Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam.

 

Mam pytanie, mam wykręconego i7 2600k do 4.2GHz na chłodzeniu Noctua U12P SE2 i zastanawiają mnie maksymalne temperatury w prime95, które wynoszą 67 stopni przy temperaturze otoczenia 25 stopni. Przeglądając setki wątków na polskich jak i zagranicznych forach, widziałem że ludzie majątakie temperatury na podobnych chłodzeniach przy o wiele wyyższych taktach i znacznie wyższych napięciach.

Nie jestem laikiem, ustawienia w BIOSie są ok na 100%, chłodzenie zakłądałem miliard razy, używałem 3 past termoprzewodzących (AS5, TG-1 i NH od noctuy) i róznych sposobów rozsmarowywania. Obudowa jest dobrze wentylowana, kable są schowane za tylną ścianką obudowy. Idealny przepływ powietrza, coolery wszystkie na max obrotów i w stresie Prime 95 67-70C? dafaq? Dodam że siedzę już tak baardzo długo, i nie ma ani bsodów, ani oznak niestabilności, no jest idealnie. Próbowałem kręcić do 4.5GHz i był stabilny na 1.32v, aczkolwiek temperatury w Prime 95 sięgały już 78 stopni po 30 minutach. Google mówią, że ludzie przy tym taktowaniu miewają dopiero pod 70C maksylanie... Czy macie może jakiś pomysł, o co chodzi? Czy może być to wina poprostu tej sztuki? Dodam, że cooler jest po lappingu, po którym temp mi spadłą o 3 stopnie w dół, pasta idealnie rozsmarowuje się po całej powierzchni... Jakiekolwiek sugestie bardzo by mnie ucieszyły.

Edytowane przez peeterson
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników