Skocz do zawartości

Słuchawki za około 500zł, muzyka pop,rock


Recommended Posts

Witam,

 

Szukam słuchawek głownie do słuchania muzyki ale również do rozmawiania na skypie i grania. Aktualnie mam creative fatality jednak przy większej głośności zaczynają charczeć. Głównie słucham muzyki pop, techno oraz rocka. Jeżeli nie da się pogodzić jednocześnie jakości dźwięku w grach i muzyce to ewentualnie zostane przy fatality, a do muzyki będę używać innych słuchawek. Słuchawek będę używać do iPoda Touch,Xperii S oraz komputera.

 

 

Przeglądałem oferty różnych producentów i natknąłem się na sennheisery 558, denon ahd 1100. Jednak nie znam się na tym i prosiłbym o opinie, jestem otwarty na wszelkie propozycje.

 

Edit: słuchawki będą często używane na zewnątrz, wskazana będzie budowa otwarta?

Edytowane przez dejnus
Link to post
Share on other sites

Jak widzę w opisie masz telefon HTC One X, słuchasz przez niego muzyki używając sennhaiserów i nie ma żadnych problemów? Myślę ze mogę porównywać mój telefon do twojego. Prawdopodobnie wybiorę te słuchawki ale chciałbym mieć jakiś większy wachlarz modeli.

Link to post
Share on other sites