Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

Poszukuję lustrzanki do kwoty 2000 - max 2200 zł. Chcę czegoś dobrego, coby wytrzymało parę dobrych lat. Nie jestem profesjonalistą, ale dobrze by było mieć coś z niezłą specyfiką. Nie znam się za bardzo na

tych tematach sprzętowych, więc liczę na waszą pomoc.

 

Co powiecie np. na Canon EOS 600D albo Nikon D5100?

 

Pozdrawiam,

wilkolak22

Link to post
Share on other sites

Lepiej wybrać EOS'a 550d. Mniejszy i dużo szybciej się włącza, a funkcjonalność taka sama. Nie wiem jaki sensor ma 600d, ale 550d ma ten sam, który można znaleźć w 5D, który ce****e się jednym z najniższych poziomów szumu.

 

Błąd. Sprawdzaj takie informacje. Biafra

Link to post
Share on other sites

rany boskie saddam, co za bzdury gadasz !!!!
od kiedy 550D i 5D maja ten sam sensor ?! puszki dzieli ok 5lat, a co najmniej 2 do wersji mkII. 5d ma sensor typu FF a 550D tylko Crop.
 

wilkolak22 pytania zasadnicze:
Co chcesz fotografować ? Jaki chcesz mieć obiektyw ? Czy potrzebujesz wysokiego ISO ? Nawilżają cie takie dodatki jak LV czy filmowanie ? Czy planujesz korzystać ze starych szkieł np m42 ?

Link to post
Share on other sites

Hm. A więc tak. Aparat ma być od razu z obiektywem.

Do czego będę go wykorzystywał? Filmowanie raczej mnie nie interesuje (jeśli coś nagrywam, to sporadycznie). Chodzi mi ogólnie o dobrą jakość zdjęć. Ze wskazaniem na krajobrazy i plenery (rzadziej portrety). A, i przyda mi się niezły tryb macro, jako że lubię tworzyć filmy poklatkowe.

 

Obiektyw? Hm, nie wiem, a można za taką cenę mieć inny niż 18-55? :D

 

ISO? Myślę, że nie trzeba jakiegoś wysokiego.

 

PS Mówcie prostszym językiem xD :D

 

Czekam na dalsze posty :D

Link to post
Share on other sites

rany boskie saddam, co za bzdury gadasz !!!!

od kiedy 550D i 5D maja ten sam sensor ?! puszki dzieli ok 5lat, a co najmniej 2 do wersji mkII. 5d ma sensor typu FF a 550D tylko Crop.

 

wilkolak22 pytania zasadnicze: