Sony156 4965 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Witam. Pod koniec sierpnia kupiłem od użytkownika David1206 kartę graficzną, którą on nabył w komputroniku na wyprzedaży. Po miesiącu działania karta mi padła (brak obrazu, wentylator działa na pełnych obrotach). 17.09.2012r. - pojechałem osobiście zareklamować kartę w komputroniku. Przyjęli bez problemu. Dzisiaj dzwonił do mnie gościu i mówił, że karty nie da się naprawić. Jedyna opcja, która wchodzi w grę to wybranie jakiejś rzeczy do kwoty, która jest na fakturze. (139zł) Pytałem czy jest możliwość zwrotu gotówki bądź wybranie droższej rzeczy + dopłata. Otrzymałem odpowiedz, że nie ma takiej możliwości ponieważ faktura nie jest na mnie i nie może zrobić korekty.(zwrot gotówki) Czy przypadkiem nie powinni mi jej wymienić na model o podobnej wydajności? Już chciałem wziąć jakąś rzecz, wybrałem pamięci Kingstona 2x 4GB za 149zł. Na fakturze mam 139zł i nie mogę dopłacić 10zł do tych pamięci, jakiś absurd.. Nie dość, że drogo to jeszcze nic nie ma. Co mam zrobić w tym przypadku? Cytuj Link to post Share on other sites
trybcio86 269 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 mozesz wziac inna rzecz i doplacic ja tak mialem z plyta glowna jak ja szlak trafil czekalem chyba 2 miesiace az wreszcie sie odezwali ze nie maja zadnego sprzetu w tej cenie i jest mozliwosc wziecia czegos innego do tej kwoty lub moge doplacic i wziac to co chce ... a z ta dycha to bedziesz musial doplacic bo rachunek musi byc na zero chyba ze ci sprzedawca podaruje 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2012 No właśnie nawet nie mogę dopłacić 10zł do tej rzeczy, którą chce.. Cytuj Link to post Share on other sites
trybcio86 269 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 zawsze robia problemy ale jest taka mozliwosc i to ze przedmiot zmienil wlasciciela to nie oznacza utraty gwarancji i praw do jej rekompensaty czy wymiany... idz tam jeszcze raz i twardo obstawaj przy swoim a jak nie to popros kierownika bo z du*a gadac nie bedziesz ja zawsze tak robie nawet w spozywczaku bo jak ty wezmiesz rzecz za mniejsza kwote to on ci z kasy pieniedzy nie wyciagnie i wyrowna zeby bylo ok to sa cwaniaczki bo sie im nie chce 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Dzisiaj dzwonił do mnie gościu i mówił, że karty nie da się naprawić. To chyba dobrze Jedyna opcja, która wchodzi w grę to wybranie jakiejś rzeczy do kwoty, która jest na fakturze. (139zł) Pytałem czy jest możliwość zwrotu gotówki bądź wybranie droższej rzeczy + dopłata. Co mam zrobić w tym przypadku? Kup coś mieszczącego się w kwocie, następnie sprzedaj i ... i rób co chcesz z gotówką. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
dam111111 522 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Zarządać karty o tych samych parametrach. Skąd wiedzą że to nie ty na fakturze? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2012 @dam111111 Karta przez David'a1206 była kupowana w Poznaniu. Ja jestem z Bydgoszczy i w Bydgoszczy ją reklamowałem. Spisywali moje dane personalne aby wysłać kartę na serwis.. Co mam wziąć żebym nie stracił chociaż połowy wartości karty? W tym sklepie nie da się kupić nic sensownego w NORMALNEJ cenie. Jutro pojadę do nich osobiście i porozmawiam sobie z kierownikiem. Przecież gwarancja to gwarancja, dlaczego inni dostają karty o podobnych, a nawet wyższych "parametrach"? Widzę, że to tak w każdym sklepie jest. Cytuj Link to post Share on other sites
dam111111 522 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Co to za karta 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2012 8800GTS 512MB.. Nie jest to jakiś demon, ale przydała by mi się zastępcza karta.. Cytuj Link to post Share on other sites
dam111111 522 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Na nic poniżej hd6750 lub gts250 się nie zgadzaj. Sami sobie żle zrobili że nie chcą oddać pieniędzy i niech to będzie twój argument. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 W którym Komputroniku ? Na Dworcowej pracuje kilku niezbyt kumatych gości i robią ze wszystkim jazdy, ale taki łysawy koleś załatwił mi reklamację od ręki, bezproblemowo. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2012 W Galerii Pomorskiej. Chciałem oddać na Dworcową to odesłali mnie właśnie do Galerii. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 To możesz mieć ciężką przeprawę. W Galerii sami nie wiedzą co mają na stanie - wg strony powinni mieć kilka sztuk danego produktu, a byli mocno zdziwieni, jak o niego pytałem. Wykłócaj się o korektę - to czy faktura jest na Ciebie nie ma żadnego znaczenia. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Ok, więc jutro jadę tam osobiście i sobie porozmawiam. Dzięki za rady póki co.. Cytuj Link to post Share on other sites
Ozored 176 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 daj znać co sie stało bo mam sporo rzeczy z komputronika i mnie zastanawia jak to się dalej potoczy ; ) Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 Zmiana nabywcy na fakturzye odbywa sie za pomoca noty korygujacej, a nie faktury korygujacej. Chyba ze faktura korygujaca zakup towaru i wysokosc podatku - to tak. Ale ja moga wystawic i tak i tak. Tylko musza miec podpis odbioru osoby upowaznionej. Bez tego nie moga pozniej zmniejszyc VATu naleznego. W praktyce zaden urzednik skarbowy nie bedzie sprawdzal czyj podpis widnieje na fakturze korygujacej, ani czy osoba ktora podpisywala odbior miala do tego upowaznienie czy tez nie. A poza tym uwazam ze Ty jestes osoba upowzniona, bo poprzedni wlasciciel Ci karte sprzedal. Zreszta nie ma co sie wdawac w dyskusje merytoryczna z nimi, bo oni i tak o tym na pewno pojecia nie maja. Chca po prostu zachowac w sklepie marze za produkt, dlatego nie chca zwracac kasy. A jak sie wymienia na nowy inny produkt to powinni wymieniac na produkt o takich samych lub zblizonych parametrach bez wzgledu na cene. Czyli jak Kupi sie na premierze GPU za 2000 i padnie po po 23 miesiacach to nie wymienia na nowy GPU za 2000 tylko na taki co ma podobna wydajnosc do tego sprzed 2 lat i nie ma znaczenia ze obecnie kosztuje on np 600zl. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
dam111111 522 Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 Czyli najlepiej wziąść nową karte a nie pieniądze Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 wziąść wziąć. Cytuj Link to post Share on other sites
trybcio86 269 Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 i tu sie bede z Toba klocic verul... Bo ja kupilem kiedys radka 4870 za 1000zl karta sie po 20 miesiacach ****ala i dostalem 5850 a jej wartosc wtedy wynosila tyle co tego radka 4870 za ktorego zaplacilem 20 miechow wczesniej Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2012 Więc rozmawiałem z Panem z komputronika i.. podał mi kontakt jedynie do serwisu i to mailowy! Napisałem do nich, zobaczymy co dalej z tego wyjdzie. Cytuj Link to post Share on other sites
dam111111 522 Napisano 29 Września 2012 Udostępnij Napisano 29 Września 2012 czy przypadkiem cię nie spławili? Cytuj Link to post Share on other sites
dj.marcin 3 Napisano 29 Września 2012 Udostępnij Napisano 29 Września 2012 Spławili i to bez mydła. Skoro gwarancja jest ważna w sklepie, po co dają ci namiary na warsztat? Niesprawna- wymieniasz(skoro stwierdzili,że nie da się jej naprawić), dziękuję i do widzenia . A nie meilować sobie będziesz z serwisem.Kombinatorzy.. Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 1 Października 2012 Udostępnij Napisano 1 Października 2012 i tu sie bede z Toba klocic verul... Bo ja kupilem kiedys radka 4870 za 1000zl karta sie po 20 miesiacach ****ala i dostalem 5850 a jej wartosc wtedy wynosila tyle co tego radka 4870 za ktorego zaplacilem 20 miechow wczesniej Good 4 You. Gwarancja zobowiazuje sprzedawce do wymiany produktu na taki sam lub o zblizonych parametrach. Skoro po 20 miesiacach mogliby wymienic na bardzo-malo-wartego ale nowego radka 4870 to rownie dobrze moga wymienic na karte mu rownorzedna wydajnosciowo i tez niewiele warta. Niemniej jednak sprzedawcy nalezy sie pochwala ze wymienil na calkiem dobra karte. Chyba ze nie mieli innych alternatyw. Cytuj Link to post Share on other sites
foxy97 121 Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 niezgodnosc towaru z umowa albo wyiana na podobne parametry i zwrot kasy gwarancje i ich zasady to moga sobie w swoja prowizje wsadzic Cytuj Link to post Share on other sites
mulator 3169 Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 (edytowane) Kumplowi w Komputroniku zwalonego GYGABYTE 8800 GTX wymienili na 260 GTX w wersji OC od EVGA. Szybko, sprawnie i bez problemów. Papiery też nie były wystawione na niego bo kupił kartę ode mnie. Edytowane 18 Października 2012 przez mulator Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.