Skocz do zawartości

Radeon 7870 OC


Recommended Posts

Cześć , chciałbym sobie podkręcić kartę saphhire 7870 2gb ponieważ na ultra w bf3 mam za mało klatek ;/

 

40-50 i często potrafi spać do 30

 

w podkręcaniu jestem zielony ;/ dlatego chciałbym abyście mi trochę pomogli .

 

mam pare pytań

 

Czy jest to bezpieczne?

 

Ile wyciągnę na standardowym napięciu i co ile podnosić napięcie?

 

Jakim programem sprawdzać stabilność ?

Link to post
Share on other sites

jest to bezpieczne gdyż dzisiejsze urządzenia mają bardzo dobre zabezpieczenia przeciw takim operacją jak fajczenie kart :D

 

na twoim miejscu użył bym na początek CCC Catalyst Control Center

w celu podkręcenia karty bez ingerencji w napięcia gpu

 

podaj swoje standardowe taktowania a mniej więcej jestem wstanie tobie powiedzieć do ilu wykręcisz bez dovoltowania

Link to post
Share on other sites

Mam ta samą kartę radeona 7870 od saphire aż takich spadków w fps nie uświadczyłem co do podkręcania to najlepiej sciągnij sobie msi afterburner i masz tam suwaki od razu ustaw power limit na +50 oraz gpu 1150mhz pamięc 1300mhz napięcia nie musisz na razie podnosić karta powinna być stabilna jak by nie była to podnieść lekko napięcie na 1,225V o temperatury nie masz się co martwic chłodzenie jest bardzo wydajne i ciche

Link to post
Share on other sites

No właśnie przy wybuchach potrafi spaść do 26fps na mapie zatoka omańska wszystko

Zatoka Omańska to mapa bardzo duża, co może powodować spadki FPS, ja też tak mam(Radeon Hd6870) i muszę się z tym pogodzić, jednak OC karty powinno pomóc. Co do OC to najpierw zwiększ taktowania powiedzmy +50 dla rdzenia i +100 dla pamięci, po czym przetestuj. Potem dodawaj np. +10. Napięcia możesz odblokować w opcjach na 1 stronie.

Edytowane przez knypsio123
Link to post
Share on other sites

Tylko że napięcia mam zablokowane w tym programie MSI ;/ a power limit moge tylko najwyzej na +20ustawić ;/ co moge zrobić