatnio zrobiło się strasznie popularne xD Niedługo to wszystkie mniejsze studia robiące gierki będą pod skrzydłami kilku wielkich molochów xD:x Teraz tylko czekać aż Redów ktoś wchłonie :rotfl:

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...