gtxxor 3481 Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 Wybaczcie, ale nie mogłem się powstrzymać widząc niektóre "naprawy" Ja się zawsze zastanawiałem tylko: http://s1.postimg.org/5wqnifk0v/piekarnik.jpg To głupkowate przedstawienie sprawy sugeruje mniej więcej to jak wyglądał mój HD5770DC, a szkoda że nie mam numerów seryjnych (ale w KT zrobili mi korektę i skorygowany wywaliłem). Bo teraz na spokojnie mógłbym posłuchać co i jak. Cytuj Link to post Share on other sites
Sincerite 208 Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam. Kolega - autor zezwolił na off top z tego co wyczytałem. Więc, korzystając z tego prawa chciałbym zapytać o rzecz błachą, ale nie znaną mi. Wyobraźmy sobie sytuację, iż wysyłam Wam - ASUS'owi zepsutą grafikę. Czy po sprawdzeniu, że grafika jest uszkodzona podejmujecie jakiekolwiek próby naprawy jej, czy bez wachania wysyłacie mi nowy sprzęt? Bardzo ciekawi mnie ta sprawa, zwłaszcza, że 'rychło' mogę się stać Waszym klientem. Pozdrawiam. @edit: Piszę to w tym temacie bo nie chcę w sprawie tak błachej zakładać nowego tematu. Edytowane 20 Kwietnia 2013 przez Sincerite Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 Zadaniem serwisu jest rychła... naprawa . Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 Problem jest taki z ASUS'em że każda ogarnięta osoba wie że np. usterki zimnych lutów się nie naprawia. Bo na ogół występują one wentąrz układu, nie zaś pomiędzy nim a laminatem. Reballing pozwala wymienić "łączenia" z laminatem, a przy okazji podczas grzania "naprawia się" układ przez reflow (bo inaczej się nie da). ASUS zamiast wymienić układ, robi reball (bo taniej)... a czasem wogóle całościowo reflow. I TO JEST ZALECZENIE NA KILKA MIESIĘCY NIE NAPRAWA. Gwarancja się skończy, a klient zostaje z palcem w nosie. Cytuj Link to post Share on other sites
Sincerite 208 Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 A ktoś wie jak takie sprawy wyglądają u Sapphire albo Gigabyte? To są moje drugorzędne typy Cytuj Link to post Share on other sites
siwy3551 9 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Saphhire to numer 1 jeśli chodzi o sprzedaż kart graficznych Ich karty się nie psują. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Sapphire nie robi GTX. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kargulec12 185 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) Sapphire nie robi GTX. Kiedyś robiło karty nvidi Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez kargulec12 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Sincerite 208 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 A szkoda. Fajnie by było. Dzięki za pomoc. Cytuj Link to post Share on other sites
ehhhm 149 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) Chyba Zotac należy do Sapphire, mam rację ? To odnośnie tego, że nie ma GTXów od Szafira. Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez ehhhm Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Nie Jest jedna firma która trzyma za jaja i Zotaca i Szafira Się zwie PC Partner. Palit i PC Partner wyprzedziły ASUSa, MSI i Gigabyte w ilości sprzedanych kart graficznych. Cytuj Link to post Share on other sites
kargulec12 185 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) Do usunięcia Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez kargulec12 Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 13905 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Hoho, tak poczytałem, to już się boję jak bedzie wyglądała moja grafika po powrocie z serwisu ASUSa A czy przypadkiem po naprawach sprzętu gwarancja nie jest liczona od nowa? Cytuj Link to post Share on other sites
Sincerite 208 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Nowy sprzęt nowa gwarancja - tak mi się wydaje. Nie wiem jak jest w przypadku napraw. Cytuj Link to post Share on other sites
ehhhm 149 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Nie Jest jedna firma która trzyma za jaja i Zotaca i Szafira Się zwie PC Partner. Palit i PC Partner wyprzedziły ASUSa, MSI i Gigabyte w ilości sprzedanych kart graficznych. No, czyli mniej więcej dobrze kojarzyłem. Pozostaje kwestia tego, czy mają wspólny serwis. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14102 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 A czy przypadkiem po naprawach sprzętu gwarancja nie jest liczona od nowa? Raczej nie. Cytuj Link to post Share on other sites
Bakak 661 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Raczej nie. Jeżeli sprzęt był w naprawie np. przez miesiąc, to o tyle jest wydłużana standardowa gwarancja. Natomiast jeśli dochodzi do całkowitej wymiany sztuka za sztukę to nie otrzymuje się kolejnego pełnego okresu gwarancyjnego tylko kontynuuje stary... Niestety Cytuj Link to post Share on other sites
Mephic 110 Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 @up to Asus ma wybitnie korzystne warunki gwarancji. Zwyczajowo większość dystrybutorów daje gwarancję na określony czas i nie wydłuża jej o naprawę. To nie wynika z żadnych przepisów. Tak czytając całą dyskusję to w zasadzie jedyne co można stracić to czas - w końcu i tak sprawy się wyjaśniają, ale ile te karty musza kursować między serwisem a klientem to aż głowa boli. Tak czy owak, nigdzie nie ma tu jakiegoś namacalnego dowodu na nieudolność serwisu Asus. A w kwestii zmiany chłodzenia - jeśli można w EVGA, a EVGA wręcz zachęca, no to kupcie "se" Evga i po co dalej to mielić. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.