Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Nvidia Windows kernel driver 314.22 się sypie.

Nvidia kernel 314.22

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Viz_pl

Viz_pl
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 23 maj 2013 - 21:37

Niedawno złożyłem nowy komputer. Przez 2 dni wszystko było OK, a dzisiaj zaczęły się losowe "blackouty" - wszystko znika z ekranu co kilka minut i pojawia się tytułowy błąd "Nvidia Windows kernel driver przestał odpowiadać ale odzyskał sprawność". Uniemożliwia to normalne korzystanie z PCta i lekko mnie denerwuje. Nie robiłem żadnego OC, wszystko ma stockowe ustawienia. Co może być nie tak? Update do najnowszych sterowników nic nie dał. Grafika to 2 sztuki MSI GTX 660 Twin Fozr III.
  • 0

#2 Pawel-Bewu

Pawel-Bewu
  • Nowicjusz

  • 18 postów

Napisano 23 maj 2013 - 22:45

314.22 w czasie gdzie ja na swoje 2 sztuki Gigabyte GTX 660 mam zainstalowane 320.18. Zacznij od uaktualnienia sterownikow. Bedzie trzeba stopniowo wykluczac przyczyny.


  • 0
3770k dellided + Raijintek triton // Asrock z77 Extreme6 // 8gb Corsair 1600 // Corsair rm750 // SSD 120 + HDD 2x500
 
 

#3 Viz_pl

Viz_pl
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 23 maj 2013 - 22:56

314.22 w czasie gdzie ja na swoje 2 sztuki Gigabyte GTX 660 mam zainstalowane 320.18. Zacznij od uaktualnienia sterownikow. Bedzie trzeba stopniowo wykluczac przyczyny.


Update robiłem, to samo.
  • 0

#4 MSI Team

MSI Team
  • Support Team

  • 434 postów
  • Miejscowość:Bielany Wrocławskie

Napisano 23 maj 2013 - 23:16

Proszę o podanie pełnej specyfikacji komputera.
CPU
RAM
MB

GPU
Zasilacz


  • 0
Strona główna MSI http://msi.com/
Game MSI http://game.msi.com/
MSI Dragonarmy http://dragonarmy.msi.com/
Forum MSI http://forum-pl.msi.com/

#5 Viz_pl

Viz_pl
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 24 maj 2013 - 06:08

Proszę o podanie pełnej specyfikacji komputera.
CPU
RAM
MB
GPU
Zasilacz


i7 3770k
Crucial ballistix elite 2x8gb
MSI Z77A-GD55
2x MSI GTX 660 Twin Fozr III
Corsair 650w HX
  • 0

#6 Mephic

Mephic
  • Pasjonat

  • 857 postów

Napisano 24 maj 2013 - 06:20

Spróbuj na jednej grafice z wyjeta druga a potem na odwrót. Wykluczymy przynajmniej czy to któraś z kart.
  • 0

Mobo: MSI Z77A-GD55CPU: Core i5 3570K @4,6 GHz 1,23v, CPUCooler: Enermax ETS-T40-TA GPU: MSI 660Ti PE OC Edition Core: 1280 MHz Vram: 7000 MHz // voltage: STOCK, RAM: Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600 MHz (X.M.P.), PSU: Corsair TXEU 750W, Case: CM HAF 912 Plus (2x120mm sickleflow red, 1x200mm megaflow red, 1x120mm cm stock)FanController: Lamptron FC5V2


#7 Viz_pl

Viz_pl
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 24 maj 2013 - 07:03

OK, wygląda na to, że jedna karta padła. Przy konfiguracji "karta nr. 2" wszystko działa, "karta nr. 2 na miejscu karty nr. 1" też, natomiast "karta nr. 1" robi problemy w każdym położeniu.


Orientujecie się jak to wygląda od strony gwarancji? Od razu walić do MSI czy najpierw do sklepu?


Użytkownik Viz_pl edytował ten post 24 maj 2013 - 07:10

  • 0

#8 Mephic

Mephic
  • Pasjonat

  • 857 postów

Napisano 24 maj 2013 - 07:12

No to teraz sprawdz czy na obu kartach jest ten sam bios i wklej tu numery

Gwarancje realizuje sklep ale jesli Kupiles sprzet na odległość i nie minęło 10 dni od daty zakupu to mozesz go bezkosztowo zwrócić. Jesli minęło wiecej to proponuje skorzystać z prawa do reklamacji na niezgodność towaru z Umowa bo procesy gwarancyjne dlugo sie ciągną.
  • 0

Mobo: MSI Z77A-GD55CPU: Core i5 3570K @4,6 GHz 1,23v, CPUCooler: Enermax ETS-T40-TA GPU: MSI 660Ti PE OC Edition Core: 1280 MHz Vram: 7000 MHz // voltage: STOCK, RAM: Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600 MHz (X.M.P.), PSU: Corsair TXEU 750W, Case: CM HAF 912 Plus (2x120mm sickleflow red, 1x200mm megaflow red, 1x120mm cm stock)FanController: Lamptron FC5V2


#9 Viz_pl

Viz_pl
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 24 maj 2013 - 07:15

No to teraz sprawdz czy na obu kartach jest ten sam bios i wklej tu numery

Gwarancje realizuje sklep ale jesli Kupiles sprzet na odległość i nie minęło 10 dni od daty zakupu to mozesz go bezkosztowo zwrócić. Jesli minęło wiecej to proponuje skorzystać z prawa do reklamacji na niezgodność towaru z Umowa bo procesy gwarancyjne dlugo sie ciągną.

Jak się to sprawdza? 10 dni nie minęło, zapłaciłem i odebrałem tydzień temu w środę.


  • 0

#10 Mephic

Mephic
  • Pasjonat

  • 857 postów

Napisano 24 maj 2013 - 07:30

Tak, ale kupowałeś przez internet? Czy bezpośrednio w sklepie? (gdzie doszło do zamówienia części)

 

Sprawdzisz programem GPU-z.


  • 0

Mobo: MSI Z77A-GD55CPU: Core i5 3570K @4,6 GHz 1,23v, CPUCooler: Enermax ETS-T40-TA GPU: MSI 660Ti PE OC Edition Core: 1280 MHz Vram: 7000 MHz // voltage: STOCK, RAM: Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600 MHz (X.M.P.), PSU: Corsair TXEU 750W, Case: CM HAF 912 Plus (2x120mm sickleflow red, 1x200mm megaflow red, 1x120mm cm stock)FanController: Lamptron FC5V2


#11 Viz_pl

Viz_pl
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 24 maj 2013 - 07:33

Tak, ale kupowałeś przez internet? Czy bezpośrednio w sklepie? (gdzie doszło do zamówienia części)
 
Sprawdzisz programem GPU-z.

Przez internet, odbiór osobisty
EDIT: BIOS ten sam - 80.06.28.00.39 (P2030-0000)


Użytkownik Viz_pl edytował ten post 24 maj 2013 - 07:39

  • 0

#12 Mephic

Mephic
  • Pasjonat

  • 857 postów

Napisano 24 maj 2013 - 07:38

Jeśli do zamówienia doszło w internecie to tam została zawarta Umowa kupna-sprzedaży. Proponuję zapakować kartę w pudełko w jakim przyszła (o ile w takim przyszła a nie gotowy zestaw) i zwrócić z pismem w którym informujesz o odstąpieniu od Umowy (korzystając z prawa do odstąpienia w terminie 10 dni od daty zakupu przy zakupach na odległość). Jaki to sklep?


  • 0

Mobo: MSI Z77A-GD55CPU: Core i5 3570K @4,6 GHz 1,23v, CPUCooler: Enermax ETS-T40-TA GPU: MSI 660Ti PE OC Edition Core: 1280 MHz Vram: 7000 MHz // voltage: STOCK, RAM: Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600 MHz (X.M.P.), PSU: Corsair TXEU 750W, Case: CM HAF 912 Plus (2x120mm sickleflow red, 1x200mm megaflow red, 1x120mm cm stock)FanController: Lamptron FC5V2


#13 Viz_pl

Viz_pl
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 24 maj 2013 - 07:41

Jeśli do zamówienia doszło w internecie to tam została zawarta Umowa kupna-sprzedaży. Proponuję zapakować kartę w pudełko w jakim przyszła (o ile w takim przyszła a nie gotowy zestaw) i zwrócić z pismem w którym informujesz o odstąpieniu od Umowy (korzystając z prawa do odstąpienia w terminie 10 dni od daty zakupu przy zakupach na odległość). Jaki to sklep?

Morele.net. Wszystko przychodziło oddzielnie więc nie powinno być problemu z pudełkiem ;)


  • 0

#14 Mephic

Mephic
  • Pasjonat

  • 857 postów

Napisano 24 maj 2013 - 08:33

Ja w morele.net zwracałem w terminie 10 dni 7950 który zdechł. przyjęli bez problemu a przyznałem im że karta padła po dwóch dniach (po prostu zwracałem przez serwis, tam dali papier że mam  mieć zwrot pieniędzy, nikt nawet karty nie sprawdzał bo Pan stwierdził, że przywykli do psujących się 7950 w tamtym okresie czasu).

 

Generalnie z morelami problemu nie ma w tym zakresie więc działaj,.


  • 0

Mobo: MSI Z77A-GD55CPU: Core i5 3570K @4,6 GHz 1,23v, CPUCooler: Enermax ETS-T40-TA GPU: MSI 660Ti PE OC Edition Core: 1280 MHz Vram: 7000 MHz // voltage: STOCK, RAM: Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600 MHz (X.M.P.), PSU: Corsair TXEU 750W, Case: CM HAF 912 Plus (2x120mm sickleflow red, 1x200mm megaflow red, 1x120mm cm stock)FanController: Lamptron FC5V2






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych