Skocz do zawartości

Recommended Posts

Ostatnim czasy zasypuję to forum pytaniami, ale nazbierało mi się na wydatki :)

 

Potrzebuję komputera do obróbki grafiki 3D itd. Generalnie chodzi o wykonywanie projektów na studia.

Byłoby jednak miło, gdyby w wymagających tytułach gier też się sprawdził.

 

Dysponuje kwotą około 3500 zł.

 

Kompletnie nie znam się na podkręcaniu(ale jak mus to mus- będzie potrzeba, to się nauczę ;)

 

Generalnie potrzebuję całej budy od podstaw. Mam zamiar jeszcze kupić urządzenie wielofunkcyjne, takie oto:

http://www.x-kom.pl/p/70205-urzadzenie-wiel-laserowe-brother-dcp-7065dn-duplex,-lan,-adf.html#

Czy może automatyczny dupleks to szczyt snobizmu i zbędny gadżet?

 

Aktualnie posiadam monitor 1080p http://www.komputronik.pl/index.php/product/102673/Peryferia/Monitory_LCD/23_LG_Flatron_M2362D_PC_z_tunerem_TV.html

 

Jedyne wymaganie jest takie, aby pozostawić chociaż małą furtkę dla ewentualnych usprawnień w przyszłości.

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi ;)

Link to post
Share on other sites

Potrzebuję komputera do obróbki grafiki 3D itd. Generalnie chodzi o wykonywanie projektów na studia.

Coś szerzej możesz ? Jakie aplikacje wchodzą w gre ? Zapotrzebowanie na CPU, wielowątkowość, ram? Na ilu ekranach pracujesz itd.

Od razu uprzedzam : w budżecie 3,5K można zapomnieć o pracy i graniu > albo jedno, albo drugie, tak to niestety się prezentuje. Do pracy jest wymagany droższy CPU i więcej ramu, zaś GPU praktycznie byle co. Do gier słabszy procek, mniej ramu, ale w to miejsce GPU konkretne. W tym przypadku starczy albo na CPU i ramy, albo na GPU i słabszy procek.