Skocz do zawartości

Gtx 670 / tarcie wentylatorów


Recommended Posts

Czas się wyżalić. Paczka dzisiaj do mnie doszła. Zasilacz jest porysowany (jedna głęboka rysa) piszczy dalej (rzekomo wymieniony na nowy). Karta graficzna (WF2) przyszła w pudełku od WF3, które było porwane, tak gdzieś przez 3/4 długości. Karta (niby nowa) ma ten sam defekt, tylko objawia się dużo mocniej. W pudełku od GPU znalazłem mostek SLI, rozpoczętą tubkę pasty ChillFactor2 kartkę dotyczącą usterki(nie mojej- ta którą otrzymałem mówiła o usterce na wyjściu HDMI) oraz fakturę na nieznaną mi osobę. Papier jest z miesiąca maj (2012 roku). Swoją kartę kupiłem we wrześniu ubiegłego roku. Jestem kompletnie załamany. Jaki burdel mają w tym serwisie. Wszystko trwało ponad miesiąc. Powiedźcie mi co mam tym zrobić, bo mi już witki opadają. Najlepszym wyjściem byłby zwrot pieniędzy i kupno karty od innego producenta.

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Najpierw musisz wywalczyć ten zwrot. Ja bym porobił fotki tego co otrzymałeś i w jakim stanie OD RAZU jak to przyszło i nie pisał do nich tylko dzwonił po 3 razy na dzień a najlepiej tam się przejechał.



Jak nie masz 500km oczywiście...

Link to post
Share on other sites

Mam do nich pół Polski do przejechania. Wszystko jest już podłączone do PC, więc zdjęcia mogę zrobić później. Nie miałem dostępu do komputera przez miesiąc(dlatego wszystko od razu podłączyłem). Jutro do nich zadzwonię i postaram się to wyjaśnić. Nie wiem czy to wina techplanetu czy producenta, do którego podzespół został wysłany. Myślicie, że w takim przypadku (karygodne postępowanie z klientem) jest możliwość odzyskania gotówki? Dzwonić do sklepu, w którym była udzielana gwarancja czy do producenta?

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

 

jakieś wskazówki jak mam z nimi rozmawiać

 

Przez pierwsze 2 minuty rzucać ku****i do słuchawki i nie dać osobie po drugiej stronie dojść do słowa. U mnie zawsze pomaga.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Wszystko jedzie jeszcze raz, sklep ( po napisaniu odpowiedniego listu ) może wydać werdykt o zwróceniu gotówki. Serwisant wiedział o tym, że dostałem inną fakturę, pudełko, opis usterki. Teraz mają załatwić to szybciej. Dla mnie najlepszym wyjściem byłoby zwrócenie kasy. Chociaż kartą z dobrym chłodzeniem i nieporysowanym zasilaczem też się zadowolę. 

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...