Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Dźwięk przestrzenny na PC

FAQ

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#81 adivxv

adivxv
  • Penetrator

  • 7543 postów
  • Miejscowość:Las Vegas

Napisano 28 wrzesień 2017 - 16:27

Jeszcze powiedz ,że podłączasz optykiem.


  • 0

Aune S16 - Final Audio Sonorous VI
Ekspert działów: Głośniki, słuchawki i urządzenia audio / Pełne zestawienie Ekspertów

 


#82 cooger

cooger
  • Too old to die young.

  • 7452 postów
  • 3DMark 06:666

Napisano 28 wrzesień 2017 - 20:34

No a jakżeby inaczej? :>


  • 0

Ekspert działu: Routery i sprzęt sieciowy / Kącik retro komputerów/ Głośniki, słuchawki i urządzenia audio/ Pełne zestawienie Ekspertów

Zanim wyślesz mi PW z linkiem do Twojego postu zastanów się czy naprawdę go nie widziałem.

Za hajper777: "Nie jestem jakimś mega hejterem żeby jarać sie barwą dzwieku do 100% wydajności"

Poszukuję: Abit BH6, TH7; TH7-II. Masz niepotrzebny stary sprzęt komputerowy (min.13 lat)? Napisz PW.


#83 adivxv

adivxv
  • Penetrator

  • 7543 postów
  • Miejscowość:Las Vegas

Napisano 28 wrzesień 2017 - 22:46

Siemka.

Sam uzywam zestawu Logitech 5.1 DTS + karta z wyższej półki za ponad 1200zł --Efekty--MIAZGA. :)

Jakie efekty jeśli można zapytać ?


  • 0

Aune S16 - Final Audio Sonorous VI
Ekspert działów: Głośniki, słuchawki i urządzenia audio / Pełne zestawienie Ekspertów

 


#84 NelsonPL

NelsonPL
  • Nowicjusz

  • 16 postów

Napisano 29 wrzesień 2017 - 19:35

Jak jakie efekty?

Słuchanie muzyki--jakość dźwięku jest wspaniała. (5.1 DTS) (JakośćTHX) (Bass aż trzęsie ścianami)

Gry--Efekty dźwiękowe  w grach np Battlefield 1 itd  są niesamowite.

Filmy-- Jak w kinie. Dźwięk wgniata w fotel.

 

Jakich głośników używam?

Głośniki

Karta dźwiękowa w Moim komputerze:

 

Jestem MEGA zadowolony. :)

Polecam.


  • 0

#85 cooger

cooger
  • Too old to die young.

  • 7452 postów
  • 3DMark 06:666

Napisano 29 wrzesień 2017 - 19:57

Wspaniałe - niesamowite - wgniata. Szczególnie ta muzyka w 5.1 :]


  • 0

Ekspert działu: Routery i sprzęt sieciowy / Kącik retro komputerów/ Głośniki, słuchawki i urządzenia audio/ Pełne zestawienie Ekspertów

Zanim wyślesz mi PW z linkiem do Twojego postu zastanów się czy naprawdę go nie widziałem.

Za hajper777: "Nie jestem jakimś mega hejterem żeby jarać sie barwą dzwieku do 100% wydajności"

Poszukuję: Abit BH6, TH7; TH7-II. Masz niepotrzebny stary sprzęt komputerowy (min.13 lat)? Napisz PW.


#86 adivxv

adivxv
  • Penetrator

  • 7543 postów
  • Miejscowość:Las Vegas

Napisano 29 wrzesień 2017 - 21:24

Zabawne, no ale cóż :) Ważne, że mu się podoba, choć daleko do dobrego dźwięku.


  • 0

Aune S16 - Final Audio Sonorous VI
Ekspert działów: Głośniki, słuchawki i urządzenia audio / Pełne zestawienie Ekspertów

 


#87 KOXsu

KOXsu
  • Zapaleniec

  • 1155 postów
  • 3DMark 06:3DMark 11- 9323

Napisano 13 grudzień 2018 - 02:24

I ten niesamowity basssss ciągnący się echem. Trzęsie jak kopalnia w Bytomiu.
Przepraszam za offtop, a jak już zacząłem to zapytam.
Jak to jest ze słuchawki maja dwie kopułki a człowiek parę uszu i że niby słyszy dzięki przestrzenny tylko w "życiu codziennym" a w słuchawkach już nie? Emulowanie dźwięku do przestrzennego w grach może być wysoce podobne to tego który nas otacza codziennie. Mamy i tak jedną parę uszu a słuchawki są właśnie przystosowane do nich.
  • 0
CPU: i7 8700k@5Ghz 1.34V Chłodzenie: Prolimatech Megahalems Płyta: Asrock Z370 Extreme 4 Ram: Corsair 2x8Gb 3000Mhz Cl15 GPU: GTX 1080 Ti MSI GAMING X@2056Mhz, Karta Dźwiękowa: Asus Strix Raid DLX Dysk: M.2 Plextor M8PeG 512Gb, Crucial MX200 250Gb Zasilacz: Corsair RM650X Buda: Fractal design core 3000 Monitor: Asus PG278QR<p>

#88 bleck55

bleck55
  • Maniak

  • 4488 postów
  • Miejscowość:Dąbrowa Górnicza

Napisano 13 grudzień 2018 - 11:14

Bo duzo przy tym roboty i molo komu przy produkcji gry chce się siedzieć przy dźwięku. Lepiej te zasoby przerzucić na na coś co będzie zauważalne w grze. Poza tym i tak jakiejś dramy nie ma wszystko zależy na czym słuchamy . Bo dobra przestrzeń i głębia to niestety domena drogich układów audio.
  • 0

AUNE S6 -> Dt 990 Pro (open mode), audio technica r70x, Brainwavz hm5, Takstar ts 671 ,AUDEZE LCD2 CLASIC

nuforce DAC 80 ( burson v6 clasic)  -> FOCAL Alpaha 80
xDuoo XD-05


#89 sznib

sznib
  • buzujolidrinker

  • 790 postów

Napisano 13 grudzień 2018 - 12:10

Jak to jest ze słuchawki maja dwie kopułki a człowiek parę uszu i że niby słyszy dzięki przestrzenny tylko w "życiu codziennym" a w słuchawkach już nie? Emulowanie dźwięku do przestrzennego w grach może być wysoce podobne to tego który nas otacza codziennie. Mamy i tak jedną parę uszu a słuchawki są właśnie przystosowane do nich.

 

No bo uszy to odbiornik, a głośniki to nadajniki symulujące dźwięki otoczenia. W systemie 5.1 i pokrewnych masz głośniki z przodu i z tyłu, można dźwięk wiec zlokalizować. W słuchawkach masz dwa głośniki tuż przy uszach, więc jak mogą one symulować dźwięk dochodzący z przodu lub z tyłu? Niby są słuchawki symulujące dźwięk przestrzenny, ale nie testowałem, więc się nie wypowiem.


  • 0

i7 3770@4.3Ghz*Asrock Z77 Pro4*16GB Adata XPG*Gigabyte GTX1060 6GB*Toshiba Q Pro 256GB, Seagate Iron Wolf 3TB*BeQuiet Straight Power 10 500W*Antec Solo*Nec EA273 WMI*Logitech K270*Logitech G900


#90 bleck55

bleck55
  • Maniak

  • 4488 postów
  • Miejscowość:Dąbrowa Górnicza

Napisano 13 grudzień 2018 - 13:40

A uszy jak wylapuja dziwię "różnica w czasie miedzi jednym a drugim uchem" mózg już to sobie interpretuje zależnie od natężenia różnic w opóźnieniu itd itp. Przecież uszu z tyłu nie masz wiesz ze dźwięk dobiega z tyłu bo ma inną barwę jest przytlumiony
  • 0

AUNE S6 -> Dt 990 Pro (open mode), audio technica r70x, Brainwavz hm5, Takstar ts 671 ,AUDEZE LCD2 CLASIC

nuforce DAC 80 ( burson v6 clasic)  -> FOCAL Alpaha 80
xDuoo XD-05


#91 KOXsu

KOXsu
  • Zapaleniec

  • 1155 postów
  • 3DMark 06:3DMark 11- 9323

Napisano 13 grudzień 2018 - 23:40

Wiadomo że zależy od gry ale np. w Battlefieldzie bez dźwięku przestrzennego nie mam szan na zlokalizowanie przeciwnika. W najnowszej odsłonie tej gry niestety nie jest już tak dobry jak wcześniej gdzie mogłem liczyć ilość domków za którym był przeciwnik. Wszystko zależy od źródła dźwięku.Sam zestaw 5.1 czy 7.1 bez odpowiedniego źródła nie jest w stanie odtworzyć dźwięku przestrzennego a jedynie zasymulować efekt echa.

Jeśli ktoś jest amatorem dźwięku i układów dźwiękowych polecam Battlefield 1 w trybie przestrzennym ustawionym w grze i na karcie.(oby nie realtek bo miałem nieprzyjemność spróbować)


  • 0
CPU: i7 8700k@5Ghz 1.34V Chłodzenie: Prolimatech Megahalems Płyta: Asrock Z370 Extreme 4 Ram: Corsair 2x8Gb 3000Mhz Cl15 GPU: GTX 1080 Ti MSI GAMING X@2056Mhz, Karta Dźwiękowa: Asus Strix Raid DLX Dysk: M.2 Plextor M8PeG 512Gb, Crucial MX200 250Gb Zasilacz: Corsair RM650X Buda: Fractal design core 3000 Monitor: Asus PG278QR<p>

#92 adivxv

adivxv
  • Penetrator

  • 7543 postów
  • Miejscowość:Las Vegas

Napisano 13 grudzień 2018 - 23:57

A co tam za dźwięk przestrzenny został zaimplementowany ? Jeśli coś takiego zrobi, to od razu nasuwa mi się pytanie ,dlaczego nie zrobili tego na poziomie udźwiękowienia audio samej gry ,tylko przy jakiś rozwiązaniach programowych. Zapewne dlatego, że chcieli dać namiastkę spektakularnej sceny muzycznej , do tej pory zarezerwowanej dla dobrej jakości torów audio, gdzie takowe rozwiązania programowe (a inaczej dodatkowa nakładka audio) tylko psuły wrażenia  pod tym względem, czyniąc muzyczny przekaz karykaturą, obłożoną o zbyt duże pogłosy i zniekształconą barwę. No, ale komputerowcy/konsolowcy, to jeszcze raczej inna masa w tym aspekcie i minie wiele jeszcze lat zanim prawdziwe, trójwymiarowe pozycjonowanie ugości na stałe w średnim segmencie dla przeciętego zjadacza chleba, pod postacią recenzji "wspaniałego dźwięku" układów Creativa czy Asusa.


  • 0

Aune S16 - Final Audio Sonorous VI
Ekspert działów: Głośniki, słuchawki i urządzenia audio / Pełne zestawienie Ekspertów

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: FAQ

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych