Skocz do zawartości

SAGEM F@ST 2704, Rozłączający się internet, 10MB/s Neostrada


Recommended Posts

Otóż, wziąłem na próbę internet z neostrady wraz z modemem SAGEM F@ST 2704 (za 49,99 :)). No i jest pewien problem, ponieważ gdy przeglądam sobie internet ruter co jakiś czas (różnie) "traci połączenie". Jednak po chwili (1-3 min) znowu łapie sygnał i można dalej korzystać z internetu. Jednak to jest trochę uciążliwe. Co to może być jak macie jakieś propozycję to proszę o odpowiedź, z góry dziękuję.

 

Jeśli będą potrzebne jakieś screeny to bez problemu wstawię tylko napiszcie co, bo jeśli chodzi o modemy i internet to jestem zielony :P

Link to post
Share on other sites

Jaki miałes wczesniej internet? Jesli chodziło coś ok 6 mb to podejrzewam ze to wina łącza. Modem synchronizuje się na ok 10 mb ale polaczenie jest nie stabilne. Najprościej mówiąc 10 mb nie pojdzie na Twoim łączu. Ewentualnie mozesz probowac wezwac technika ale watpie zeby cos poradzil. Najwyzej ustawia Ci linie na nizsza wartosc

Link to post
Share on other sites
Jaki miałes wczesniej internet? Jesli chodziło coś ok 6 mb to podejrzewam ze to wina łącza. Modem synchronizuje się na ok 10 mb ale polaczenie jest nie stabilne. Najprościej mówiąc 10 mb nie pojdzie na Twoim łączu. Ewentualnie mozesz probowac wezwac technika ale watpie zeby cos poradzil. Najwyzej ustawia Ci linie na nizsza wartosc

 

To było tak .... :) Miałem internet bezprzewodowy z Orange, ale było do du*y z pobieraniem więc chciałem puścić internet po kablu. Byli u mnie technicy, którzy ciągli nową linie pod internet. Mam usługę internetu "do 10 mb/s" i spokojnie wyrabia łącze bo sprawdzałem speedtestem. Po prostu jest chyba coś z ich modemem nie tak... Nie wiem na razie wszystko jest do wytrzymania może za jakiś czas kupię nowy modem.

 

Już nie potrzebuję pomocy jak coś ;)  

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...