Skocz do zawartości

[MULTI] Cyberpunk 2077


Recommended Posts

Coś ten CP2077 rodzi się w bólach. Żeby nie było tak że w ogóle nie zobaczymy tej gry albo zobaczymy coś co miało być CP2077 a ostatecznie powstało na szybko z tego co mieli pod ręką bo ile można odwlekać premierę. Ba nie mówić kompletnie nic o tej grze, od 2012r. od słynnego trailera nie dostaliśmy praktycznie nic, żadnych konkretów, materiałów, trailerów. Jeszcze do tego ostatnie newsy o przetasowaniach u RED'ów, problemach itd. to wszystko nie nastraja pozytywnie.

Link to post
Share on other sites

Niby tak ale tutaj jest taka różnica że Wieśka zapowiedzieli, później sukcesywnie wypuszczali jakieś materiały, trailery. W mediach aż wrzało a tutaj od 5 lat nie ma praktycznie nic nowego... Sam Pondsmith jak się ogląda wywiady z jego udziałem nie jest już jakby tak entuzjastycznie nastawiony do CP2077 jak to miało miejsce na początku współpracy. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

tylko z tego co się orientuję od 2012 do 2015 [premiera wieska 3] nad CP2077 pracowała jakaś garstka ludzi, dopiero po wieśku powiększyli zespół

 

ogólnie wg mnie największym problemem CP2077 jest to, że to nie będzie średniowieczne fantasy i część rzeczy/rozwiązań po prostu się nie sprawdzi, do tego cała kultura cyberpunkowa powoli się "odradza" ale też nie wiadomo, czy za rok nie zginie w zapomnieniu na kolejne 20 lat :D

problemy z tworzeniem gier są zawsze, część mechanik z bardzo często po prostu się nie da przenieść dobrze z "papieru" do gry i wg mnie dlatego Pondsmith może być lekko zawiedziony projektem, w końcu mógł mieć wspaniałe pomysły, które nie wypaliły

 

tak jak napisałem, nie ma się co martwić na zapas, co ma być to będzie, raczej tego nie zmienimy, pamiętam jak ludzie narzekali że downgrade, że Skellige to oddzielny obszar, że jakiś dev twierdził, że gra to będzie porażka, itp

pozostaje mieć nadzieję, że im się uda

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

To chyba rzeczywiście będzie fenomen, trailer 10 lat przed premierą gry, prędzej GTA VI wyjdzie na PC...

 

Redzi” poszukują m.in. głównego projektanta rozgrywki oraz głównego projektanta poziomów, a także szeregu osób odpowiadających za środowisko, tryb wieloosobowy, grafiki koncepcyjne...
Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=106646
 

Link to post
Share on other sites

wbrew pozorom grafik koncepcyjnych nie robi się tylko na początku powstawania gry, co w sytuacji gdy w połowie produkcji chcesz np dodać nową postać albo lokację? bez grafik koncepcyjnych ani rusz :)

tworzenie gier [i ogólnie oprogramowania] to nie jest proces tak bardzo liniowy jak kiedyś

i dodam ponownie - prace nad CP2077 ruszyły pewnie w okolicy 2015, w momencie gdy team pracujący nad Wieśkiem 3 mógł zostać "przebudowany"

należy pamiętać, że przy Wiesku Sapkowski miał [z własnej woli] mało do powiedzenia, a w przypadku CP2077 Pondsmith bierze aktywny udział w procesie tworzenia i ma on na pewno swoje "żelazne" wizje, które często są trudne do stworzenia lub po implementacji jednak nie wyglądają tak dobrze, co dodatkowo może spowalniać prace

póki nie ma żadnych oficjalnych wiadomości, to wg mnie nie ma się co martwić

a niech robią nawet 10 lat - ważne żeby trzymali poziom :)

a jak im się nie uda? cóż, doświadczenie na przyszłość, w ich przypadku lepiej się poddać i pogodzić z porażką niż wydać gniota

Edytowane przez darasz89
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Konferencja finansowa REDów, trochę liznęli temat CP2077

 

https://www.ppe.pl/news/57216/cyberpunk-2077-gotowy-na-playstation-5-i-nowego-xboksa-cdp-red-zdradza-informacje-o-prezentacji-i-grze.html

 

 

 Firma chce „tuż przed” występem na E3 przedstawić graczom smakołyki przygotowane na tę imprezę. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 miesiące temu...

Z wiki o CP2020 dla tych, którzy nie pamiętają czym inspirują się Redzi przy tworzeniu świata.

Jedynym elementem definiującym cyberpunka w CP2020 jest styl życia postaci, wyrażający w trzech tzw. Zasadach Cyberpunka:

  1. Styl ponad Istotą - działania powinny być widowiskowe, nawet jeśli nieskuteczne
  2. Poza jest wszystkim - wizerunek cyberpunka powinien zawsze sugerować najlepszego człowieka w branży
  3. Żyj na Krawędzi - życie powinno być intensywne i ryzykowne, wypełnione przełamywaniem własnych słabości i ograniczeń
     

Pomijając jednak powyższe, jakoś nie zachwycił mnie ten trailer. Zobaczymy jak wyjdzie gameplay.

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...