Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Apple iPhone 5 / gwarancja / Orange.

iPhone 5 gwarancja reklamacja serwis iSpot iStore Orange Apple

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 OneManShow_w0w

OneManShow_w0w
  • Dyskutant

  • 204 postów

Napisano 26 luty 2013 - 22:39

Witam wszystkich forumowiczów.

 

Chciałem oddać swojego iPhone 5 na gwarancję. Telefon kupiłem w abonamencie w Orange. Byłem w kilku salonach iSpot, w Orange'ach i za każdym razem słyszałem coś innego. Chore.

 

Dla leniwych: można przeskoczyć te pięć punktów.

 

1. w iSpocie w Złotych Tarasach powiedzieli mi, żeby śmiało przynosić. 

2. Przynoszę to innego iSpotu, miałem bliżej. Powiedzieli, że u nich długo, i żeby zanieść bezpośrednio do serwisu w bibliotece UW.

3. w Buwie powiedzieli, że to z Orange i oni tego nie biorą.

4. Jadę do Orange, a tam się okazuje, że to przez internet i tylko w niektórych salonach można.

5. Jadę do wskazanego, okazuje się, że muszę mieć jakiś tam papierek, z podpisem osoby płacącej rachunek, czyli mojego ojca, a tego nie ma "w pobliżu". Też nie bardzo chce mi się mu głowę zawracać jakimiś skanami oświadczeń, podpisami, dowodami osobistymi itd. Po czym koleś dodał, że iSpot ma OBOWIĄZEK to przyjąć i po mojej historii wytrzeszczył oczy ze zdziwienia. 

 

Powiecie może mi jak to jest? Ktoś miał podobny przypadek? Nie chce mi się tracić znowu kilku godzin, żeby nic nie załatwić. 

 

Jak to jest z tą gwarancją w moim przypadku? Mogę zanieść do iSpotu czy tylko do Orange?

 

z góry wielkie dzięki panowie!

 

P.S. Przyczyną gwarancji jest kreska grubości włosa pod pierwszą warstwą w optyce aparatu. Nie wiem czy to jakiś paproch, czy pęknięcie. Ale jest, a być nie powinno. Na zdjęciach są minimalne plamki i jedna czarna kropka. 


  • 0

#2 Sony156

Sony156
  • Maniak

  • 5000 postów

Napisano 26 luty 2013 - 22:43

Spróbuj skontaktować się z regenersis.pl, oni bodajże też serwisują iPhone'a.

Pewnie nie będą naprawiać tylko dostaniesz nowego bądź refuba.


  • 0

#3 kubaset97

kubaset97
  • Zapaleniec

  • 1007 postów
  • GG:724190

Napisano 26 luty 2013 - 22:47

iPhone 5 niedawno wyszedł a już na gwarancję? I to jest ta jakoś wykonania? Nie krytykuję iPhonów bo sam jestem ich fanem ale mogliby się chociaż nie ośmieszać takimi błędami... Powinni traktować cię jak "pana" i zająć się gwarancją tym bardziej, że dałeś im tyle kasy. Życzę powodzenia w walce. Jeżeli brałeś abonament w Orange idź do nich, oni się tym zajmą. Ja u nich oddawałem co prawda kilka lat temu bo przeszedłem do Playa (gdzie zresztą oddałem telefon w zeszłym roku) i oni się tym bez problemowo zajęli dając w obu przypadkach telefony zastępcze itd.


  • 0

#4 Sony156

Sony156
  • Maniak

  • 5000 postów

Napisano 26 luty 2013 - 22:50

Taki defekt może mieć każdy telefon i tu nie chodzi o jakość wykonania.

Ja w S2 na obiektywie miałem paproch wielkości ziarnka i zdjęcia miały na środku różową plamę - wada fabryczna i co?


  • 0

#5 OneManShow_w0w

OneManShow_w0w
  • Autor tematu
  • Dyskutant

  • 204 postów

Napisano 27 luty 2013 - 15:44

Była mowa o tym regenersis, ale jeszcze jutro po szkole bedę miał trochę czasu to wstąpię do Orange albo iSpotu, załatwiłem już papier.

 

A co do defektu to tak, mówili, że dostane najprawdopodobniej nowego. Tym bardziej, że od nowości coś w nim brzęczało w środku i gość z Orange mówił, że to częsty przypadek. Coś tam często jest nie dokręcone i wymienili już kilka.

 

No cóż zrobisz, jak chcą Ci abonament wcisnąć albo co, to walą drzwiami i oknami, a jak od nich się czegoś chce, to ganiają z miejsca na miejsce jak głupiego...

 

W ogóle to głupie jest to, że na iPhone jest gwarancja tylko na rok (???). Na wszystko inne miałem 2 lata, czyli tyle, ile trwa umowa.

 

Tak się teraz tylko zastanawiam, czy może nie potrzymać go do końca gwarancji i wtedy nie oddać, to po roku noszenia będę miał nówkę. Wtedy na allegro i niewielka strata za rok używania high-endowego telefonu. Akurat na tym, chyba gorzej niż na samochodach się traci :)

 

EDIT:

Właśnie przeszło mi przez myśl, że z iSpotu powinienem dostać sztukę bez sim locka, czyli zdecydowanie więcej wartą, gdy (kiedyś tam) zechcę go sprzedać...

 

P.S. setny post :)


Użytkownik OneManShow_w0w edytował ten post 27 luty 2013 - 15:57

  • 0

#6 Sony156

Sony156
  • Maniak

  • 5000 postów

Napisano 27 luty 2013 - 16:43

Ajfony nie tracą szybko na wartości jak androidowe cuda..

W tej chwili używany iPhone 4S jest warty tyle co nowy Samsung Galaxy S3.

Ja bym oddał go na gwarancję, jak dostaniesz nówkę to od razu nakleić folię na wyświetlacz i wrzucić go w dobre etui.


  • 0

#7 OneManShow_w0w

OneManShow_w0w
  • Autor tematu
  • Dyskutant

  • 204 postów

Napisano 27 luty 2013 - 17:23

Oj no nie wydaje mi się. można zdecydowanie taniej łapnąć używanego 4S. 

 

Folia i jakieś gumiska to nie dla mnie :/

 

A słuchajcie, mój iPhone, jak był z Orange to ma simlocka? Bo nie mam nikogo znajomego z nano simem z innej sieci.

 

EDIT: Głupie pytanie, na 99% ma :)


Użytkownik OneManShow_w0w edytował ten post 27 luty 2013 - 17:29

  • 0

#8 kubaset97

kubaset97
  • Zapaleniec

  • 1007 postów
  • GG:724190

Napisano 27 luty 2013 - 17:39

Raczej ma. W Orange przeważnie mają simlocki ale nie byłbym taki pewny.


  • 0

#9 OneManShow_w0w

OneManShow_w0w
  • Autor tematu
  • Dyskutant

  • 204 postów

Napisano 27 luty 2013 - 18:43

Przegladając allegro natrafiłem na iPhone 5 właśnie z simlockiem orange, wiec i mój pewnie ma. 

 

P.S. Wam też allegro nawala?


  • 0

#10 ShadowWinter

ShadowWinter
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 19 marzec 2013 - 18:53

Cześć,

 

czy Twoja historia z reklamacją ma jakiś finał?

Jestem w podobnej sytuacji... z tym, że u mnie bateria w środku lata i mam grzechotkę piątej generacji :)


  • 0

#11 OneManShow_w0w

OneManShow_w0w
  • Autor tematu
  • Dyskutant

  • 204 postów

Napisano 20 marzec 2013 - 19:12

Finał jest.

 

Po równym tygodniu telefonu na gwarancji dostałem nówkę. Kom oddałem w Orange. Dostałem tylko i wyłącznie sprzęt nowy. Pudełko, słuchawki, choć oddałem je również, pozostały te same. Nigdy nie uruchamiany, w foliach ochronnych iPhone w poprzednim pudełku. 

 

Jestem usatysfakcjonowany z takiego rozwoju sprawy. Nabiegałem się strasznie, ale przynajmniej zostałem obsłużony, jak na klienta drogiej marki przystało.

 

Pozdrawiam, temat, myślę, do zamknięcia.


  • 0

#12 ShadowWinter

ShadowWinter
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 21 marzec 2013 - 19:09

Myślisz, że oni w ogóle wysylali go do Apple? Wątpię żeby w tydzień się uwineli... ze względu na transport jest to w zasadzie niemożliwe.

 

Ja jutro idę oddać mojego, ciekawe co z tego wyniknie, tymczasem czeka mnie męka z 3G :)


  • 0

#13 Sony156

Sony156
  • Maniak

  • 5000 postów

Napisano 21 marzec 2013 - 19:32

Oni go wysyłają do regenersis, od nich dostajesz nówkę albo refuba.


  • 0

#14 ShadowWinter

ShadowWinter
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 21 marzec 2013 - 20:05

Zachodzi pytanie, po cholerę mydlą oczy klientowi, że reklamacja potrwa 4 tygdonie, bo będa telefon wysyłać do USA? Z drugiej strony dziwnym jest, że to regenersis podejmuje decyzje, ale widać taka umowa pomiędzy kontrahentami.


  • 0

#15 Salem

Salem
  • Specialist.

  • 2053 postów
  • GG:1904878
  • 3DMark 06:Najwyższy wynik jaki się da.

Napisano 21 marzec 2013 - 20:16

Myślisz, że oni w ogóle wysylali go do Apple?

To dlaczego HTC nie wysyłają na Tajwan? Dziwne podejście, przecież mieszkasz w Polsce to masz polski serwis :)


  • 0
www.androidrecenzje.pl - recenzje gier i aplikacji, zapraszam!
HTC One X 32GB user | LoL Player
Spoiler

#16 ShadowWinter

ShadowWinter
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 21 marzec 2013 - 20:26

To nie jest moje podejście :)

Ja bazuje na tym co powiedziano mi w Orange.


  • 0

#17 Sony156

Sony156
  • Maniak

  • 5000 postów

Napisano 21 marzec 2013 - 20:28

Orange..

 

https://www.google.p...c09741a9bbcc935


  • 0

#18 ShadowWinter

ShadowWinter
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 22 marzec 2013 - 05:37

O matko... Zalamalem sie. No nic zobaczymy ile bede mial szczescia w tej sprawie...
  • 0

#19 Salem

Salem
  • Specialist.

  • 2053 postów
  • GG:1904878
  • 3DMark 06:Najwyższy wynik jaki się da.

Napisano 22 marzec 2013 - 08:37

Dlatego ja zawsze polecam wysyłać telefony bezpośrednio do Regenersis.
Miejmy nadzieję, że wszystko będzie w porządku.
  • 0
www.androidrecenzje.pl - recenzje gier i aplikacji, zapraszam!
HTC One X 32GB user | LoL Player
Spoiler

#20 ShadowWinter

ShadowWinter
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 28 marzec 2013 - 22:55

Zakończyło się powodzeniem, po 4 dniach roboczych otrzymałem nowy telefon :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: iPhone 5, gwarancja, reklamacja, serwis, iSpot, iStore, Orange, Apple

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych