Skocz do zawartości

Komputer dla gracza do 1500zł


Recommended Posts

Witam, chciałbym abyście doradzili mi zakup komputera, cena jaką władam to 1500zł. Głównie chodzi mi o Counter-Strike: Global Offensive, a dokładniej o jak największą liczbę fps (klatek na sekundę). W kwestii komputerów nie jestem kompletnie zielony, ale nie znam się na ich składaniu, a gotowca kupić nie chcę, bo to kasa w błoto :D Na moim lapku tych fps mam 60-150 (w zależności od miejsca, w którym jestem). Na nowym kompie 200 to mógłby być standardzik ;) Czekam na propozycje

Link to post
Share on other sites

Szczerze na moim kompie (który masz na dole) cs-go,surce i 1.6 chodzą na 100 fps więc jakiegoś super wydajnego nie potrzebujesz.Taka rada nie wybieraj kompa na jedna grę,z mojego doświadczenia możesz to wywnioskować.Kupowałem kompa specjalnie pod lola (te 3 lata temu) a teraz żałuję bo miałem możliwość kupna gtx a tu mi mówili że gt lepszy do tej gry,no i mam gó**o za przeproszeniem bo chce pograc w bf3 i muszę kupować od nowa kompa. :(



Znaczy pogram w bf3 na low i minimalnych graficznych (monitor) ale czy o to chodzi w grach ? NO NIE więc zastanów się w co chcesz pograć oprócz cs"ów

Link to post
Share on other sites

Raczej w nic pogrywał więcej nie będę, bo jestem nastawiony na grę zespołową i gram w poważnej organizacji, lecz sponsora jeszcze nie ma i muszę w krótkim czasie ogarnąć jakiś komputerek, gdzie wyciągnę to minimum 150fps na każdej miejscówce gdyż mój stacjonarny się spalił :D Szpanować fpsami nie mam zamiaru..wkraczając już w temat, to nie potrzebuję jakiegoś dużego dysku ponieważ niczego 'ciężkiego' instalować tam nie będę, z pewnością 500gb starczy. Bardzo spodobał mi się Twój zestaw @Fixxer :D Mniejszy twardziel, lepsza grafa i będzie ogień :] Dzięki wielkie za wszystkie propozycje


@EDIT: O dołożeniu można pomyśleć po 1 czerwca :D Na pewno będzie to w granicy 500-800zł, tak więc możemy powiększyć pulę do 2300 :>

Edytowane przez wickedziu
Link to post