Skocz do zawartości

Komputronik - gwarancja.


Recommended Posts

Witam.

Pod koniec sierpnia kupiłem od użytkownika David1206 kartę graficzną, którą on nabył w komputroniku na wyprzedaży.

Po miesiącu działania karta mi padła (brak obrazu, wentylator działa na pełnych obrotach).

17.09.2012r. - pojechałem osobiście zareklamować kartę w komputroniku.

Przyjęli bez problemu.

Dzisiaj dzwonił do mnie gościu i mówił, że karty nie da się naprawić.

Jedyna opcja, która wchodzi w grę to wybranie jakiejś rzeczy do kwoty, która jest na fakturze. (139zł)

Pytałem czy jest możliwość zwrotu gotówki bądź wybranie droższej rzeczy + dopłata.

Otrzymałem odpowiedz, że nie ma takiej możliwości ponieważ faktura nie jest na mnie i nie może zrobić korekty.(zwrot gotówki)

Czy przypadkiem nie powinni mi jej wymienić na model o podobnej wydajności?

Już chciałem wziąć jakąś rzecz, wybrałem pamięci Kingstona 2x 4GB za 149zł.

Na fakturze mam 139zł i nie mogę dopłacić 10zł do tych pamięci, jakiś absurd..

Nie dość, że drogo to jeszcze nic nie ma.

Co mam zrobić w tym przypadku?

Link to post
Share on other sites

mozesz wziac inna rzecz i doplacic ja tak mialem z plyta glowna jak ja szlak trafil :D czekalem chyba 2 miesiace az wreszcie sie odezwali ze nie maja zadnego sprzetu w tej cenie i jest mozliwosc wziecia czegos innego do tej kwoty lub moge doplacic i wziac to co chce ... a z ta dycha to bedziesz musial doplacic bo rachunek musi byc na zero chyba ze ci sprzedawca podaruje :P

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

zawsze robia problemy ale jest taka mozliwosc i to ze przedmiot zmienil wlasciciela to nie oznacza utraty gwarancji i praw do jej rekompensaty czy wymiany... idz tam jeszcze raz i twardo obstawaj przy swoim a jak nie to popros kierownika bo z du*a gadac nie bedziesz ja zawsze tak robie nawet w spozywczaku :P bo jak ty wezmiesz rzecz za mniejsza kwote to on ci z kasy pieniedzy nie wyciagnie i wyrowna zeby bylo ok to sa cwaniaczki bo sie im nie chce

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

Dzisiaj dzwonił do mnie gościu i mówił, że karty nie da się naprawić.

To chyba dobrze :P

 

Jedyna opcja, która wchodzi w grę to wybranie jakiejś rzeczy do kwoty, która jest na fakturze. (139zł) Pytałem czy jest możliwość zwrotu gotówki bądź wybranie droższej rzeczy + dopłata.

Co mam zrobić w tym przypadku?

Kup coś mieszczącego się w kwocie, następnie sprzedaj i ... i rób co chcesz z gotówką.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

@dam111111

Karta przez David'a1206 była kupowana w Poznaniu.

Ja jestem z Bydgoszczy i w Bydgoszczy ją reklamowałem.

Spisywali moje dane personalne aby wysłać kartę na serwis..

 

Co mam wziąć żebym nie stracił chociaż połowy wartości karty?:D

W tym sklepie nie da się kupić nic sensownego w NORMALNEJ cenie.

Jutro pojadę do nich osobiście i porozmawiam sobie z kierownikiem.

Przecież gwarancja to gwarancja, dlaczego inni dostają karty o podobnych, a nawet wyższych "parametrach"?

Widzę, że to tak w każdym sklepie jest.

Link to post
Share on other sites

To możesz mieć ciężką przeprawę. W Galerii sami nie wiedzą co mają na stanie - wg strony powinni mieć kilka sztuk danego produktu, a byli mocno zdziwieni, jak o niego pytałem. Wykłócaj się o korektę - to czy faktura jest na Ciebie nie ma żadnego znaczenia.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Zmiana nabywcy na fakturzye odbywa sie za pomoca noty korygujacej, a nie faktury korygujacej. Chyba ze faktura korygujaca zakup towaru i wysokosc podatku - to tak. Ale ja moga wystawic i tak i tak. Tylko musza miec podpis odbioru osoby upowaznionej. Bez tego nie moga pozniej zmniejszyc VATu naleznego. W praktyce zaden urzednik skarbowy nie bedzie sprawdzal czyj podpis widnieje na fakturze korygujacej, ani czy osoba ktora podpisywala odbior miala do tego upowaznienie czy tez nie. A poza tym uwazam ze Ty jestes osoba upowzniona, bo poprzedni wlasciciel Ci karte sprzedal. Zreszta nie ma co sie wdawac w dyskusje merytoryczna z nimi, bo oni i tak o tym na pewno pojecia nie maja. Chca po prostu zachowac w sklepie marze za produkt, dlatego nie chca zwracac kasy. A jak sie wymienia na nowy inny produkt to powinni wymieniac na produkt o takich samych lub zblizonych parametrach bez wzgledu na cene. Czyli jak Kupi sie na premierze GPU za 2000 i padnie po po 23 miesiacach to nie wymienia na nowy GPU za 2000 tylko na taki co ma podobna wydajnosc do tego sprzed 2 lat i nie ma znaczenia ze obecnie kosztuje on np 600zl.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

i tu sie bede z Toba klocic verul... Bo ja kupilem kiedys radka 4870 za 1000zl karta sie po 20 miesiacach ****ala i dostalem 5850 a jej wartosc wtedy wynosila tyle co tego radka 4870 za ktorego zaplacilem 20 miechow wczesniej

 

Good 4 You. Gwarancja zobowiazuje sprzedawce do wymiany produktu na taki sam lub o zblizonych parametrach. Skoro po 20 miesiacach mogliby wymienic na bardzo-malo-wartego ale nowego radka 4870 to rownie dobrze moga wymienic na karte mu rownorzedna wydajnosciowo i tez niewiele warta. Niemniej jednak sprzedawcy nalezy sie pochwala ze wymienil na calkiem dobra karte. Chyba ze nie mieli innych alternatyw.
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...