trzuszczaka 0 Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 Witam. Nie wiem czy jest to odpowiedni dział do mojego problemu, jednakże postanowiłem tutaj to napisać. Otóż dzisiaj zamontowalem kabel 30m, iż WiFi nie spełniało moich oczekiwań, zwłaszcza że dużo gram, więc dużo oczekuje od mojego łącza. Problem w tym, że nic się nie polepszyło. Moj modem jest podłączony do gniazda za pomocą koncentryka, router do modemu, natomiast ja bezpośrednio kablem pod router. Podkreślam, że na WiFi urzęduje moja młodsza siostra wraz z rodzicami. Łącznie 2 komputery oraz Playstation 3 pod WiFi. Model kabla: http://www.elara.ie/productdetail.aspx?productcode=JCESTH-N6PATCH100WH Model routera: http://www.linksys.com/pl-eu/products/routers/E3200 Tutaj podaję screena mapy sieci: http://imageshack.us/f/823/beztytuuazx.jpg/ Moję łącze to 30mb od UPC, jednakże zaznaczam że jest to irlandzkie UPC, iż mieszkam w Irlandi. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam http://www.elektroda.pl/rtvforum/images/smiles/icon_wink.gif. Cytuj Link to post Share on other sites
Janiaking 104 Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 podaj wynik z speedtestu, zresetuj wszystkie urządzenia i skonfiguruj profilaktycznie na nowo , a na komputerze wyczysc ustawienia sieciowe tym kreatorem : http://support.microsoft.com/kb/299357/pl Cytuj Link to post Share on other sites
Battlefist 148 Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 Zarzuc (Start->Uruchom->cmd):tracert onet.pl (albo jakis inny miejscowy, znany site) ipconfig /all To samo sie dzieje u innych uzytkownikow? Zarzuc taki sam tracert u nich i daj znac czy podobnie zachowuje sie lacze przy kolejnych przeskokach. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 Podkreślam, że na WiFi urzęduje moja młodsza siostra wraz z rodzicami. Łącznie 2 komputery oraz Playstation 3 pod WiFi. Czy masz odpowiednio podzielone łącze między uzytkowników w sieci wewnętrznej? Bo może okazać się, że siostra bierze 70% a dla Ciebie zostaje marne 30%... Cytuj Link to post Share on other sites
elvismt 754 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 o ile pamiętam ten router chyba nie ma takich opcji konfiguracyjnych jak przydzielanie przepustowości łącza Cytuj Link to post Share on other sites
Janiaking 104 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 przydzielenia prawdopdobnie nie ma , ale można tworzyć reguły QoS które wyelimunują wysycanie łącza 1 Cytuj Link to post Share on other sites
trzuszczaka 0 Napisano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) Czy masz odpowiednio podzielone łącze między uzytkowników w sieci wewnętrznej? Bo może okazać się, że siostra bierze 70% a dla Ciebie zostaje marne 30%.. Ustawiałem QoS, lecz szczerze mówiąc nic się nie zmieniło ;-). podaj wynik z speedtestu, zresetuj wszystkie urządzenia i skonfiguruj profilaktycznie na nowo , a na komputerze wyczysc ustawienia sieciowe tym kreatorem : http://support.microsoft.com/kb/299357/pl Tutaj masz screena z speedtestem o 4 nad ranem: http://imageshack.us/f/195/4amg.jpg/ Tutaj masz screena z speedtestem o 3 po południu: http://imageshack.us/f/829/3pmo.jpg/ Wieczorem dorzucę następnego screena, bo wtedy mój problem tak naprawdę się ujawnia ;-). Co do tego kreatora, zrobiłem tak jak powiedziałeś ;-). UPDATE: Tutaj podaję screena z godziny 19 (zwykle od godziny 19 mój net zaczyna szaleć ): http://imageshack.us/photo/my-images/20/7pmu.jpg/ Zarzuc (Start->Uruchom->cmd): tracert onet.pl (albo jakis inny miejscowy, znany site) ipconfig /all To samo sie dzieje u innych uzytkownikow? Zarzuc taki sam tracert u nich i daj znac czy podobnie zachowuje sie lacze przy kolejnych przeskokach. Tracert z mojego komputera: http://imageshack.us/f/826/onete.jpg/ Tracert z komputera ojca: http://imageshack.us/f/22/onetrobert.jpg/ Tak jak wyżej, dorzucę 2 takie same screeny wieczorem ;-). Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez trzuszczaka Cytuj Link to post Share on other sites
elvismt 754 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) Wieczorem zazwyczaj jest zawalona siec bo każdy siedzi przed komputerem więc winę zwalił bym na dostawcę internetu a nie na twój router czy modem zresztą pingi sporo rosną już od drugiej pozycji w Tracert to raczej nie wygląda na twoje urządzenie Gdybyś był podłączony po wifi dla sprawdzenia polecił bym zmienić kanał na inny ale kabel to co innego tutaj niema wątpliwości Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez elvismt 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Battlefist 148 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Twoj ISP ewidentnie daje ciala. Samo dotarcie do infrastruktury UPC zajmuje mu +/- 120ms, normalnie jest to 5-20ms. Czasy do poszczegolnych przeskokow strasznie dlugie. Ode mnie z Polski trwa to zwykle 2-3 razy krocej niz od Ciebie do UK (infrastruktura UPC do Ciebie to UK, wiec z UK do... UK). 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Janiaking 104 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 dokładnie tak jak pisze @Battlefirst . zgloś problem do usługodawcy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
trzuszczaka 0 Napisano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Dzięki wielkie chłopaki za wyrozumiałość i za szybką pomoc. Jeszcze dzisiaj piszę do nich maila oraz z samego rana wykonuje telefon. Pozdrawiam + punkty dla was. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.