Cacek93 2397 Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 Zacznę od tego, że kiedyś miałem podobny problem (ping, słaby transfer), telefonowanie do centrum technicznego skutkowało tylko chwilową poprawą. Problem ustał dopiero kiedy z rzeczniczką orange napisałem reklamację i że jeśli tego nie naprawią to zrywam umowę. Od tej chwili był spokój (nawet abonament mi zmniejszyli na kilka miesięcy ) Po przesiadce na WIN7 zaczęły się skoki pingu, chwilowe, albo stałe 110-135ms. Tutaj moje pytanie, czy to może być wina systemu? Oraz czy mogę mieć pretensje tylko powodu pingu? Kiedyś jak dzwoniłem do supportu to mówiłem, że transfer jest za mały jeśli chodziło tylko o ping. Cytuj Link to post Share on other sites
wight 0 Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 Do samego pingu nie możesz się przyczepić. OFD świadczony jest w UBR czyli bez gwarancji jakości połączenia. Sugeruję również zgłosić sprawę przez TwarzoKsiążkę przedzwonią do Ciebie i może coś poradzą. Cytuj Link to post Share on other sites
owoce morza 1320 Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 to na bank nie wina systemu Cytuj Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 13 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2012 Sprawdziłem na stacjonarce i lapku, ping jest taki sam na obydwu komputerach więc to można wykluczyć. Pozostaje router i ustawienia sieci. Są jakieś opcje za to odpowiedzialne? Qos itp. ? Jest to trochę, nie znam się na tym, dlatego pytam. Ustawić w PPPoE czy PPPoA, z vc-mux czy llc? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.