Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam!

Posiadam 2 kolumny Tonsil ZGP35-8-685. Posiadają one moc 35W każdy i natężenie prądu 8 ohm. Jestem nowy w dźwięku i chciałbym was zapytać co potrzebuję do tych kolumn by to działało? Kolumny chcę podpiąć do komputera poprzez AUX. W każdym bądź razie wiem że potrzebuję wzmacniacz. I tu się pojawia moje pytanie czy wzmacniacz a amplituner to to samo? Co jeszcze będę potrzebował oprócz kabli by to podpiąć.

 

Wzmacniacz potrzebuję tani, dobry i najlepiej z pilotem. Pytanie czy znajdzie się nowy bądź używany w tej cenie do 600zł. Cena powyżej 600zł odpada bo za to mam Microlab Solo 7c - nowe :D


Mam nadzieję że pomożecie. 
Z góry dzięki, Triv~

Link to post
Share on other sites

Amplituner to miks słów tuner i amplifer czyli wzmacniacz z wbudowanym tunerem chociaż teraz słowo to nabrało nowego znaczenia bo często jest to już rozbudowany odtwarzacz z np. USB który niestety coraz częściej widuje. Prócz okablowania AUX i przewodów głośnikowych nic więcej nie potrzebujesz ;)

 

Swoą drogo dziwne że z takimi kolumienkami chcesz wydać 6 stów na wzmacniacz :P

Link to post
Share on other sites

Jeżeli nie zamierzasz w najbliższej przyszłości zmieniać tych tonsili na nic lepszego to po prostu  przejrzyj sobie allegro i weź taki wzmacniacz czy amplituner jaki ci się najbardziej spodoba do tych powiedzmy 400zł max :P

http://allegro.pl/listing/user.php/run?category=11&us_id=26571826 tu są w miarę fajne rzeczy wystawione

Link to post
Share on other sites

Powiedzmy sobie szczerze. :D Jak już miał bym zmieniać to raczej na Microlaby Solo 7c. Jeśli z tym nie wypali to amplituner wraz z Tonsilami służył by mi do czasu pójścia na swoje i wtedy wymiana na coś dużo lepszego :D

 

 

Okej, sprawa rozwiązana. Będę miał też amplituner Tosca 303 który przerobie i podłączę do PC. Jednak gdy to nie będzie działać będę się kierował pod tego Denona DRA-25.

 

Dzięki za pomoc, Triv ;)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji