Skocz do zawartości

Nvidia Windows kernel driver 314.22 się sypie.


Recommended Posts

Niedawno złożyłem nowy komputer. Przez 2 dni wszystko było OK, a dzisiaj zaczęły się losowe "blackouty" - wszystko znika z ekranu co kilka minut i pojawia się tytułowy błąd "Nvidia Windows kernel driver przestał odpowiadać ale odzyskał sprawność". Uniemożliwia to normalne korzystanie z PCta i lekko mnie denerwuje. Nie robiłem żadnego OC, wszystko ma stockowe ustawienia. Co może być nie tak? Update do najnowszych sterowników nic nie dał. Grafika to 2 sztuki MSI GTX 660 Twin Fozr III.

Link to post
Share on other sites

OK, wygląda na to, że jedna karta padła. Przy konfiguracji "karta nr. 2" wszystko działa, "karta nr. 2 na miejscu karty nr. 1" też, natomiast "karta nr. 1" robi problemy w każdym położeniu.


Orientujecie się jak to wygląda od strony gwarancji? Od razu walić do MSI czy najpierw do sklepu?

Edytowane przez Viz_pl
Link to post
Share on other sites

No to teraz sprawdz czy na obu kartach jest ten sam bios i wklej tu numery

 

Gwarancje realizuje sklep ale jesli Kupiles sprzet na odległość i nie minęło 10 dni od daty zakupu to mozesz go bezkosztowo zwrócić. Jesli minęło wiecej to proponuje skorzystać z prawa do reklamacji na niezgodność towaru z Umowa bo procesy gwarancyjne dlugo sie ciągną.

Link to post
Share on other sites

No to teraz sprawdz czy na obu kartach jest ten sam bios i wklej tu numery

 

Gwarancje realizuje sklep ale jesli Kupiles sprzet na odległość i nie minęło 10 dni od daty zakupu to mozesz go bezkosztowo zwrócić. Jesli minęło wiecej to proponuje skorzystać z prawa do reklamacji na niezgodność towaru z Umowa bo procesy gwarancyjne dlugo sie ciągną.

Jak się to sprawdza? 10 dni nie minęło, zapłaciłem i odebrałem tydzień temu w środę.

Link to post
Share on other sites

Tak, ale kupowałeś przez internet? Czy bezpośrednio w sklepie? (gdzie doszło do zamówienia części)

 

Sprawdzisz programem GPU-z.

Przez internet, odbiór osobisty

EDIT: BIOS ten sam - 80.06.28.00.39 (P2030-0000)

Edytowane przez Viz_pl
Link to post
Share on other sites

Jeśli do zamówienia doszło w internecie to tam została zawarta Umowa kupna-sprzedaży. Proponuję zapakować kartę w pudełko w jakim przyszła (o ile w takim przyszła a nie gotowy zestaw) i zwrócić z pismem w którym informujesz o odstąpieniu od Umowy (korzystając z prawa do odstąpienia w terminie 10 dni od daty zakupu przy zakupach na odległość). Jaki to sklep?

Link to post
Share on other sites

Jeśli do zamówienia doszło w internecie to tam została zawarta Umowa kupna-sprzedaży. Proponuję zapakować kartę w pudełko w jakim przyszła (o ile w takim przyszła a nie gotowy zestaw) i zwrócić z pismem w którym informujesz o odstąpieniu od Umowy (korzystając z prawa do odstąpienia w terminie 10 dni od daty zakupu przy zakupach na odległość). Jaki to sklep?

Morele.net. Wszystko przychodziło oddzielnie więc nie powinno być problemu z pudełkiem ;)

Link to post
Share on other sites

Ja w morele.net zwracałem w terminie 10 dni 7950 który zdechł. przyjęli bez problemu a przyznałem im że karta padła po dwóch dniach (po prostu zwracałem przez serwis, tam dali papier że mam  mieć zwrot pieniędzy, nikt nawet karty nie sprawdzał bo Pan stwierdził, że przywykli do psujących się 7950 w tamtym okresie czasu).

 

Generalnie z morelami problemu nie ma w tym zakresie więc działaj,.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...