Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Gigabyte gtx 570 windforce III za wysoka temperatura!

gtx 570 gigabyte windofrce nvidia III

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#21 Karol1701

Karol1701
  • Pasjonat

  • 909 postów
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 19 maj 2013 - 03:30

Przepraszam, że pytam... ale nie lepiej wysłać kartę na gwarancję skoro tak mocno szumi jak pisze Autor?! Jeżeli nie możesz wręcz grać w słuchawkach(!!!) to na pewno musi być coś nie tak. Wysyłaj i tyle. Jak powiedzą, że sprawna to wtedy sprzedaj jako sprawną i przy okazji nikt nie będzie później narzekać, że sprzedałeś kartę z zepsutym chłodzeniem.


  • 0

i7 6700k @ 4.5GHz @ 1.35V + EK Supreme Acetal&Nickel CSQ // Asus Maximus VIII Hero // Corsair Vengeance Red LED 16GB 3200MHz  // Gigabyte 2070 Super Gaming OC 3X // Samsung 840Evo 120GB SSD // Seagate Barracuda 1TB // Asus Xonar DX // Seasonic X-750 KM3 // Phanteks Enthoo Primo (white) // Alphacool XT45 360 & UT60 240 // EK-XRES 140 D5 Vario // Steelseries Rival 300 // Ozone Strike Battle Cherry MX Brown // Superlux HD681 EVO II // Microsoft Xbox 360 Controller // Fanatec CSL Elite // Asus VG27AQ  WorkLog 


#22 Bichits

Bichits
  • Emeryt komputerowy

  • 2615 postów
  • Miejscowość:Toruń

Napisano 19 maj 2013 - 09:20

@Up

LOL :D

Pojechałeś z tym tekstem o sprzedaży.

Aczkolwiek zgadzam się co do oddania na gw. co z tego, że temp w normie, skoro wentylatory wkręcają się na wysokie obroty, aby taką temperaturę utrzymać.


  • 0

Mobo: MSI B450 Tomahawk Max CPU: AMD Ryzen 5 3600 Cooler: Box GPU: Sapphire RX 5700 Pulse (@ XT 144TMU, 2304 Shaders) Ram: 2 x 8 GB Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz CL 16 SSD: SanDisk SSD PLUS 120GB + GoodRam Iridium PRO 480GB + Crucial MX500 1TB Sound Card: Sound Blaster SB1500 PSU: Thermaltake Smart SE 530w  Case: Phanteks Enthoo Pro Window, black Mouse: Roccat Kone Pure Owl - Eye 3300DPI Keybord: Logitech G105 blue Monitor: AOC C24G1


#23 endoc1784

endoc1784
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 275 postów

Napisano 19 maj 2013 - 09:31

Ale ja nie mogę jej wysłać na gwarancje, jak ją wyślę skoro mówią mi że nie mam do tego podstaw.


  • 0

#24 kima2

kima2
  • Strange Behaviour

  • 685 postów
  • Miejscowość:Ruda Śląska

Napisano 19 maj 2013 - 10:45

Możesz wysłać ją na gwarancję. Oni pieprzą głupoty. Muszą ją przyjąć bo się przegrzewa i jest głośna a to wystarczający powód do gwarancji. Jeżeli nie chcą przyjąć to musisz się skontaktować z rzecznikiem praw konsumenta i on to załatwi bo nie mają prawa odmówić. Masz gwarancję od Gigabyte a nie od ESC i to nie oni decydują tylko warunki gwarancji Gigabyte.

 

Jedynym felerem jest to, że rozbierałeś kartę i jeżeli ją przyjmą to na serwisie pewnie się zorientują, że coś w niej było grzebane i nie wymienią Ci jej na nową. Po prostu Ci ją oddają i powiedzą, że złamałeś warunki gwarancji.


Użytkownik kima2 edytował ten post 19 maj 2013 - 10:47

  • 0

9700K @5.1Ghz 1.35V + Kraken X62 / Z390 Aorus Pro / HyperX Predator 2*8GB @3600Mhz CL17 / MSI 2080 Duke / Focus Plus 650W /  SX8200 Pro / Define R6 / Asus PG279Q / HFI580 + Dragonfly Red / Microlab Solo6c /  Rival 300 / Blackwidow X Chroma /


#25 GIGABYTE_PL

GIGABYTE_PL
  • Wsparcie techniczne

  • 1114 postów

Napisano 20 maj 2013 - 06:56

Ale ja nie mogę jej wysłać na gwarancje, jak ją wyślę skoro mówią mi że nie mam do tego podstaw.

 

Jeżeli stwierdzisz uszkodzenie wiatraków w chłodzeniu karty to jak najbardziej możesz.

Serwis wymieni ci chłodzenie bez problemu.


  • 0
Odwiedź nasz profil na Facebook'u

Konkurs Diablo III do zgarnięcia

#26 Mephic

Mephic
  • Pasjonat

  • 857 postów

Napisano 20 maj 2013 - 12:23

Jakakolwiek niezgodność towaru z umową zakłada brak ingerencji użytkownika w sprzęt. To samo w większości przypadków dotyczy gwarancji, choć nie wiem jaką politykę w tym zakresie ma Gigabyte. Tak czy owak - jeśli karta była na gwarancji to nasuwa się pytanie po jaki kij ją w ogóle rozbierałeś :) Tyle dobrze, że Gigabyte podszedł do tematu ludzko j.w. i daje szansę.


Użytkownik Mephic edytował ten post 20 maj 2013 - 12:23

  • 0

Mobo: MSI Z77A-GD55CPU: Core i5 3570K @4,6 GHz 1,23v, CPUCooler: Enermax ETS-T40-TA GPU: MSI 660Ti PE OC Edition Core: 1280 MHz Vram: 7000 MHz // voltage: STOCK, RAM: Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600 MHz (X.M.P.), PSU: Corsair TXEU 750W, Case: CM HAF 912 Plus (2x120mm sickleflow red, 1x200mm megaflow red, 1x120mm cm stock)FanController: Lamptron FC5V2


#27 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 4187 postów

Napisano 20 maj 2013 - 12:54

Na mój gust technika sam. wszystkie wentylatory mające problem z lożyskowaniem zachowują się jak ten na twojej karcie tzn. są  głośne i ogrzewają swoje otoczenie. Karta się wyciszy jak łożysko się zatrze, ale wyedy to może być zapóżno na jakąkolwiek reklamację.


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#28 endoc1784

endoc1784
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 275 postów

Napisano 20 maj 2013 - 14:33

Jeżeli stwierdzisz uszkodzenie wiatraków w chłodzeniu karty to jak najbardziej możesz.

Serwis wymieni ci chłodzenie bez problemu.

Kręcą się. Nie jestem fachowcem i czegoś głębszego nie znajdę. Jedyne co umiem zrobić to wymieniać pasty.

Pytacie po kij sam ją rozbierałem. Tłumaczę: Bo jak dzwoniłem na gwarancję to nie chcieli przyjąć więc sam się za to zabrałem, bo co innego mi pozostało..

 

I mam pytanko: Jeżeli ESC.pl tej gwarancji mi nie chce przyjąć (a tam składałem kompa) to mogę próbować u Gigabyte albo Nvidia ? Gdzie dzwonić czy coś?


Użytkownik endoc1784 edytował ten post 20 maj 2013 - 14:38

  • 0

#29 GIGABYTE_PL

GIGABYTE_PL
  • Wsparcie techniczne

  • 1114 postów

Napisano 20 maj 2013 - 14:55

Jeżeli ESC.pl tej gwarancji mi nie chce przyjąć (a tam składałem kompa) to mogę próbować u Gigabyte albo Nvidia ? Gdzie dzwonić czy coś?

 

Gwarancję możesz zrealizować tylko w miejscu zakupu.

 

Kręcą się. Nie jestem fachowcem i czegoś głębszego nie znajdę. Jedyne co umiem zrobić to wymieniać pasty.

 

Nie musisz być fachowcem, jeżeli wg. twojej opinii wentylatory zaczęły hałasować zgłoś kartę do naprawy na zatarte chłodzenie karty.


  • 0
Odwiedź nasz profil na Facebook'u

Konkurs Diablo III do zgarnięcia

#30 elvismt

elvismt
  • ...

  • 1285 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 20 maj 2013 - 14:56

Miałem podobnie w msi 560ti hawk karta ryczała jak jumbojet przy starcie z lotniskowca. Kiedyś grałem w battlefielda3 a ojciec w pokoju obok krzyczy wyłącz te suszarkę do włosów ile można włosy suszyć :)
Również miałem temperatury oscylujące w granicach 75-90C nic nie pomogło.

Nie kupuj nowego chłodzenia raz to nic albo niewiele pomoże dwa jest to nieopłacalne
Oddaj na gwarancję na ,,siłę" z dołączonym pismem stwierdzającym usterkę "przegrzewanie się oraz nadmierna emisja chałasu"

Póki co zalecić mogę jedynie lekkie zbicie napięcia na rdzeniu oraz zmniejszenie lekko taktowania a także włączanie w grach v-synch wtedy w mniej wymagających tytułach karta będzie znacznie ciszej pracować
  • 0

PC - I7 3770 MSI Z77A-G43, Macho rev.B 32GB DDR3 1600MHz, MSI GeForce GTX1070, EVGA Supernova 750W, SSD 512GB Kingstone, HDD1 3TB Hitachi HDD2 WD black 1TB, HDD3 WD Green 1,5TB, HDD4 WD Green 1TB, HDD5 WD 500GB Backup System: Windows 7 Pro / MacOS High Sierra / Win 10 Pro Notebook - MacBook Air 2015 8GB/256GB i5 Mojave

 

 


#31 Mephic

Mephic
  • Pasjonat

  • 857 postów

Napisano 21 maj 2013 - 06:38

To może zaczniemy od nowa - kiedy dokładnie zakupiłeś kartę?


  • 0

Mobo: MSI Z77A-GD55CPU: Core i5 3570K @4,6 GHz 1,23v, CPUCooler: Enermax ETS-T40-TA GPU: MSI 660Ti PE OC Edition Core: 1280 MHz Vram: 7000 MHz // voltage: STOCK, RAM: Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600 MHz (X.M.P.), PSU: Corsair TXEU 750W, Case: CM HAF 912 Plus (2x120mm sickleflow red, 1x200mm megaflow red, 1x120mm cm stock)FanController: Lamptron FC5V2


#32 endoc1784

endoc1784
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 275 postów

Napisano 21 maj 2013 - 15:01

2011-07-05

 

skopiowane z faktury.


  • 0

#33 Mephic

Mephic
  • Pasjonat

  • 857 postów

Napisano 21 maj 2013 - 17:39

No więc do 5 lipca 2013 możesz reklamować produkt na niezgodność towaru z Umową. NIe korzystaj z gwarancji bo to nie ma sensu. Problem leży tylko w tym, że powyżej 6 miesięcy od daty zakupu to Ty musisz tą niezgodność udowodnić w przypadku sprawy w sądzie konsumenckim lub na drodze tradycyjnej. 

 

Więcej o reklamacji znajdziesz wpisując w google poradnik konsumenta. Gwarancję jako taką sobie odpuść bo nie jest regulowana ustawowo. A reklamując masz znacznie szybszy proces działania i prawo po Twojej stronie, jeśli reklamacja jest zasadna. 

 

W tym konkretnym wypadku możesz powoływać się na zmianę parametrów karty w trakcie jej użytkowania (do poziomu diametralnie odbiegającego od parametrów początkowych) tj. w tym wypadku zwiększenia głośności chłodzenia przy jednoczesnym znacznym wzroście temperatur.


Użytkownik Mephic edytował ten post 21 maj 2013 - 17:39

  • 0

Mobo: MSI Z77A-GD55CPU: Core i5 3570K @4,6 GHz 1,23v, CPUCooler: Enermax ETS-T40-TA GPU: MSI 660Ti PE OC Edition Core: 1280 MHz Vram: 7000 MHz // voltage: STOCK, RAM: Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600 MHz (X.M.P.), PSU: Corsair TXEU 750W, Case: CM HAF 912 Plus (2x120mm sickleflow red, 1x200mm megaflow red, 1x120mm cm stock)FanController: Lamptron FC5V2


#34 stolar023

stolar023
  • Nowicjusz

  • 19 postów

Napisano 26 czerwiec 2013 - 20:54

jak to jest mozliwe ze masz zablokowane napiecia przy takiej grafice zobacz czy nie masz podniesionych napiec kolega tak mial plyta glowna sama z 0.9v do 1.1v podnosilo

 

Patrz na daty postów i nie odkopuj starych tematów. Biafra


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gtx, 570, gigabyte, windofrce, nvidia, III

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych