Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam od niedawna kolega ma problem z procesorem w laptopie, otóż wczoraj zwrócił się z pytaniem do mnie czy to jest normalne by wydajność procesora wynosiła 100%, no i mnie zaskoczył tym bo osobiście zużywam ok 25% procesora no ale kolega ma laptopa a ja pc więc zbytnio się na ten temat nie wypowiadam bo nie znam się... po dłuższej rozmowie ze mną (pytałem czy podkręcał coś przestawiał, co chodzi czy coś zamula itd. ) przyznał się że gdzieś wyczytał w gazecie że jak się przestawi w opcjach rozruchu zaawansowanych liczbę procesorów(na 2) to szybciej mu będzie się uruchamiał laptop... skutkiem czego było te 100% wydajności. Gdy już to odznaczył tak jak go prosiłem zużycie procesora spadło do ok 85% no jakiś postęp jest w hw monitor temp. procesora wskazuje mu na 80* C trochę niepokoi mnie to więc zwracam się do was o pomoc w tym problemie. Dam też link do fotki z jego parametrami laptopa: https://www.dropbox....Parametry.jpg?m

Link to post
Share on other sites

Proces cmd.exe. jest podejrzany. Normalnie nie ma takiego procesu po starcie systemu. Pojawia się on tylko wtedy gdy uruchomisz wiersz poleceń. Przeskanuj system programem Spybot Search&Destroy albo Malwarebyte Anti Malware. Usuń wszystko co znajdą te programy.

 

przeskanowałem naprawiłem usunąłem avasta a cmd jak był tak dalej jest po zakończeniu procesu cmd wydajność spada do 20-30% ale przy każdym uruchomieniu pc cmd sie ląduje automatycznie Edytowane przez xAlucarDx
Link to post
Share on other sites