Skocz do zawartości

Najświeższe szczegóły dotyczące GF100


Recommended Posts

Kiepską grę wybrali do tych 3 x 580. :) Równie dobrze mogli w pacmana grać. :) Black Ops ma bardzo niskie wymagania. :D

 

I do tego rwie niemiłosiernie bez znaczenia na konfigurację i ustawienia graficzne :rotfl: Gier ma buga i trzeba czekać na patcha ;)

Link to post
Share on other sites

A mnie takie cuś nie kręci, na filmiku już widać różnicę kolorów pomiędzy stykami boków monitorów ze względu na inne kąty co psuje wygląd i powoduje sztuczność.

Skalowanie detali ze względu na ramkę też do bani. widać przesunięcia jednak pomimo korekty. Szału nima ;) mozna to jak na razie traktować jako ciekawostkę, kto kupuje 3 gpu za 6k pln by pograć w gry.... wydajność 3 580tek jest do przeciętnej gry przerostem formy nad treścią. Niech się lepiej programiści wezmą za pisanie gier i jakąś sensowną optymalizację, a nie gry po 3 latach chodzą dobrze na kartach 2 generacje dalej względem tego co zakładali programiści, parodia.

Link to post
Share on other sites

taaaa maxishine i wszystko jasne ogladam jego filmiki od kad sie zarejstrowalem na youtube cos 2006r

 

ten koles po prostu piniedzmi wyciera du*e :) on na sprzet kaputerowowy wydal tyle,ze moglby kupic na tym forum paru osoba sredniej klasy samochod :D jak bedzie premiera nowych radeonow 6990 tez kupi pare sztuk :rotfl:

 

I do tego rwie niemiłosiernie bez znaczenia na konfigurację i ustawienia graficzne :) Gier ma buga i trzeba czekać na patcha ;)

 

 

ta gra to po prostu pieprzony port z xboxa i tyle na ten temat

Link to post
Share on other sites

Nie prawda :D U mnie na GTX 470 nie rwie. :rotfl: Na 5850 też nie, podobnie na 5770 itp. Na prawdę nie wiem skąd tyle osób ma problemy...

Stąd >>>

 

Wszyscy nabywcy najnowszego Call of Duty w wersji PC nieco się rozczarowali przy pierwszych minutach zabawy. Jak się bowiem okazuje, znaczna część użytkowników ma problem z płynnym działaniem Black Ops, dotyczy to zarówno trybu single jak i multiplayer.

 

 

 

W ekstremalnych sytuacjach zabawa przez sieć staje się całkowicie niemożliwa, lub gra się zawiesza tudzież wyskakuje do pulpitu. Fala postów o problemach technicznych zalała forum Activision na tyle skutecznie, że ich serwery www uległy przeciążeniu. Na szczęście programiści już pracują nad odpowiednią łatką, które może się ukazać już w najbliższy weekend.

 

 

 

 

 

Standardowo prosi się o wyrozumiałość i odrobinę cierpliwości. Szkoda, że właściciele pecetów ponownie zostali odstawieni na drugi plan i nikt wcześniej nie przeprowadził solidnych testów, które mogłyby wytropić te wszystkie błędy. Nie pozostaje nam nic innego jak czekać na patch.

 

 

Tu nie chodzi o posiadany sprzęt czy samą kare graficzną bo nie będzie rwało nawet na 8800GT.Sama gra jest skopana ;)

Link to post
Share on other sites

NVIDIA pracuje nad 1024-rdzeniowym GPU. Projekt "Echelon"

 

 

Pobór energii drastycznie w dół. W trakcie imprezy Supercomputer 2010, NVIDIA oficjalnie przedstawiła kilka szczegółów związanych z projektem "Echelon", w ramach którego ma powstać potężny procesor grafiki, "napędzający" superkomputery, które mają być gotowe najpóźniej w 2018 roku. Z NVIDI-ą konkuruje Intel, MIT oraz Sandia National Labs. Cała czwórka stanęła do wyścigu nadzorowanego i sponsorowanego przez amerykański Departament Obrony.

 

Głównymi atutami GPU NVIDI-i ma być wykorzystanie ogromnej ilości rdzeni oraz pamięci, umieszczonych w jednym rdzeniu. W trakcie prezentacji, Billy Dally, który w NVIDI-i jest nadzorcą projektu "Echelon" powiedział, że opracowywany GPU ma mieć aż 256 MB pamięci SRAM. Jej istotną cechą to, że zależnie od zapotrzebowań aplikacji, pamięć może być dynamicznie konfigurowana.

 

Przykładowo, 256 MB pamięci podręcznej może zostać podzielone na maksymalnie sześć poziomów. Każdy z nich może mieć różną pojemność. Na najniższym poziomie, każdy rdzeń może mieć własną pamięć podręczną. Wszystko to ma na celu możliwie jak największe zbliżenie (fizyczne) miejsca przechowywania danych do jednostki obliczeniowej, w celu zminimalizowania czasu oczekiwania na odczyt lub zapis danych.

 

Nowy GPU NVIDI-i ma być też wyjątkowo energooszczędny. Wykonanie jednej operacji zmiennoprzecinkowej, w procesorach NVIDIA Fermi pochłania 200 pikodżuli - na każdy rdzeń. W nowym GPU wartość ta spadnie do zaledwie 10 pikodżuli. Billy Dally zaznacza, że wszystkie osiągnięcia w ramach projektu "Echelon" przełożą się na prace nad procesorami do kart przeznaczonych na rynek konsumencki.

 

Celem NVIDI-i jest stworzenie GPU składającego się z 1024 rdzeni, których łączna wydajność obliczeniowa wyniesie 10 teraflopów. Każde 8 rdzeni ma stanowić jeden multiprocesor strumieniowy. Tych w GPU ma być 128. Dally dodaje, że architektura GPU "Echelon" niebawem zostanie wykorzystana także w przyszłych układach dla smartfonów. Według niego wystarczy wziąć osiem rdzeni aby uzyskać ogromną wydajność, dziś w tego typu urządzeniach niemal niewyobrażalną.

Link to post
Share on other sites

Nie prawda :wariat: U mnie na GTX 470 nie rwie. :hahaha: Na 5850 też nie, podobnie na 5770 itp. Na prawdę nie wiem skąd tyle osób ma problemy...

 

Hmmm Maksym jak sam wiesz mam gtx 470 i jakoś nie miłosiernie mi tnie nie wgrywałem patcha bo już olałem ta grę może kiedyś wrócę do niej jeśli to nie wina karty to może proca ja mam amd ty i 5 ale co ma piernik do wiatraka to nie wiem

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...