Viz_pl 0 Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 Niedawno złożyłem nowy komputer. Przez 2 dni wszystko było OK, a dzisiaj zaczęły się losowe "blackouty" - wszystko znika z ekranu co kilka minut i pojawia się tytułowy błąd "Nvidia Windows kernel driver przestał odpowiadać ale odzyskał sprawność". Uniemożliwia to normalne korzystanie z PCta i lekko mnie denerwuje. Nie robiłem żadnego OC, wszystko ma stockowe ustawienia. Co może być nie tak? Update do najnowszych sterowników nic nie dał. Grafika to 2 sztuki MSI GTX 660 Twin Fozr III. Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel-Bewu 1 Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 314.22 w czasie gdzie ja na swoje 2 sztuki Gigabyte GTX 660 mam zainstalowane 320.18. Zacznij od uaktualnienia sterownikow. Bedzie trzeba stopniowo wykluczac przyczyny. Cytuj Link to post Share on other sites
Viz_pl 0 Napisano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 314.22 w czasie gdzie ja na swoje 2 sztuki Gigabyte GTX 660 mam zainstalowane 320.18. Zacznij od uaktualnienia sterownikow. Bedzie trzeba stopniowo wykluczac przyczyny. Update robiłem, to samo. Cytuj Link to post Share on other sites
MSI Team 50 Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 Proszę o podanie pełnej specyfikacji komputera.CPURAMMB GPUZasilacz Cytuj Link to post Share on other sites
Viz_pl 0 Napisano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 Proszę o podanie pełnej specyfikacji komputera. CPU RAM MB GPU Zasilacz i7 3770k Crucial ballistix elite 2x8gb MSI Z77A-GD55 2x MSI GTX 660 Twin Fozr III Corsair 650w HX Cytuj Link to post Share on other sites
Mephic 110 Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 Spróbuj na jednej grafice z wyjeta druga a potem na odwrót. Wykluczymy przynajmniej czy to któraś z kart. Cytuj Link to post Share on other sites
Viz_pl 0 Napisano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 (edytowane) OK, wygląda na to, że jedna karta padła. Przy konfiguracji "karta nr. 2" wszystko działa, "karta nr. 2 na miejscu karty nr. 1" też, natomiast "karta nr. 1" robi problemy w każdym położeniu. Orientujecie się jak to wygląda od strony gwarancji? Od razu walić do MSI czy najpierw do sklepu? Edytowane 24 Maja 2013 przez Viz_pl Cytuj Link to post Share on other sites
Mephic 110 Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 No to teraz sprawdz czy na obu kartach jest ten sam bios i wklej tu numery Gwarancje realizuje sklep ale jesli Kupiles sprzet na odległość i nie minęło 10 dni od daty zakupu to mozesz go bezkosztowo zwrócić. Jesli minęło wiecej to proponuje skorzystać z prawa do reklamacji na niezgodność towaru z Umowa bo procesy gwarancyjne dlugo sie ciągną. Cytuj Link to post Share on other sites
Viz_pl 0 Napisano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 No to teraz sprawdz czy na obu kartach jest ten sam bios i wklej tu numery Gwarancje realizuje sklep ale jesli Kupiles sprzet na odległość i nie minęło 10 dni od daty zakupu to mozesz go bezkosztowo zwrócić. Jesli minęło wiecej to proponuje skorzystać z prawa do reklamacji na niezgodność towaru z Umowa bo procesy gwarancyjne dlugo sie ciągną. Jak się to sprawdza? 10 dni nie minęło, zapłaciłem i odebrałem tydzień temu w środę. Cytuj Link to post Share on other sites
Mephic 110 Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 Tak, ale kupowałeś przez internet? Czy bezpośrednio w sklepie? (gdzie doszło do zamówienia części) Sprawdzisz programem GPU-z. Cytuj Link to post Share on other sites
Viz_pl 0 Napisano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 (edytowane) Tak, ale kupowałeś przez internet? Czy bezpośrednio w sklepie? (gdzie doszło do zamówienia części) Sprawdzisz programem GPU-z. Przez internet, odbiór osobisty EDIT: BIOS ten sam - 80.06.28.00.39 (P2030-0000) Edytowane 24 Maja 2013 przez Viz_pl Cytuj Link to post Share on other sites
Mephic 110 Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 Jeśli do zamówienia doszło w internecie to tam została zawarta Umowa kupna-sprzedaży. Proponuję zapakować kartę w pudełko w jakim przyszła (o ile w takim przyszła a nie gotowy zestaw) i zwrócić z pismem w którym informujesz o odstąpieniu od Umowy (korzystając z prawa do odstąpienia w terminie 10 dni od daty zakupu przy zakupach na odległość). Jaki to sklep? Cytuj Link to post Share on other sites
Viz_pl 0 Napisano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 Jeśli do zamówienia doszło w internecie to tam została zawarta Umowa kupna-sprzedaży. Proponuję zapakować kartę w pudełko w jakim przyszła (o ile w takim przyszła a nie gotowy zestaw) i zwrócić z pismem w którym informujesz o odstąpieniu od Umowy (korzystając z prawa do odstąpienia w terminie 10 dni od daty zakupu przy zakupach na odległość). Jaki to sklep? Morele.net. Wszystko przychodziło oddzielnie więc nie powinno być problemu z pudełkiem Cytuj Link to post Share on other sites
Mephic 110 Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 Ja w morele.net zwracałem w terminie 10 dni 7950 który zdechł. przyjęli bez problemu a przyznałem im że karta padła po dwóch dniach (po prostu zwracałem przez serwis, tam dali papier że mam mieć zwrot pieniędzy, nikt nawet karty nie sprawdzał bo Pan stwierdził, że przywykli do psujących się 7950 w tamtym okresie czasu). Generalnie z morelami problemu nie ma w tym zakresie więc działaj,. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.