Skocz do zawartości

filtry przeciw kurzowe do HAF 922


Recommended Posts

Witam. Chciałbym kupić filtry przeciw kurzowe po nowym roku do obudowy Cooler Master HAF 922.

Na razie mam tylko filtr przedniego wentyla 250mm od producenta. Szukam filtru a top obudowy gzie znajduje się drugi wentyl 250mm wydmu****ący oraz do zasilacza. Póki co zasilacz stoi wiatrakiem do góry, a chciałbym, żeby zasysał sobie powietrze z pod obudowy (tyle, że bez syfu). Kończąc, jakie filtry by się do tego nadawały. Jestem kompletnie zielony w tym temacie. Do zasilacza filtr myślę, że o średniej wielkości dziurek i grubości, a na top, taki zwykły, aby zatrzymywał opadający kurz.

Link to post
Share on other sites

Siema,posiadam Haf932 a wcześniej miałem gladiatora z filtrami i rozumiem że potrzebne Ci one bo się kurzy od środka?łatwiej obudowe otworzyć i odkurzaczem przelecieć niż itak otwierać i filter odkurzać,gdzie czasami Ci się nie będzie chciało a zapychają się strasznie szybko i jest mniejszy przepływ powietrza.To tylko moje zdanie.

Jak się uprzesz itak kupisz,zawsze możesz szukać na ebay'u.

Link to post
Share on other sites

Wiele zależy od rodzaju filtra.

Czytałem wątki jak to ludzie w Fractal Arc Midi po dłuższym nie-czyszczeniu nie mogili doczyścić jakiegoś tam filtra i mieli szare od kurzu koła na filtrze i za diabła nie mgli się tego pozbyć.

Także z tymi filtrami jak kto woli.

Można takie filtry zrobić samemu. W castoramie jest stoisku z różnego rodzaju siatkami na moskity, do tgo taśma 2-stronna i wyjdzie materiału na filty na 2-3 budy za 10-20zł.

Link to post
Share on other sites

Nie ma do dostania takich dedykowanych filtrów na top do tej obudowy. Możesz co najwyżej próbować albo domowych sposobów (rajstopy ;)) albo próbować tandem kilku filtrów.