Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Protoype 2 - problem ze zwieszaniem...

Protoype 2 Protoype II gra PC

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 t.luk

t.luk

Napisano 13 sierpień 2012 - 10:35

Jakiś czas temu przebrnąłem przez Prototype 2 i trochę irytowała mnie jedna rzecz a mianowicie sporadyczne wieszanie się gry i wychodzenie do systemu. Pół biedy kiedy działo się to podczas zwykłej "przebieżki" po mieście (szybowanie między wieżowcami ;)) ale naprawdę to wkur...zało kiedy zdarzało się w trakcie kończenia jakiejś większej misji ;/ To często spotykany problem?
  • 1

#2 Anonim20

Anonim20
  • Sztygar

  • 224 postów
  • GG:13813677
  • Miejscowość:Ruda Śląska
  • 3DMark 06:Gogeta (SSJ4) POWER LVL 100,000,000,000

Napisano 13 sierpień 2012 - 11:37

Ogólnie ta gra ma problem z wydajnością wymagania jak dla gier z grafiką z wyższej półki a wygląda lipnie (nie wspominając o teskturach których nie chciało się twórcą podbić) kolejny raz twórcy wciskają shit też doświadczyłem tych błędów na takie same cierpiała jedynka i nawet żadnej łatki nie wypuścili do dwójki też na bank nie będzie ,poprzednia odsłona też cierpiała na optymalizacje i słabą grafikę a wymagania jak DMC4 który wyglądał lepiej kilka krotnie i posiadał elegancką optymalizację :)
  • 0

#3 shae6666

shae6666
  • Entuzjasta

  • 518 postów

Napisano 13 sierpień 2012 - 11:44

Ja nie mam tych problemów (mam i5 + radeon) ale czytałem w internecie że to częsty przypadek.

Użytkownik shae6666 edytował ten post 13 sierpień 2012 - 11:47

  • 0

i5@4.0 / Macho BW / MSI 660@1215/6400 / MSI GD-65 / XFX 550 / 8GB GOODRAM 1333 / 830-128 / ARC MIDI

 W M40 i X80 są naprawdę spoko wentylatory pod względem kulty pracy. Mają ~ 1000 obr. i naprawdę bardzo miły poziom "hałasu" - jak dla mnie to jest lepiej niż u Fractala, Zalmana, Anteca i Corsaira pod tym względem.  :rotfl: 


#4 Nowaj

Nowaj
  • Nie wstydzę się konsoli.

  • 17858 postów
  • Miejscowość:Bydgoszcz
  • 3DMark 06:Fire Strike - 16k

Napisano 13 sierpień 2012 - 11:57

U mnie akurat żadnych problemów nie było. Gra w FHD śmigała bez najmniejszego zająknięcia, ani razu nie zdarzyło się jej wysypać, a często przeskakiwałem między nią a przeglądarką.
  • 0

i7 6900K / RTX 2060 / 32GB DDR4 3200MHz / Samsung 950PRO 512GB / Phanteks Enthoo Primo Philips BDM4350UC/00 / Corsair K95 RGB / Logitech G900

Playstation 4 Pro / Xbox One S / LG OLED65B7V / Denon AVR-X1300W / Jamo S626

Worklog STAR WARS FireStrike
Moderator globalny / Ekspert działów: Dyski twarde, napędy optyczne i nośniki pamięci, Karty graficzne i Zestawy komputerowe / Pełne zestawienie Ekspertów

 


#5 kamil931207

kamil931207
  • Gaduła

  • 374 postów

Napisano 13 sierpień 2012 - 12:21

U mnie też chodzi dobrze, ale miałem problem po kilku godzinach grania, tzn zaczęła się wieszać lekko, a poziom użycia pamięci ram był 94%..
  • 0

#6 witchking22

witchking22
  • Gaduła

  • 260 postów

Napisano 13 sierpień 2012 - 12:38

Gra pod względem graficznym jest super, podczas deszczu, błyskawice, itp. Chociaż w Red Zone, gdy 'latałem' sobie z wieżowca na wieżowiec klatki spadały. Podczas misji wszystko normalnie działało.
Odnosiłem wrażenie prawie podczas całej gry, że są mikroprzycięcia (czy jakby to nazwać).

Użytkownik witchking22 edytował ten post 13 sierpień 2012 - 12:40

  • 0

#7 t.luk

t.luk
  • Autor tematu

Napisano 13 sierpień 2012 - 18:29

Mi coś się wydaje, że gra jakiś czas chodzi poprawnie a potem tak zapycha RAM, że się wiesza...Poza tym to było raczej płynnie na full HD.
  • 0

#8 witchking22

witchking22
  • Gaduła

  • 260 postów

Napisano 13 sierpień 2012 - 19:00

Może masz za mało RAM? W wymaganiach jest zalecane 4GB dla Visty/7. Gra oryginalna? Pytam, bo wiem, że są jakieś błędy w pirackich wersjach.
  • 0

#9 darkatraz

darkatraz
  • Autor tematu

Napisano 13 sierpień 2012 - 20:15

Hmm. Ja grajac w ta gre zadnych problemow nie uraczylem, a gralem na piracie. Zero przyciec i tym podobnych. Jednak zadna latka nie zostanie wydana poniewaz Radical zostal zamkniety przez Activision (czyt. firma juz nie istnieje).
Szkoda troche bo zakonczenie juz mowi za siebie, ze Proto3 mialoby powstac.
  • 0

#10 t.luk

t.luk
  • Autor tematu

Napisano 14 sierpień 2012 - 10:41

Oczywiście, że gra full oryginał :) A RAMu 4 GB mam....No nic, sprawdzę jak to będzie w przypadku 8 GB RAM'u ;)
  • 0

#11 witchking22

witchking22
  • Gaduła

  • 260 postów

Napisano 14 sierpień 2012 - 14:20

Ja mam 8GB RAM i tylko spadały klatki w Red Zone, być może karta graf. nie wyrabiała.
  • 0

#12 Leesiuu

Leesiuu
  • Work in progress...

  • 953 postów

Napisano 16 sierpień 2012 - 20:49

a moze to przez OC kompa? Ja grałem i nie bylo żadnych problemów :)
  • 0

CPU: Intel i7-6700k  COOLERProlimatech Megahalems Blue  MBASUS Z170 Deluxe  RAMG.Skill Ripjaws4 2x8GB 3000Mhz CL15
GPUMSI GTX970 Gaming 4G OC  PSUCorsair HX1000i  SSDCrucial MX200 250GB  HDDSeagate Barracuda.12 ST1000MD003 1TB
AUDIOLogitech Z-5500 + Logitech Z-506  KBDSteelseries Apex M750
  MSSteelseries Rival 700 blue cover + Steelseries QCK xxl

CASECorsair Carbide 500R series  LCDLG 29" 21:9 + TV 29MA73D ultrawide  PAD:  2x Sony Dualshock 3 + 2x Sony Dualshock 4
••• WORKLOG: White Shadow •••






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Protoype 2, Protoype II, gra PC

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych