Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Czy zmiana chłodzenia w 670 DCU II TOP wiąże się z utratą gwarancji ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#1 effendi360

effendi360

Napisano 02 marzec 2013 - 12:44

Planuję topienie mojego 670 więc w związku z tym pytanie jak wyżej.


  • 0

#2 wiwat

wiwat
  • ★★★★★

  • 904 postów
  • Miejscowość:Toruń
  • 3DMark 06:3DMark Fire Strike 17 047

Napisano 02 marzec 2013 - 13:07

no raczej, chyba ze się nie kapną ze grzebałeś


  • 0

Cpu: I7 3770K 4,5GHz Cooler: Macho HR-02 + STG2 Mobo: Asrock Z77 Extreme4 Ram: 4 x 4GB DDR3 HyperX
1866MHz Gpu: GeForce GTX 1080 Palit JetStream Ssd: 256 GB
Samsung 830 Hdd: Total: 3326 GB Psu: Corsair CMPSU520HXEU Case: Zalman Z9 U3
Lcd: Dell U2515H 2560x1440
/ Samsung LE 46C650 OS: Win7 x64 Fon: SGS 5 Logitech G15 Blue & Razer DeathAdder

3DMark FS: 17 647    CINEBENCH R15: 804


#3 currahee

currahee
  • Zapaleniec

  • 1456 postów
  • Miejscowość:EPKK

Napisano 02 marzec 2013 - 13:10

A niby na jakiej zasadzie? Plomb nie ma, te nie XFX.


  • 0

#4 pabloss

pabloss
  • Nowicjusz

  • 11 postów

Napisano 02 marzec 2013 - 13:39

Gwarancja Asusa nie przwiduje zmiany chłodznia referencyjnego ,jak sie coś kiedyś posypie wystarczy założyc orygnalne przed wysłaniem na serwis. Asus plomb nie stosuje .


Użytkownik pabloss edytował ten post 02 marzec 2013 - 14:00

  • 0

#5 Pawel ASUS Support

Pawel ASUS Support
  • ASUS Support Team

  • 1056 postów

Napisano 25 marzec 2013 - 21:45

Każda manualna ingerencja w sprzęt może być powodem odrzucenia ewentualnej reklamacji.


  • 0

#6 wiwat

wiwat
  • ★★★★★

  • 904 postów
  • Miejscowość:Toruń
  • 3DMark 06:3DMark Fire Strike 17 047

Napisano 25 marzec 2013 - 21:52

Każda manualna ingerencja w sprzęt może być powodem odrzucenia ewentualnej reklamacji.

 

o ile się kapniecie ze była :)


  • 0

Cpu: I7 3770K 4,5GHz Cooler: Macho HR-02 + STG2 Mobo: Asrock Z77 Extreme4 Ram: 4 x 4GB DDR3 HyperX
1866MHz Gpu: GeForce GTX 1080 Palit JetStream Ssd: 256 GB
Samsung 830 Hdd: Total: 3326 GB Psu: Corsair CMPSU520HXEU Case: Zalman Z9 U3
Lcd: Dell U2515H 2560x1440
/ Samsung LE 46C650 OS: Win7 x64 Fon: SGS 5 Logitech G15 Blue & Razer DeathAdder

3DMark FS: 17 647    CINEBENCH R15: 804


#7 Pawel ASUS Support

Pawel ASUS Support
  • ASUS Support Team

  • 1056 postów

Napisano 25 marzec 2013 - 21:57

Oczywiście nikt nie stara się szukać przyczyny odmowy na siłę. Nie wiesz jednak jak wielu amatorów zabiera się za rozbiórki np. przejeżdżając śrubokrętem ścieżkę tu czy tam...


  • 0

#8 effendi360

effendi360
  • Autor tematu

Napisano 25 marzec 2013 - 22:34

Prędzej posądziłbym o takie coś Wasz "słynny" serwis, opierając się na doświadczeniach chociażby użytkownika gtxxor :]


  • 4

#9 -Tommy-

-Tommy-
  • ( . )( . )

  • 5440 postów
  • Miejscowość:Internety

Napisano 25 marzec 2013 - 23:00

serwis asusa to "mistrz" :D

kiedyś jak szałem w naszych tanich zestawach były gt520 to padło ponad 50% tych "kart graficznych" (chłodzenie pasywne)

Kart pojechało na raz chyba 15-20 sztuk

 

 

przyjechały wszystkie z czego 30% już na starcie znów na serwis, ale teraz najlepsze - karty nie dość ze tłuste od topnika (aż musieli dać nowe naklejki bo stare ,które co najlepsze zostawili były cale przemoczone :D aż ciemne :D ) to uwaga - rewers kart tak na wysokości układu bga aż czarny-żółty od podgrzewania :D:D:D wyglądało to jak najtańszy "reflow" z allegro robiony opalarką lub hotairem :D

niektóre sztuki to po 3 razy wracały aż się chyba kapneli, że już z tego nic nie będzie i dawali już inne modele 

:D

 

najlepsze, że Gigabyte z 7850 rev.1 ostatnio robił nam z kilkoma sztukami tak samo

 

najlepszy serwis to ma MSI - sprzęt jedzie i wraca nowy :) zawsze :D i to w kilka dni

Gigabyte też czasem daje nowe , ale asus ZAWSZE ale to ZAWSZE robi super "naprawy"...

W Polsce ta firma ma po prostu GÓWNIANEGO podwykonawce serwisów co się właśnie przekłada na opinię nawet na tym forum..

 

Co do chłodzenia Effendi-ego - jak zrobisz to delikatnie to się nawet nikt nie pokuma ;)


  • 0




#10 natsu

natsu
  • LOL

  • 3340 postów
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 26 marzec 2013 - 00:54

Ja zalałem asusa, dałem na rma wkładając do niego oryginalne chłodzenie i przeszło bez problemów :D


  • 0

Liquid PC

"Każdy wiedźmin ma dwa miecze. Nieżyczliwi mawiają, że ten srebrny jest na potwory, a ten z żelaza na ludzi. To oczywiście nieprawda. Są potwory, które można ugodzić wyłącznie srebrnym ostrzem, ale istnieją i takie na które działa tylko żelazo."

 


#11 effendi360

effendi360
  • Autor tematu

Napisano 26 marzec 2013 - 02:34

Z tego co się orientuję nie mieszkasz w Polsce ?


  • 0

#12 gtxxor

gtxxor
  • gwiazdor %-)

  • 9844 postów

Napisano 26 marzec 2013 - 03:30

najlepszy serwis to ma MSI - sprzęt jedzie i wraca nowy :) zawsze :D i to w kilka dni

Gigabyte też czasem daje nowe , ale asus ZAWSZE ale to ZAWSZE robi super "naprawy"...

W Polsce ta firma ma po prostu GÓWNIANEGO podwykonawce serwisów co się właśnie przekłada na opinię nawet na tym forum..

 

Co do chłodzenia Effendi-ego - jak zrobisz to delikatnie to się nawet nikt nie pokuma ;)

Niestety MSI w nowszych partiach GPU plombuje śruby ;/ ASUS specjaliści od opalarek :P 


  • 0
XOR WATERCOOLED RIG: 3820 | X79A-GD45 Plus | 4x4GB DDR3 Kingston | GTX770 2GB | 840 PRO 256GB | WD10EZRX 1TB | SF550P14XE | NZXT 810
HOME OFFICE PC: 3220 | B75M-D3H | 4x4GB DDR3 Kingston | HD6770 1GB | Intel 330 120GB | 7200.12 500GB | Modecom 520W | CM Elite 330
LENOVO Y580 NOTEBOOK: 3210M | 4+2GB DDR3 Micron | GTX660M 2GB | Corsair Force3 120GB SONY KDL-32HX750 + NEXUS 7 16GB + HTC 8S

#13 Pawel ASUS Support

Pawel ASUS Support
  • ASUS Support Team

  • 1056 postów

Napisano 26 marzec 2013 - 06:51

Ja jedynie przypominam o ewentualnościach, bo potem, w razie problemu, winny jest przecież wyłącznie ASUS ;).

 

Sprawy kolegi gtxxor niestety nie znam, a chętnie przyjrzałbym się bliżej. Jakiś link?


  • 0

#14 effendi360

effendi360
  • Autor tematu

Napisano 26 marzec 2013 - 07:17

SZANOWNY PANIE PAWLE.

 

Moja wcześniejsza wypowiedź, jakkolwiek ironiczna, była jednie reakcją na Pana post, który w moim odczuciu brzmi jako robienie sobie z nas jaj, bądź traktowanie nas jak kompletnych kretynów. Proszę więc się ogarnąć i jak na przedstawiciela porządnej firmy przystało odpowiedzieć normalnie na proste, pi*******e pytanie zadane w temacie:

 

Czy zmiana chłodzenia w 670 DCU II TOP wiąże się z utratą gwarancji ?

 

I gwoli ścisłości, żeby mnie Pan dobrze zrozumiał tym razem. Chodzi o NORMALNĄ, UMIEJĘTNĄ wymianę fabrycznego chłodzenia z owej karty, na blok wodny. Jeżeli to zrobię, karta będzie chodzić pół roku bezproblemowo a potem padnie - sama z siebie - założę z powrotem oryginalne chłodzenie, wyślę ją do Was, zorientujecie się, że karta była rozkręcana ale nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych to przyjmiecie ją w ramach gwarancji czy nie ?


  • 0

#15 Pawel ASUS Support

Pawel ASUS Support
  • ASUS Support Team

  • 1056 postów

Napisano 26 marzec 2013 - 07:36

Odpowiedź na Twoje pytanie zawarta jest w poście #5.

 

http://forum.benchma...ancji/?p=914465

 

Żaden producent nie pozwoli na ingerowanie w sprzęt. Pojęcie "NORMALNEJ, UMIEJĘTNEJ" wymiany jest subiektywne. Jesteś poinformowany o możliwych skutkach w odpowiedzi na ewentualne zamiary, co z tym zrobisz jest jak zwykle wyłącznie Twoim wyborem.


  • 0

#16 effendi360

effendi360
  • Autor tematu

Napisano 26 marzec 2013 - 07:41

A jeżeli odesłałbym kartę do Was, razem z blokiem, to czy serwis wyświadczyłby - nawet odpłatnie - usługę zmiany chłodzenia, wraz z zachowaniem gwarancji producenta ?


  • 0

#17 Pawel ASUS Support

Pawel ASUS Support
  • ASUS Support Team

  • 1056 postów

Napisano 26 marzec 2013 - 07:42

Skąd pomysł, że jakikolwiek producent udzieliłby gwarancji na poprawne działanie własnego sprzętu z "obcym" układem chłodzenia?


  • 0

#18 effendi360

effendi360
  • Autor tematu

Napisano 26 marzec 2013 - 07:47

Żaden producent nie pozwoli na ingerowanie w sprzęt.

 

Oj nie żadne, nie żaden ;) Z tego co się orientuję na przykład EVGA nawet zachęca użytkowników do wymiany chłodzeń w swoich referentach, oferując przy tym pełną pomoc i wsparcie ;)



@up

 

Czyli w Waszym mniemaniu, firmowy blok wodny np od EK byłby gorszym rozwiązaniem niż fabrycznie założone chłodzenie ? :D



Na dodatek dedykowany do TEJ karty, bo DCU TOP ma jedynie dedykowane - uniwersalne nie wchodzą ;)


Użytkownik effendi360 edytował ten post 26 marzec 2013 - 07:46

  • 0

#19 Pawel ASUS Support

Pawel ASUS Support
  • ASUS Support Team

  • 1056 postów

Napisano 26 marzec 2013 - 07:48

Nigdzie nie użyłem słowa "gorsze". Dla nas jest to kwestia zupełnie bez znaczenia. Sprzęt objęty jest gwarancją w postaci w jakiej opuszcza fabrykę i nie wymaga żadnych "poprawek" do działania w zgodzie z zamysłem producenta.


  • 0

#20 effendi360

effendi360
  • Autor tematu

Napisano 26 marzec 2013 - 07:55

No dobra. Rozumiem.




nie wymaga żadnych "poprawek" do działania w zgodzie z zamysłem producenta.

 

P.S. proszę to powiedzieć użytkownikom kart serii TOP z trzyslotowym chłodzeniem gdzie nader często zdarza się, że karty rozgrzewają się podczas pracy do 90 stopni a wedle Waszego serwisu, wszystko jest OK. :D Bodajże dwóch użytkowników z forum - Bigpun i ktoś tam jeszcze mieli takie przypadki ;)


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych