Skocz do zawartości

Słuchawki do 500 zł  

13 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Najlepszy model spośród podanych przeze mnie?

    • Asus Vulcan PRO
      0
    • Logitech G35
    • SteelSeries 7H USB


Recommended Posts

Witam

Zastanawiam się nad wyborem słuchawek do mojego kompa w cenie do 500 zł. Podłączone one będą do płyty gł.Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 (żadnych kart dzwiękowych itp. nie mam zamiaru dokupować). Słuchawki będą wykorzystywane głównie do gier FPS i słuchania muzyki (takiej z mocnym basem :D). Szukałem i znalazłem kilka modeli spośród których myślę że da się wybrać coś co będzie najlepsze. Są to:

- Asus Vulcan PRO

- Logitech G35

- Steel Series 7H USB

Czy w powyższych modelach znajduje się jakiś warty zainteresowania Który jest lepszy od którego? Czy opłaca się dokładać do najdroższego w tym przypadku Asusa? Czy w cenie do 500 zł jest jeszcze jakiś warty polecenia model? Pytam ponieważ w sprawach audio, słuchawek itp. jestem zielony :P

 

PS. Przypominam że nie mam zamiaru dokupować kary dźwiękowej więc moje słuchawki powinny mieć albo bardzo dobrą już załączona (jak np. Asus) albo dawać radę nawet z intergą.

Edytowane przez karolek1076
Link to post
Share on other sites

Jak nie chcesz kupic dzwiekowki to czemu wybrales tak dziadowe sluchawki? Te wszystkie "gejmingowe" modele sa do bani.

Zobacz cos od Sennhaisera, Denona, Superluxa..

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No to powiem Ci, że moje Sennhaisery będą lepiej grać na integrze, niż te "gejmingowe" z kartą na przewodzie. Nie chce mi się wierzyć, że jest tam jakiś skomplikowana elektronika. Jedyne co to dobre słuchawki zbierają więcej szumów z płyty głównej gdy są podłączone do integry.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ok to już wiem że zamiast tych gamingowych za 500 zł lepiej brać słuchawki za np. 350 zł i kartę muzyczną.