Milosz9022 3 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Czas się wyżalić. Paczka dzisiaj do mnie doszła. Zasilacz jest porysowany (jedna głęboka rysa) piszczy dalej (rzekomo wymieniony na nowy). Karta graficzna (WF2) przyszła w pudełku od WF3, które było porwane, tak gdzieś przez 3/4 długości. Karta (niby nowa) ma ten sam defekt, tylko objawia się dużo mocniej. W pudełku od GPU znalazłem mostek SLI, rozpoczętą tubkę pasty ChillFactor2 kartkę dotyczącą usterki(nie mojej- ta którą otrzymałem mówiła o usterce na wyjściu HDMI) oraz fakturę na nieznaną mi osobę. Papier jest z miesiąca maj (2012 roku). Swoją kartę kupiłem we wrześniu ubiegłego roku. Jestem kompletnie załamany. Jaki burdel mają w tym serwisie. Wszystko trwało ponad miesiąc. Powiedźcie mi co mam tym zrobić, bo mi już witki opadają. Najlepszym wyjściem byłby zwrot pieniędzy i kupno karty od innego producenta. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Najpierw musisz wywalczyć ten zwrot. Ja bym porobił fotki tego co otrzymałeś i w jakim stanie OD RAZU jak to przyszło i nie pisał do nich tylko dzwonił po 3 razy na dzień a najlepiej tam się przejechał. Jak nie masz 500km oczywiście... Cytuj Link to post Share on other sites
Milosz9022 3 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Mam do nich pół Polski do przejechania. Wszystko jest już podłączone do PC, więc zdjęcia mogę zrobić później. Nie miałem dostępu do komputera przez miesiąc(dlatego wszystko od razu podłączyłem). Jutro do nich zadzwonię i postaram się to wyjaśnić. Nie wiem czy to wina techplanetu czy producenta, do którego podzespół został wysłany. Myślicie, że w takim przypadku (karygodne postępowanie z klientem) jest możliwość odzyskania gotówki? Dzwonić do sklepu, w którym była udzielana gwarancja czy do producenta? Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18628 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Dzwoń do sklepu, to przez ich łapy przechodził towar. Cytuj Link to post Share on other sites
Milosz9022 3 Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Później zadzwonię. Macie jakieś wskazówki jak mam z nimi rozmawiać, na co się powołać? Domagać się zwrotu gotówki? Wymiany na sprzęt o podobnej wartości? Czy też na wymianę na nowe sprzętu przez ich sklep (nie serwis)? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 jakieś wskazówki jak mam z nimi rozmawiać Przez pierwsze 2 minuty rzucać ku****i do słuchawki i nie dać osobie po drugiej stronie dojść do słowa. U mnie zawsze pomaga. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Milosz9022 3 Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Wszystko jedzie jeszcze raz, sklep ( po napisaniu odpowiedniego listu ) może wydać werdykt o zwróceniu gotówki. Serwisant wiedział o tym, że dostałem inną fakturę, pudełko, opis usterki. Teraz mają załatwić to szybciej. Dla mnie najlepszym wyjściem byłoby zwrócenie kasy. Chociaż kartą z dobrym chłodzeniem i nieporysowanym zasilaczem też się zadowolę. Cytuj Link to post Share on other sites
omar2033 593 Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Serwisant wiedział i tak zrobił ? Cytuj Link to post Share on other sites
Milosz9022 3 Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Jak widać zrobił. Może myślał, że nikt się nie zorientuje. Cytuj Link to post Share on other sites
omar2033 593 Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 Milosz9022 - jak tam sprawa reklamacji ? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.