Gość effendi360 Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Planuję topienie mojego 670 więc w związku z tym pytanie jak wyżej. Cytuj Link to post Share on other sites
wiwat 111 Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 no raczej, chyba ze się nie kapną ze grzebałeś Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 A niby na jakiej zasadzie? Plomb nie ma, te nie XFX. Cytuj Link to post Share on other sites
pabloss 1 Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 (edytowane) Gwarancja Asusa nie przwiduje zmiany chłodznia referencyjnego ,jak sie coś kiedyś posypie wystarczy założyc orygnalne przed wysłaniem na serwis. Asus plomb nie stosuje . Edytowane 2 Marca 2013 przez pabloss Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 Każda manualna ingerencja w sprzęt może być powodem odrzucenia ewentualnej reklamacji. Cytuj Link to post Share on other sites
wiwat 111 Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 Każda manualna ingerencja w sprzęt może być powodem odrzucenia ewentualnej reklamacji. o ile się kapniecie ze była Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 Oczywiście nikt nie stara się szukać przyczyny odmowy na siłę. Nie wiesz jednak jak wielu amatorów zabiera się za rozbiórki np. przejeżdżając śrubokrętem ścieżkę tu czy tam... Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 Prędzej posądziłbym o takie coś Wasz "słynny" serwis, opierając się na doświadczeniach chociażby użytkownika gtxxor 4 Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 serwis asusa to "mistrz" kiedyś jak szałem w naszych tanich zestawach były gt520 to padło ponad 50% tych "kart graficznych" (chłodzenie pasywne) Kart pojechało na raz chyba 15-20 sztuk przyjechały wszystkie z czego 30% już na starcie znów na serwis, ale teraz najlepsze - karty nie dość ze tłuste od topnika (aż musieli dać nowe naklejki bo stare ,które co najlepsze zostawili były cale przemoczone aż ciemne ) to uwaga - rewers kart tak na wysokości układu bga aż czarny-żółty od podgrzewania :D:D wyglądało to jak najtańszy "reflow" z allegro robiony opalarką lub hotairem niektóre sztuki to po 3 razy wracały aż się chyba kapneli, że już z tego nic nie będzie i dawali już inne modele najlepsze, że Gigabyte z 7850 rev.1 ostatnio robił nam z kilkoma sztukami tak samo najlepszy serwis to ma MSI - sprzęt jedzie i wraca nowy zawsze i to w kilka dni Gigabyte też czasem daje nowe , ale asus ZAWSZE ale to ZAWSZE robi super "naprawy"... W Polsce ta firma ma po prostu GÓWNIANEGO podwykonawce serwisów co się właśnie przekłada na opinię nawet na tym forum.. Co do chłodzenia Effendi-ego - jak zrobisz to delikatnie to się nawet nikt nie pokuma Cytuj Link to post Share on other sites
natsu 1871 Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 Ja zalałem asusa, dałem na rma wkładając do niego oryginalne chłodzenie i przeszło bez problemów Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Z tego co się orientuję nie mieszkasz w Polsce ? Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 najlepszy serwis to ma MSI - sprzęt jedzie i wraca nowy zawsze i to w kilka dni Gigabyte też czasem daje nowe , ale asus ZAWSZE ale to ZAWSZE robi super "naprawy"... W Polsce ta firma ma po prostu GÓWNIANEGO podwykonawce serwisów co się właśnie przekłada na opinię nawet na tym forum.. Co do chłodzenia Effendi-ego - jak zrobisz to delikatnie to się nawet nikt nie pokuma Niestety MSI w nowszych partiach GPU plombuje śruby ;/ ASUS specjaliści od opalarek Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Ja jedynie przypominam o ewentualnościach, bo potem, w razie problemu, winny jest przecież wyłącznie ASUS . Sprawy kolegi gtxxor niestety nie znam, a chętnie przyjrzałbym się bliżej. Jakiś link? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 SZANOWNY PANIE PAWLE. Moja wcześniejsza wypowiedź, jakkolwiek ironiczna, była jednie reakcją na Pana post, który w moim odczuciu brzmi jako robienie sobie z nas jaj, bądź traktowanie nas jak kompletnych kretynów. Proszę więc się ogarnąć i jak na przedstawiciela porządnej firmy przystało odpowiedzieć normalnie na proste, pi*******e pytanie zadane w temacie: Czy zmiana chłodzenia w 670 DCU II TOP wiąże się z utratą gwarancji ? I gwoli ścisłości, żeby mnie Pan dobrze zrozumiał tym razem. Chodzi o NORMALNĄ, UMIEJĘTNĄ wymianę fabrycznego chłodzenia z owej karty, na blok wodny. Jeżeli to zrobię, karta będzie chodzić pół roku bezproblemowo a potem padnie - sama z siebie - założę z powrotem oryginalne chłodzenie, wyślę ją do Was, zorientujecie się, że karta była rozkręcana ale nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych to przyjmiecie ją w ramach gwarancji czy nie ? Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Odpowiedź na Twoje pytanie zawarta jest w poście #5. http://forum.benchmark.pl/topic/76861-czy-zmiana-chłodzenia-w-670-dcu-ii-top-wiąże-się-z-utratą-gwarancji/?p=914465 Żaden producent nie pozwoli na ingerowanie w sprzęt. Pojęcie "NORMALNEJ, UMIEJĘTNEJ" wymiany jest subiektywne. Jesteś poinformowany o możliwych skutkach w odpowiedzi na ewentualne zamiary, co z tym zrobisz jest jak zwykle wyłącznie Twoim wyborem. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 A jeżeli odesłałbym kartę do Was, razem z blokiem, to czy serwis wyświadczyłby - nawet odpłatnie - usługę zmiany chłodzenia, wraz z zachowaniem gwarancji producenta ? Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Skąd pomysł, że jakikolwiek producent udzieliłby gwarancji na poprawne działanie własnego sprzętu z "obcym" układem chłodzenia? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 (edytowane) Żaden producent nie pozwoli na ingerowanie w sprzęt. Oj nie żadne, nie żaden Z tego co się orientuję na przykład EVGA nawet zachęca użytkowników do wymiany chłodzeń w swoich referentach, oferując przy tym pełną pomoc i wsparcie @up Czyli w Waszym mniemaniu, firmowy blok wodny np od EK byłby gorszym rozwiązaniem niż fabrycznie założone chłodzenie ? Na dodatek dedykowany do TEJ karty, bo DCU TOP ma jedynie dedykowane - uniwersalne nie wchodzą Edytowane 26 Marca 2013 przez effendi360 Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Nigdzie nie użyłem słowa "gorsze". Dla nas jest to kwestia zupełnie bez znaczenia. Sprzęt objęty jest gwarancją w postaci w jakiej opuszcza fabrykę i nie wymaga żadnych "poprawek" do działania w zgodzie z zamysłem producenta. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 No dobra. Rozumiem. nie wymaga żadnych "poprawek" do działania w zgodzie z zamysłem producenta. P.S. proszę to powiedzieć użytkownikom kart serii TOP z trzyslotowym chłodzeniem gdzie nader często zdarza się, że karty rozgrzewają się podczas pracy do 90 stopni a wedle Waszego serwisu, wszystko jest OK. Bodajże dwóch użytkowników z forum - Bigpun i ktoś tam jeszcze mieli takie przypadki Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Sprawy kolegi gtxxor niestety nie znam, a chętnie przyjrzałbym się bliżej. Jakiś link? Sprawa już troszkę czasu ma... kartę 5770 w ramach gwarancji (wersja DirectCU) serwis ASUS wymienił mi na 5750 (i bezczelnie wmawiał że to bug w biosie i wystarczy tylko podmienić na bios, który oni dostarczą). BIOS dostałem wraz z instrukcją i okazało się jednak że karta potem nie wstaje... po ponownym odesłaniu jej do "serwisu" ASUS otrzymałem już "pełną" 5770 DC, problem w tym że, to co do mnie trafiło wysoce odbiegało od jakichkolwiek norm serwisowania sprzętu -karta ociekała topnikiem, nawet na naklejce były jego ślady -śledź i chłodzenie były niedokręcone do laminatu -wszystko skręcone było 3-ma różnymi rodzajami śrubek (rozmiar ten sam, ale tak jakby pracownicy je sztukowali) -obudowa chłodzenia była porysowana w stopniu dość znacznym Tylko i wyłącznie dzięki uprzejmości pracownika łódzkiego Komputronika, który po konsultacji z szefem salonu wydał mi od ręki nowy produkt, twierdząc że 'oni się z ASUS dogadają' jestem zadowolony z rozstrzygnięcia sprawy. Cały ten proces odsyłania karty, która do ASUS szła łącznie 2-krotnie (przez prawie 3 miesiące), kosztował mnie masę nerwów i straconego czasu. Dlatego nigdy nie wybiorę już żadnego produktu tej firmy, nawet długopisów reklamowych z logiem ASUS nie ruszę bo znając życie łapy sobie tuszem uświnię. Więc niech nikt mi nie wmawia że ta firma ma porządny serwis w Polsce, bo to co ta jednostka robi to ŻENADA. Pomijam już 'profesjonalnie' działający support, gdzie ludzie kupują ASUS'owskie Maximusy za 1,5 kafla i nie mogą się doczekać na KONKRETNĄ odpowiedź od supportu w przypadku jakiegoś problemu. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Masz jakiekolwiek numery seryjne? Z kim korespondowałeś i kto dokładnie zasugerował "że to bug w biosie i wystarczy tylko podmienić na bios, który oni dostarczą" ??? To dopiero opowieść z gatunku s-f... Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 (edytowane) @gtxxor Już nie przypominaj mi nawet. Dobrze, że już nie mam tej płyty. Pan Paweł twierdził, że problem nie istnieje. Panie Pawle, Pan sobie nawet nie zdaje sprawy ILU ludzi do mnie pisało o pomoc w rozwiązaniu podobnych problemów z Maximusem po odnalezieniu mojego tematu na tym forum... Teraz to już nie ważne. Płyta poszła w odstawkę, mam połowę tańszego Biostara, który sprawuje się bez zarzutu Edytowane 26 Marca 2013 przez effendi360 Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Panie Pawle z firmy asusFirma evga pozwala na zmiane chlodzenia,backplate,past itp itd mozna to otrzymac nawet na pismie wystarczy napisac maila do firmy.Msi tez nie robi z tym problemu. Wysylalismy referenta ze zlamanymi klipsami od obudowy od otwierania, gdyz wlasciciel regularnie ja czyscil i otrzymalismy nowa Gtxxor- wlasnie wiem z tymi plombami. Otrzymalismy pare dni temu nowego radka 6950 TFIII w zastepczym pudle i ma okragle plomby. O dziwo karta nowa ale brak juz przelacznika biosow a wiatraki maja stala predkosc cos w okolicach 70-80% Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 @gtxxor - z laptopem też coś tam było ? Dobrze kojarzę ? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.