Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Konkursy na Forum Benchmark.pl -

Dołączona grafikaDołączona grafika

Zdjęcie

POMOCY! Chrome nie działa!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 c0lin.

c0lin.
  • Colinovsky

  • 443 postów
  • GG:7408785
  • Miejscowość:Tychy.

Napisano 19 wrzesień 2012 - 17:34

Witam,

dzisiaj niestety zdarzył się problem z przeglądarką Chrome. Wszystko okej, przeglądam internet jak codzień, nagle Chrome się zwiesił bez żadnego powodu, przy przeglądaniu Benchmarka akurat. Wyłączam go, włączam i... nic, strony się ładują, ładują, ładują, ale nie chcą się załadować.

Później problem rozwinął się jeszcze bardziej. Włączam przeglądarkę po kilku godzinach licząc, że to tymczasowy błąd i może już wszystko będzie okej. Jednak nic z tego, Chrome dalej nie działa, a problem był jaki jest, jedynie jego forma się nieco zmieniła - teraz już strony w ogóle nie zaczynają się wczytywać, po prostu wpisuję adres, klikam enter, nic się nie dzieje, jest tylko białe tło. Również nie działają ustawienia, wejście na nową kartę nie powoduje już widoku tego co wcześniej, a jedynie owe tło. Co się stało? Próbowałem z -no-sandbox, ale wtedy jedynie strony ładują się, ładują, ładują.. aż w końcu się w ogóle nie potrafią załadować. Więc nic z tego, reinstalacja nie pomaga, restarty również, żadne czyszczenie, nic.. kompletnie zero pomysłów, co mogę z tym zrobić?

Przesyłam screena jak to teraz wygląda, to jest to owe tło - http://i49.tinypic.com/315mz9s.jpg

Użytkownik c0lin. edytował ten post 19 wrzesień 2012 - 17:35

  • 0

Pozdrawiam.

:: Lenovo Thinkpad Edge E530 :: Intel Core i3-3110M :: RAM 4GB DDR3 :: Intel HD Graphics 4000 :: Plextor M5S 128GB + HDD 500GB ::
:: Sennheiser HD 555 :: GIGABYTE GHOST M8000X :: QPAD HeatoN ::


#2 jpowie01

jpowie01
  • Dyskutant

  • 157 postów
  • Miejscowość:Starogard Gdański
  • 3DMark 06:17238

Napisano 19 wrzesień 2012 - 17:48

Instalowałeś może do niego jakieś dodatki/rozszerzenia ? Może one coś blokują. Spróbowałbym jeszcze przeinstalować Javę i Flasha - możliwe, że się gubią i powodują błąd.

Użytkownik jpowie01 edytował ten post 19 wrzesień 2012 - 17:49

  • 0

CPU: Intel Core i5 2400 3,1GHz  MOBO: Asus P8P67
RAM: GoodRAM 4GB DDR3 1333MHz  GPU: Asus HD6770
1024MB DirectCU
DYSK: Seagate 250GB   PSU: Corsair HX520W
CASE: Fractal Design Core 3000  SOFT: Windows 7 Home Premium 64-bit / OSX 10.9.3 Mavericks  PAD: XBOX 360 Wireless
KONSOLA: XBOX 360 Slim + 250GB + Kinect


#3 c0lin.

c0lin.
  • Autor tematu
  • Colinovsky

  • 443 postów
  • GG:7408785
  • Miejscowość:Tychy.

Napisano 19 wrzesień 2012 - 18:37

Instalowałem jedynie AdBlocka, spróbuję z flashem i javą i dam znać.

Niestety, brak poprawy... co poradzacie jeszcze? :(
  • 0

Pozdrawiam.

:: Lenovo Thinkpad Edge E530 :: Intel Core i3-3110M :: RAM 4GB DDR3 :: Intel HD Graphics 4000 :: Plextor M5S 128GB + HDD 500GB ::
:: Sennheiser HD 555 :: GIGABYTE GHOST M8000X :: QPAD HeatoN ::


#4 jpowie01

jpowie01
  • Dyskutant

  • 157 postów
  • Miejscowość:Starogard Gdański
  • 3DMark 06:17238

Napisano 19 wrzesień 2012 - 18:55

Odinstalowałeś AdBlock'a ? Spróbuj go przeinstalować. Może coś poszło z akceleracją graficzną ? Robiłeś aktualizację sterowników od grafiki ? W innym przypadku nie mam pomysłów :D
  • 0

CPU: Intel Core i5 2400 3,1GHz  MOBO: Asus P8P67
RAM: GoodRAM 4GB DDR3 1333MHz  GPU: Asus HD6770
1024MB DirectCU
DYSK: Seagate 250GB   PSU: Corsair HX520W
CASE: Fractal Design Core 3000  SOFT: Windows 7 Home Premium 64-bit / OSX 10.9.3 Mavericks  PAD: XBOX 360 Wireless
KONSOLA: XBOX 360 Slim + 250GB + Kinect


#5 c0lin.

c0lin.
  • Autor tematu
  • Colinovsky

  • 443 postów
  • GG:7408785
  • Miejscowość:Tychy.

Napisano 19 wrzesień 2012 - 19:01

Dosłownie nic nie robiłem, padło chyba ot tak sobie.. ale czemu? Wersje przeinstalowałem kilka razy, nic nie pomogło. Nie mam kompletnie pomysłów co mogę jeszcze zrobić, dlaczego to padło...

Jeszcze jedno co zauważyłem - coś chyba blokuje tego Chroma, tylko nie wiem co. Zauważyłem, że po kliknięciu na aktualizacje wywala mi błąd łączenia - czyli coś na pewno blokuje. Zapewne blokuje cały internet, ale tylko dla przeglądarki Chrome, czemu? No i co to może być, jak to wykryć? Pomóżcie, proszę.. to jedyne, co udało mi się zauważyć :D
  • 0

Pozdrawiam.

:: Lenovo Thinkpad Edge E530 :: Intel Core i3-3110M :: RAM 4GB DDR3 :: Intel HD Graphics 4000 :: Plextor M5S 128GB + HDD 500GB ::
:: Sennheiser HD 555 :: GIGABYTE GHOST M8000X :: QPAD HeatoN ::


#6 jpowie01

jpowie01
  • Dyskutant

  • 157 postów
  • Miejscowość:Starogard Gdański
  • 3DMark 06:17238

Napisano 19 wrzesień 2012 - 19:15

Jedyne w tej chwili co mi przychodzi na myśl to firewall/zapora systemowa/antywirus, ale przeglądarka by prędzej wywaliła błąd połączenia niż niebieski ekran :/ Możesz jeszcze tam zerknąć, ale to już na prawdę ostatnie w czym mogę pomóc. Może ktoś inny jeszcze na coś wpadnie...
  • 0

CPU: Intel Core i5 2400 3,1GHz  MOBO: Asus P8P67
RAM: GoodRAM 4GB DDR3 1333MHz  GPU: Asus HD6770
1024MB DirectCU
DYSK: Seagate 250GB   PSU: Corsair HX520W
CASE: Fractal Design Core 3000  SOFT: Windows 7 Home Premium 64-bit / OSX 10.9.3 Mavericks  PAD: XBOX 360 Wireless
KONSOLA: XBOX 360 Slim + 250GB + Kinect


#7 szatkus

szatkus
  • Ekspert bez koloru

  • 1233 postów
  • 3DMark 06:18559

Napisano 20 wrzesień 2012 - 08:37

Próbowałeś wywalić konfigurację Chrome?
  • 0

#8 Razzielus

Razzielus
  • Amator

  • 59 postów

Napisano 20 wrzesień 2012 - 12:37

Tylko ty korzystasz z kompa czy rodzice tez ?
  • 0

#9 c0lin.

c0lin.
  • Autor tematu
  • Colinovsky

  • 443 postów
  • GG:7408785
  • Miejscowość:Tychy.

Napisano 20 wrzesień 2012 - 15:05

Korzystają wszyscy w rodzinie, ja najczęściej, no i co gorsza do błędu doszło gdy ja przeglądałem internet. Jak będę na kompie to przeszukam jeszcze raz wszystko, ale Avast nie blokuje mi Chroma, zapora systemowa też nie, a nic więcej chyba nie ma standardowo w win7, bo ja nic nie instalowałem dodatkowo.. Jakiś pomysł?

Konfiguracja i wszystko inne było usuwane, to nie to...
  • 0

Pozdrawiam.

:: Lenovo Thinkpad Edge E530 :: Intel Core i3-3110M :: RAM 4GB DDR3 :: Intel HD Graphics 4000 :: Plextor M5S 128GB + HDD 500GB ::
:: Sennheiser HD 555 :: GIGABYTE GHOST M8000X :: QPAD HeatoN ::


#10 szatkus

szatkus
  • Ekspert bez koloru

  • 1233 postów
  • 3DMark 06:18559

Napisano 20 wrzesień 2012 - 15:39

Spróbuj odpalić logowanie, może dostarczy więcej informacji.
http://www.chromium..../enable-logging
  • 0

#11 Grz3chu

Grz3chu
  • Amator

  • 30 postów

Napisano 30 styczeń 2014 - 19:38

chciałem wykasować Chrome i zainstalować go ponownie, ale nie dało się przez dodaj\usuń więc zrobiłem delete całego folderu Google w Program Files. Następnie użyłem jakichś programów typi CCleaner, aby mi pousuwało pozostałości\rejestr związany z Googlem. Niestety teraz nie mogę zainstalować Chrome'a. Ktoś wie co mam zrobić ?

 

W sumie zostałbym przy Operze, ale obecnie nie działa funkcja synchronizacji zakładek, no i nie można ich przenieść z innych przeglądarek.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych