DarkFalcoN 2488 Napisano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 Bardzo proszę o rozwianie moich wątpliwości odnośnie respektowania gwarancji przez serwis MSI. Często się zdarza, że na Allegro można kupić nowe karty graficzne (fabrycznie zapakowane, nigdy nie otwierane) ale bez gwarancji czyli brak dowodu zakupu faktury lub paragonu. Moje pytanie polega na tym czy kupujący taki towar może liczyć na ewentualną naprawę, wymianę uszkodzonej karty bez fizycznego dowodu zakupu patrząc tylko na numer seryjny urządzenia i zakodowaną w nim datę produkcji. Wiadomo sprzedawca często pisze, że udziela gwarancję rozruchową do pierwszego uruchomienia i jeśli działa to dalej nic go już nie obchodzi. A jak problem pojawi się po miesiącu lub dwóch miesiącach to zostajemy z ręką w nocniku czy może jednak jest jakaś nadzieja. Chodzi mi konkretnie o politykę MSI ale mile widziane jak ktoś napiszę jak to jest u konkurencji. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
dam111111 522 Napisano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 No moje brak paragonu = brak gwarancji . Jeszcze ani razu nie zdarzyło się że go nie chciano jak reklamowałem sprzęt komputerowy. Cytuj Link to post Share on other sites
Alfons 30 Napisano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 Chyba że masz zarejestrowany produkt po numerach seryjnych na stronie www, ale czy MSI to stosuje to nie wiem. Cytuj Link to post Share on other sites
Ozored 176 Napisano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 z tego co wiem w komputroniku mają baze danych i naprawiają dopóki jest gwarancja nawet jak dowód zakupu nie zaginie, przynajmniej tak mnie poinformowano w Sosnowcu. Więc jak jest to karta z tego sklepu to moze jest taka mozliwosć Cytuj Link to post Share on other sites
nad30 35 Napisano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 Miałem podobny problem ze Smartfonem Samsunga. Zaszedłem do autoryzowanego serwisu miałem tylko kartę gwarancyjną bez paragonu zakupu telefonu ponieważ go zagubiłem. Pani która tam mnie obsługiwała powiedziała proszę się nie martwić spróbuje mi pomóc. Sprawdziła nr. produkcji i przyjeła mi telefon na serwisowanie. Cytuj Link to post Share on other sites
DarkFalcoN 2488 Napisano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 Ale jak to jest w firmie MSI. Cytuj Link to post Share on other sites
kfak666 1 Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 Dostałem odpowiedź z MSI, niestety reklamacja odbywa się przez sprzedawcę, poniżej odpowiedź Treść: Dear customer, We can check if your VGA is in warranty by the serialnumber. The warranty service however should be provided by your reseller. Please contact your reseller if it is possible to get a copy of the purchasing invoice. Kind regards, Ilse Muurmans Customer Service Cytuj Link to post Share on other sites
DarkFalcoN 2488 Napisano 24 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 Tak myślałem. Ale jakby im napisać, że sklep to firma krzak której już nie ma Cytuj Link to post Share on other sites
kfak666 1 Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 Spróbuj zapytać support MSI, zobaczymy co napiszą. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.