Skocz do zawartości

Lustrzanka dla amatora do ok 4 000zł !


Recommended Posts

Witam ponownie.

 

Zwracam się z prośbą o podpowiedź...

 

W najbliższym czasie zamierzam dokonać zakupu dobrej lustrzanki.

 

Jestem totalnym amatorem fotografowania, zabawę dopiero zaczynam - dobra by była na początek opcja AUTO.

 

Na chwilę obecną po wstępnych orientacjach wybrałem NIKON'a D90, plus dobry obiektyw (dodatkowy niż z ewentualnego z zestawu).

 

A może jakiś CANON ?

 

 

Link to post
Share on other sites

Nikon albo Canon rzecz gustu, mam nikona i jestem zadowolony. Pytanie podstawowe czy potrzebny Ci aparat za 4000tysie ?? Także jestem amatorem fotografii, mam nikona D5000 jeszcze model niższy niż D90. Wg mnie D90 jak dla amatora to aż za dużo, i nie chodzi tu o to że będziesz miał lepszy aparat to będziesz robił lepsze zdjęcia. Chodzi o wykorzystanie sprzętu optymalnie :) Masz kasę kup D90 i 1 -2 dobre obiektywy. Nie będziesz zawiedziony tym sprzętem. Nauczysz się obsługi poznasz tajniki, a jak się wkręcisz to za 2 latka wymienisz na coś bardziej konkretnego, takie moje zdanie. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Moja propozycja to:

 

Używany Canon 40D z małym przebiegiem, za resztę jasny obiektyw najlepiej klasy L. Czy to będzie Zoom, czy szeroki kąt to już zależy od Ciebie. Jak Cię wciągnie fotografia to wymienisz tylko puchę na nowszą czy pełno-klatkową, a obiektyw już będziesz posiadał. Zresztą jak zrezygnujesz kiedyś z ciężkiego i niewygodnego w transporcie lustra, to najmniej stracisz na dobrej jakości obiektywie, takie ELKI trzymają się ceny. A body ? Co roku wychodzi nowe, a ludzie za grosze sprzedają właśnie takie Canony 40D. Tryb AUTO ? Zapomnij ! Jeszcze raz ZAPOMNIJ !

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...