Skocz do zawartości

Karta graficzna MSI kupiona w Agito i ciągłe problemy.


Recommended Posts

Witajcie 

A więc historia zaczyna się tak - dnia 9 września 2012 roku w sklepie internetowym agito.pl zakupiłem kartę graficzną MSI Radeon HD 7850 TwinFrozr III 2GB OC za kwotę 770 złotych. Tak działała do podajże 9 grudnia, karta przestała po raz pierwszy działać - czarny obraz. A więc napisałem do agito.pl, potem wysłali to do serwisu zewnętrznego, czekałem prawie 3 tygodnie na naprawę ale wkońcu się jej doczekałem. A więc zadowolony już z naprawy, uruchamiam komputer na karcie, którą otrzymałem z gwarancji ( wspomnę jeszcze, że wysłałem prawie nową kartę a otrzymałem jakąś używaną, porysowaną kartę) i jak się okazało, ta wyświetla artefakty po zainstalowaniu sterowników i uruchomieniu gry. A więc zdenerwowany znów piszę do agito w sprawie RMA, na odpowiedź czekałem kilka dni bo: nie mogłem dodzwonić się na infolinię i kilka dni nie otrzymywałem odpowiedzi na maile. A więc karta znów została wysłana na gwarancję. Wróciła ona do mnie jakoś tydzień temu i pewnie już przewidujecie co się stało - Tak! karta ponownie nie działa i to taka sama usterka jak w tej drugiej wymianie. Karta uruchomiła się u mnie i wszystko wyglądało dobrze, więc została wysłana innej osobie i temu użytkownikowi po czasie okazało się, że właśnie taki problem wyskoczył. Serwis MSI nawet nie odpisuje na wiadomości mailowe od 9 grudnia. Od razu zaznaczam, że to wina tylko karty bo inne działają.

 

A więc moje pytanie: Mogę zarządać od MSI nowej karty, a nie jakiś używanych kart ze zwrotów lub po prostu zwrotu gotówki?

 

Aha i odradzam każdemu zakup w sklepie internetowym agito.pl i kupowania kart MSI, bo gdy ich produkty zaczną się sypać to możecie czekać miesiącami na otrzymanie sprawnego egzemplarza do tego w gorszym stanie.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Kolego miałem parę reklamacji w gito i uwierz mi ze Ci ściemniają ze to nie oni decydują . W zgłoszeniu RMA napisz że karta była w serwisie 2 krotnie i że dostałeś jaką używaną nie swoją karte która na dodatek jest uszkodzona i że w związku z tym że nie potrafią rozwiązać tego problemu kategorycznie żądasz zwrotu piniędzy lub zamainy produktu na całkowicie wolny od wad o podobnych parametrach, i ze prosisz o niezwłoczny kontakt w tej sprawie

Link to post
Share on other sites
Aha i odradzam każdemu zakup w sklepie internetowym agito.pl i kupowania kart MSI, bo gdy ich produkty zaczną się sypać to możecie czekać miesiącami na otrzymanie sprawnego egzemplarza do tego w gorszym stanie.

 

Chyba w każdym sklepie reklamacje to koszmar, długi czas oczekiwania, marny kontakt

nie zdarzyło mi się nigdy żeby reklamacja przebiegła szybko i bez problemów

to chyba taktyka serwisów aby korzystać z gwarancji jak najrzadziej

albo zmusić do kupna kolejnego produktu bo w końcu jak można pracować na kompie bez karty graficznej przez 2-3 miesiace...

Edytowane przez fantomaz
Link to post
Share on other sites

Jest gdzieś w internecie stosowne pismo do wypełnienia z zamiarem odstąpienia od umowy. Dobra rada to robić zdjęcia produktu przed wysłaniem na serwis. Po otrzymaniu również zrobić zdjęcia i tworzyć powoli materiały dowodowe. Sklep ma 14dni na ustosunkowanie się do roszczeń, jeśli ten termin sklep przegapi, nie ważne czy z winy serwisu czy swojej( w tych 14dniach maja dać odpowiedź czy reklamacja została uznana). Po 14 dniach ciszy, zgłaszasz sprawę telefonicznie dla inspekcji handlowej w mieście w którym znajduje się agito i została wysłana Twoja karta. U siebie w mieście udajesz się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, który ma Tobie pomóc w razie czego w założeniu sprawy w sądzie oraz porad prawnych.. Im więcej uzbierasz materiałów dowodowych tym lepiej..

Pamiętajcie o jednym zawsze reklamujcie niezgodność towaru z umową! Jak wyślecie na gwarancje to już inne paragrafy są i jest trudniej później wygrać..

Ps. w reklamacji dodaj że jak nie dojdziecie do polubownego rozwiązania sprawy zgłosisz to dla Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, że zostałeś oszukany..

Miałem podobną sytuacje ale z płytą główną, sklep oszukał mnie wysyłając po serwisową płytę kogoś innego do tego była na szczęście niesprawna! Ale reklamacja była pierwsza na zasadzie niezgodności towaru z umową ( w tym wypadku gwarantem jest sklep a nie firma produkująca dany produkt).

Cała sprawa dopiero zakończyła się pozytywnie w sądzie po prawie półtora rocznej batalii. Sklep i tak miał ulgę, ponieważ mogłem dodatkowo go obarczyć o straty finansowe które naraził mnie na dodatkowe koszty zakupu drugiej płyty głównej..

 

A co do MSI sam jestem posiadaczem ich płyty głównej i olewają nas jak sobie chcą co jest hańbą dla tej marki..

Asus w mojej sprawie raz, dwa na innym forum po nr płyty głównej powiedział jak sprawa wygląda.. I do czego doszło. Sam mam mały problem z ich płyta główną i nie raczą nawet łaskawie odpowiedzieć..

Cała prawda o MSI.. Może Msi niech ruszy w końcu swoje cztery litery i niech poinformuje Cie o przebiegu reklamacji..

 

Pozdro

Edytowane przez ELLIOTT
  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Ja zakupiłem na agito.pl GIGABYTE GTX650 Ti i jeszcze jej nie podłączyłem, lepiej żeby nie spotkała mnie taka męka jak Was.

Jak sprawdzę to napisze czy chodzi czy nie.

 

I dzięki, bo już miałem kupować płytę główną od MSI.

Na wszelki wypadek nie będe kupował części do PC

od tej firmy...

:)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

I dzięki, bo już miałem kupować płytę główną od MSI. Na wszelki wypadek nie będe kupował części do PC od tej firmy...

A co ma piernik do wiatraka? Przecież takie myślenie jest co najmniej nie logiczne. To, że ktoś ma problem z k. graficzną nie oznacza, że Ty automatycznie będziesz miał problem z płytą. Idąc tą logiką nie powinieneś kupować karty Gigabyte bo inni mieli problemy z ich płytami. Przecież to jest tylko elektronika i KAŻDY producent ma jakieś wpadki bo coś się może zepsuć. Problemem jest tylko obsługa serwisowa, która strasznie kuleje w naszym Kraju. Zbyt niska kultura handlu, po prostu wielu jeszcze nie dojrzało do prowadzenia interesów (co jest niespotykanie w bardziej rozwiniętych krajach).

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dlatego właśnie kolega nie chce kupować MSI aby potem nie mieć problemów z gwarancją bo co z tego, że kupisz kartę i podziała pół roku, jak potem przez dwa miesiące będziesz się męczył z gwarantami i tracił tylko nerwy i pieniądze. Zobaczcie w tym dziale ile już osób pisało z problemami do MSI.

Link to post
Share on other sites

Kurcze na serwis Asus'a narzekają, teraz na Msi, wkrótce nie będzie wiadomo jakiego producenta wybrać  :P

A tak poważnie mówiąc, miałem już kilka kart od Msi (obecnie też posiadam) i nigdy nie zdarzyło mi się abym musiał korzystać z ich serwisu. Sprzęt sprawował się bardzo dobrze, i jak na razie złego słowa na tę firmę powiedzieć nie mogę  ;)

Link to post
Share on other sites

Dlatego właśnie kolega nie chce kupować MSI aby potem nie mieć problemów z gwarancją bo co z tego, że kupisz kartę i podziała pół roku, jak potem przez dwa miesiące będziesz się męczył z gwarantami i tracił tylko nerwy i pieniądze. Zobaczcie w tym dziale ile już osób pisało z problemami do MSI.

Tak samo dużo jest problemów z Gigabyte, Asusem, Sapphire, ect. Czytając forum dochodzę do wniosku, że to z samym 7850 są problemy niezależnie od producenta. Sam miałem przez dobre parę lat MSI GTX460 i zero problemów. Nie można po jednym produkcie przesądzać o wszystkich innych danego producenta. A gwarancje realizują sklepy i to do nich należy mieć pretensje i unikać tych, które nie wywiązują się należycie ze swoich obowiązków względem klienta.  

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja natomiast czytałem informacje że w przypadku płyt głównych dosyć szybko pracują. Nawet w jednego tygodnia potrafili uwinąć sie z wymianą.. Nie ma reguły.. 

 

Assasin myślę że w tym przypadku zawinił sklep lub serwis, po prostu wysłał nie tą kartę co trzeba do Ciebie. Teraz musisz tylko dojść prawdy..

Link to post
Share on other sites

Ja nie miałem jeszcze kłopotów z agito.pl

Karta przyszła szybko,

Dobrze zapakowana,

Nic nie zniszczone...

 

Ale na ceneo.pl, firma agito należy do zaufanych sklepów, czyli nie powinno być żadnych kłopotów z czymkolwiek...

Dlatego właśnie przy zakupie wybrałem agito.pl...

 

Może to po prostu wina modelu karty, a nie sklepu...

Ale dalej zostaje problem, bo karta dalej jest zepsuta.

Może zanieś ją do jakiegoś sklepu, gdzie naprawiają kompy i różne podzespoły...

I tam powinni Ci powiedzieć w czym dokładnie tkwi problem.

Bo jakbyś już widział, to mógłbyś im wysłać tę kartę jeszcze raz, ale z podaną dokładną przyczyną problemu i wtedy byłoby wszystko wiadome. Może oni po prostu nie widzą problemu, mają jakiś złych pracowników, którym nie chce się sprzętu naprawiać...

A tak jakby już wiedzieli to może by się podjęli tego...

 

Gdyby nie pomogło, to zostaje Ci zadzwonić z ostatnim ostrzeżeniem. Jak to nie pomoże to po prostu sprawa do sądu, a wygraną masz pewną, bo karta zepsuta jest z ich winy.

 

Osobiście polecałbym Ci, od razu wnieść sprawę do sądu, może rozprawa trochę potrwa, ale masz tą pewność, że wygrasz :)

Link to post
Share on other sites

1. Madejo mało wiesz na temat ceneo.. Opinie można kupić sobie tz. pakiet pozytywnych opinii ale drążyć tego tematu nie mam zamiaru..

2. Po co ma nieść do innego sklepu i płacić za ekspertyzę? 

3. Jak otrzymał inną kartę do tego używaną czyjąś.. Niech na koszt agito odeśle kartę..

4.Żeby założyć sprawę musisz mieć odpowiednie pismo i uiścić opłatę, samemu raczej nie ogarniesz wniosku, choć Ciebie nie znam.

Link to post
Share on other sites

O ile się nie mylę, razem z zakupem karty dostałeś także fakturę, na której jest zapisany numer seryjny. Jeżeli przysłali Ci inną kartę z serwisu, do której nie dołączyli świstka reklamacyjnego (też chyba faktura albo coś w tym stylu co zawiera numer seryjny o ile pamiętam z własnego doświadczenia) to można spokojnie wnioskować o zwrot kosztów.

Link to post
Share on other sites

W takim razie zgłoś reklamacje na zasadzie niezgodności towaru z umową. Sklep w przeciągu 14 dni ma dać odpowiedź czy uznaje reklamacje czy, też nie. Najlepiej zadzwoń jutro do nich i rozmawiaj na spokojnie, żeby od ręki wymienili na nowy egzemplarz.

Przy wypełnieniu formularza reklamacyjnego zrób jego ksero/kopię..

Link to post
Share on other sites

Źle to zrozumiałeś jeśli oddasz kartę na zasadzie niezgodności towaru z umową gwarantem jest sklep a nie MSI !. Także jak sklep w terminie nie wyrobi się z odpowiedzią na Twoje żądania, muszą się do tego ustosunkować..! 

Zrobisz jak uważasz ja już powiedziałem swoje, jak ktoś nie potrafi tego zrozumieć to nawet do sądu nie ma co podchodzić ze sprawą bo wyśmieją.. :rotfl:  

Radzę trochę poczytać na temat reklamacji na forum prawnym.. 8)

Powodzenia.

Pozdro

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...