Skocz do zawartości

Czy zmiana chłodzenia w 670 DCU II TOP wiąże się z utratą gwarancji ?


Gość effendi360

Recommended Posts

Wybaczcie, ale nie mogłem się powstrzymać widząc niektóre "naprawy"

 

Ja się zawsze zastanawiałem tylko:

http://s1.postimg.org/5wqnifk0v/piekarnik.jpg



To głupkowate przedstawienie sprawy sugeruje mniej więcej to jak wyglądał mój HD5770DC, a szkoda że nie mam numerów seryjnych (ale w KT zrobili mi korektę i skorygowany wywaliłem). Bo teraz na spokojnie mógłbym posłuchać co i jak. 

Link to post
Share on other sites

Witam. Kolega - autor zezwolił na off top z tego co wyczytałem. Więc, korzystając z tego prawa chciałbym zapytać o rzecz błachą, ale nie znaną mi. Wyobraźmy sobie sytuację, iż wysyłam Wam - ASUS'owi zepsutą grafikę. Czy po sprawdzeniu, że grafika jest uszkodzona podejmujecie jakiekolwiek próby naprawy jej, czy bez wachania wysyłacie mi nowy sprzęt? Bardzo ciekawi mnie ta sprawa, zwłaszcza, że 'rychło' mogę się stać Waszym klientem. Pozdrawiam.

 

 

@edit: Piszę to w tym temacie bo nie chcę w sprawie tak błachej zakładać nowego tematu.

Edytowane przez Sincerite
Link to post
Share on other sites

Problem jest taki z ASUS'em że każda ogarnięta osoba wie że np. usterki zimnych lutów się nie naprawia. Bo na ogół występują one wentąrz układu, nie zaś pomiędzy nim a laminatem. Reballing pozwala wymienić "łączenia" z laminatem, a przy okazji podczas grzania "naprawia się" układ przez reflow  (bo inaczej się nie da). ASUS zamiast wymienić układ, robi reball (bo taniej)... a czasem wogóle całościowo reflow. I TO JEST ZALECZENIE NA KILKA MIESIĘCY NIE NAPRAWA.

 

Gwarancja się skończy, a klient zostaje z palcem w nosie. 

Link to post
Share on other sites

Raczej nie.

Jeżeli sprzęt był w naprawie np. przez miesiąc, to o tyle jest wydłużana standardowa gwarancja.

Natomiast jeśli dochodzi do całkowitej wymiany sztuka za sztukę to nie otrzymuje się kolejnego pełnego okresu gwarancyjnego tylko kontynuuje stary... Niestety :/

Link to post
Share on other sites

@up to Asus ma wybitnie korzystne warunki gwarancji.

 

Zwyczajowo większość dystrybutorów daje gwarancję na określony czas i nie wydłuża jej o naprawę. To nie wynika z żadnych przepisów. Tak czytając całą dyskusję to w zasadzie jedyne co można stracić to czas - w końcu i tak sprawy się wyjaśniają, ale ile te karty musza kursować między serwisem a klientem to aż głowa boli. :) Tak czy owak, nigdzie nie ma tu jakiegoś namacalnego dowodu na nieudolność serwisu Asus.

 

A w kwestii zmiany chłodzenia - jeśli można w EVGA, a EVGA wręcz zachęca, no to kupcie "se" Evga i po co dalej to mielić. :)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...