Skocz do zawartości

Nowy smartphone, pomoc przy wyborze.


Recommended Posts

Witam, chciałem Was zapytać o to jaki smartphone polecacie do kwoty 1400zł? W grę wchodzi możliwość wzięcia telefonu na fakturę VAT, jak na razie myślałem o przedłużeniu umowy w Orange, cudów z cenami nie ma, jednak wole zapłacić jedną kwotę raz, a nie mieć kosmicznych rachunków. Myślałem nad takimi smartphonami: Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Sony Xperia S, Sony Xperia P, HTC one X. Czy może rozglądać się za innymi? Dodam, że nie miałem jak do tej pory jeszcze smartphona, co nie znaczy, że w życiu nie miałem z nim stycznoości. Liczę na waszą pomoc, bo jest ich dużo i w sumie to mają podobne parametry, ale nie znam się na tym więc proszę o pomoc.

Link to post
Share on other sites

Niestety S3 mini nie ma w ofercie jak narazie, galaxy note również. Najbardziej zastanawiam się nad S2 a Xperią S lub S3, tylko s3 wydaje mi się za duża i pisanie czy obsługiwanie go jedną dłonią będzie chyba trochę trudno. W specyfikacji są podobne, jest ogromna różnica między ekranem SUPER AMOLED a TFT?

Link to post
Share on other sites

Najlepsze z tych są Samsung Galaxy S3 i HTC One X (stoją na podobnym poziome)

Na drugim miejscu

Sony Xperia S i SGS2, a Xperia P ma według mnie za mały wyświetlacz i ogólnie niedawno widziałem na żywo htc one x i się nim troszeczke bawiłem i według mnie wcale nie jest za duży(w sgs3 chyba taki sam ekran czy tam o 0.1' różnicy :) ) Ogólnie na takim ekranie bardzo wygodnie przeglada się strony itp.

Link to post
Share on other sites

Ja bym wziął HTC One X. Za design i nakładkę Sense, która moim zdaniem wygląda o niebo lepiej niż ta w Samsungu czy Sony. Zauważ, że S2, S3 - każdy ma te telefony, no chyba że nie zależy Ci by się wyróżniać z tłumu :D

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...