Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

dziwne zużycie procesora

procesor przeciążenie

• Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 xAlucarDx

xAlucarDx
  • Bywalec

• 95 postów
  • Miejscowość:Łódź

Napisano 29 listopad 2012 - 09:56

Witam od niedawna kolega ma problem z procesorem w laptopie, otóż wczoraj zwrócił się z pytaniem do mnie czy to jest normalne by wydajność procesora wynosiła 100%, no i mnie zaskoczył tym bo osobiście zużywam ok 25% procesora no ale kolega ma laptopa a ja pc więc zbytnio się na ten temat nie wypowiadam bo nie znam się... po dłuższej rozmowie ze mną (pytałem czy podkręcał coś przestawiał, co chodzi czy coś zamula itd. ) przyznał się że gdzieś wyczytał w gazecie że jak się przestawi w opcjach rozruchu zaawansowanych liczbę procesorów(na 2) to szybciej mu będzie się uruchamiał laptop... skutkiem czego było te 100% wydajności. Gdy już to odznaczył tak jak go prosiłem zużycie procesora spadło do ok 85% no jakiś postęp jest w hw monitor temp. procesora wskazuje mu na 80* C trochę niepokoi mnie to więc zwracam się do was o pomoc w tym problemie. Dam też link do fotki z jego parametrami laptopa: https://www.dropbox....Parametry.jpg?m
  • 0

#2 duszek

duszek
  • Nowicjusz

• 5 postów

Napisano 29 listopad 2012 - 11:19

Informacje o procesie ,ktory obciaza procesor masz w Menadzerze zadan, zakladka procesy.Wrzuc sereen z tej zakladki to cos wiecej mozna bedzie powiedziec.
  • 0

#3 xAlucarDx

xAlucarDx
  • Autor tematu
  • Bywalec

• 95 postów

Napisano 29 listopad 2012 - 11:32

Informacje o procesie ,ktory obciaza procesor masz w Menadzerze zadan, zakladka procesy.Wrzuc sereen z tej zakladki to cos wiecej mozna bedzie powiedziec.