Skocz do zawartości

Poszukiwanie CICHEJ i wydajnej karty graficznej


Recommended Posts

Hej, 

robiłem ostatnio mały upgrade sprzętu (FX 8320, półpasywny Seasonic, cichutka obudowa) i jedyny element jaki pozostał stary to karta graficzna - ASUS 4870 Dark Knight. 

Karta służyła mi bardzo dobrze przez parę lat, teraz jednak zrobiła się najgłośniejszym elementem w całym zestawie - dodatkowo denerwuje mnie trochę polityka AMD i nieszczególne wsparcie sterownikowe starych układów pod Windows 8 :(

 

Na dodatek jestem grafikiem i czasem brakuje mi wsparcia CUDA, więc oczy wzracam w kierunku nvidii.

Szukam czegoś w miarę wydajnego (czasem lubię sobie w coś pograć) a przy tym cichego.

Co byście proponowali? Biorę też pod uwagę opcję zainstalowania jakiegoś customowego chłodzenia.

Budżet to jakieś 700 - 800 zł.

 

Pojawia się jeszcze jedno pytanie: czy karty nVidii tak jak AMD potrafią przesyłać dźwięk po HDMI?

 

 Z tego co przeglądam net to widzę, że jako ciche są uznawane karty Gigabaty np TA

Co myślicie? 

 

Z góry dzięki :)

pozdr, 

spyderr

Link to post
Share on other sites

Największa przepaść jest pomiędzy GTX 650 a GTX 660. Wersja od Gigabyte jest jak najbardziej ok pod względem wydajności i kultury pracy.

Natomiast GTX 660 Ti to już inna półka cenowa jak i wydajności.

Link to post
Share on other sites

@blackstar dzięki, ale napisałem, że zależy mi na CUDA :)

A co do tego GTX'a - właśnie się zorientowałem, że moje mobo (MSI 970A-g46) ogarnia tylko standard PCI-E 2.0 (troche jestem zadziwony co prawda ;) ) - czy będzie miało to duże znaczenie przy wydajności? Szczególnie przy wykorzystaniu CUDA w renderingu itd?

Link to post
Share on other sites

 

A co do tego GTX'a - właśnie się zorientowałem, że moje mobo (MSI 970A-g46) ogarnia tylko standard PCI-E 2.0 (troche jestem zadziwony co prawda ) - czy będzie miało to duże znaczenie przy wydajności? Szczególnie przy wykorzystaniu CUDA w renderingu itd?