Skocz do zawartości

ASUS i sprawa u Rzecznika Konsumentów


Recommended Posts

Zakupiłem laptopa ASUS dwa lata temu, miesiąc temu trafił do serwisu asus-a i zaczeły się cyrki, ponieważ międzyinymi był uszkodzony akumulator nie chciałem by go wymieniali bo wycenili go na około 350 zł i jak się nie zgodziłem to wtsłali mi maila że w ogóle nie naprawią laptopa i odciążą mnie kosztami, inne usterki podlegały gwarancji i naprawie gwarancyjnej, jak już naprawili to wymienili mi dysk twardy z 320 GB na 250 GB i co ciekawe jedni w ASUS-e mówią że się technik pomylił inni że system, a dla mnie jest to po prostu zwykłe oszustwo, i liczenie że jako klient sie nie połapie, mało tego tego co było zgłoszone do naprawy nie naprawili, ba uszkodzili laptopa jeszcze bardziej jak był, po drugim pseudo serwisie jak zainstalowali w końcu Prawidłowy Dysk to okazło się że nie ma sterowników do dysku i znowu konsultant z ASUSA wciskał mi kit że mój system jest do niczego, ręce opadają, a ponieważ eśli serwis nie potrafi wymienić dysku i się niby myli to jest duże prawdopodobieństwo iż ci pseudo fachowcy połowe laptopa wymienili, i dlatego zarządałem jego wymiany na nowy i wolny od wad ale ASUS nie widzi problemu nic się nie stało ich zdaniem naprawa była prawidłowa tylko ze laptop działa jak chce. Rzecznik Konsumenów potwierdza iż ASUS nie wywiązał sie z umowy gwarancyjnej i ja mam rację. NIE POLECAM SPRZĘTU TEJ FIRMY BO JEST TYLE SAMO WART CO I ICH SERWIS ŻENADA I PORAŻKA!!! po decyzji Rzecznika Konsumentów i Sądu zamieszczę pełną dokumentację by udowodnić jak ASUS traktuje swoich Klientów.

Link to post
Share on other sites

Nawet jeśli potraktowano cię źle w serwisie nie znaczy od razu, że wszystkie produkty danej firmy są złe. Takie myślenie jest bardzo infantylne. Jakość serwisu (niestety zwłaszcza u nas w Polsce) nie jest jednoznaczna z jakością samego sprzętu.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Sory,ale ja mam płytę i miałem 2 karty asusa i jakoś bez problemów chodziło.Więc może trafiłeś na przydupasów,co skończyli licencjat na debili roku.I nie pisz,że ta firma jest zła czy do du*y,po prostu na takich trafiłeś.

Link to post
Share on other sites

Panowie,

kupując sprzęt danego producenta, zwracam uwagę również na, nazwijmy to, jakość obsługi gwarancyjnej. Nie jestem naiwny i mam świadomość że "gwarancja" jest wkalkulowana w cenę produktu. Chwalicie się że Wam sprzęt od ASUSa działa bez zarzutu, jestem jednak ciekaw jakie byłyby wasze reakcje gdyby okazało się że sprzęt przestał działać a serwis robi was w konia. Niestety takie praktyki serwisu wpływają na ogólną ocenę firmy ASUS a Wy zachowujecie się jak "obrońcy krzyża".

Sprzęt się zepsuł więc jest do du*y a co gorsza serwis nie potrafi go naprawić więc też jest do du*y.

Oby Wam się sprzęt ASUSa nie zepsuł :)

 

Pozdrawiam

 

mulator

  • Popieram 6
Link to post
Share on other sites

Dobrze że sprawę zgłosiłeś Rzecznikowi masz duże szanse na wygraną w tej sprawie. Najczęściej serwis wciska, że bateria którą kupujemy jako komplet z laptopem(24m-c gwarancji) ma tylko 12 m-c gwarancji. I ludzie to łykają choć jest to niezgodne z ustawą(laptop z baterią tworzą całość produktu to nie są baterie LR6, że mają termin przydatności). A jak jakieś klient się burzy bo wie, w czym rzecz to mu właśnie różne numery serwis wywija. I nie dotyczy to tylko firmy asus tak postępują i inne serwisy. Bywa jeszcze gorzej jeśli chodzi o obsługę serwisową. Nikt nie jest święty.Przy wymianie dysku na nowy serwis mógł chociaż wgrać Ci czysty system, żebyś mógł w ogóle sprawdzić czy wszystko działa poprawnie, a nie wymyślać że system masz kiepski. Serwisant się nie popisał.

Edytowane przez gepardmak
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

(patrz genialne DCUII)

Oj ale troszkę minęło zanim się stało genialne - patrz problemy na kartach pokroju 580 czy 7970.

Ja mam i nie narzekam, ale zanim kupiłem siedziałem godzinami na overclock.net pytając użytkowników tej karty jak się sprawuje.

Link to post
Share on other sites

Panowie, kupując sprzęt danego producenta, zwracam uwagę również na, nazwijmy to, jakość obsługi gwarancyjnej. Nie jestem naiwny i mam świadomość że "gwarancja" jest wkalkulowana w cenę produktu. Chwalicie się że Wam sprzęt od ASUSa działa bez zarzutu, jestem jednak ciekaw jakie byłyby wasze reakcje gdyby okazało się że sprzęt przestał działać a serwis robi was w konia. Niestety takie praktyki serwisu wpływają na ogólną ocenę firmy ASUS a Wy zachowujecie się jak "obrońcy krzyża". Sprzęt się zepsuł więc jest do du*y a co gorsza serwis nie potrafi go naprawić więc też jest do du*y. Oby Wam się sprzęt ASUSa nie zepsuł :) Pozdrawiam mulator

I ja się pod tym podpisuje dwoma ręcami! Sprzedać gotowy produkt frajerowi przy obecnych metodach marketingu to banał dla takich gigantów jak ASUS. Prawdziwe oblicze firmy poznaje się przy bezpośredniej obsłudze klienta, a taka następuję w przypadku wysyłki karty do serwisu. I tutaj jest klops, totalna bida. I nikt nie powie, że jest inaczej. Czy ASUS ma produkty "bardzo dobre" ? Produkt takiej marki i za taka cenę z założenia ma być bardzo dobry, więc to powinien być standard. Przecież nie kupujemy kart na placu od rumuna. ASUS jest beznadziejny właśnie przez serwis, przez beznadziejną obsługę klienta i dlatego dla mnie jest firmą krzak.

 

EDIT:

 

I gadanie na zasadzie "Ja miałem kartę asusa 16 lat i działało super, więc asus jest hejt fakin' pro!" proszę sobie wsadzić w du**ę. Poproszę historie w których serwis Asusa zachował się godnie w przypadku awarii, jak na topowego producenta przystało.

Edytowane przez mstmst
  • Popieram 7
Link to post
Share on other sites

W Polsce mało, której firmie zależy na opinii swoich klientów. Sikają na Nas ciepłym moczem. Sprzedać i niech się klient martwi jak coś nie działa. Asus w tym przypadku nie stracił jednego klienta jakby się mogło wydawać. Kolega zrażony serwisem raczej będzie odradzał zakup laptopa firmy asus, każdemu kogo zna. Reszty nie trzeba tłumaczyć wystarczy klika takich wpadek serwisu i masa ludzi nie kupi już drugi raz sprzętu tej firmy. Choć taką firmę jak asus to pewnie nie obejdzie zbytnio.

Edytowane przez gepardmak
Link to post
Share on other sites

Spoko dostałem też laptopa asusa z naprawy, jak dla mnie padła płyta główna, w opisie naprawy wymiana dysku, to tego zostawili jedną śrubkę luzem w środku (tak, latała po płycie głównej) a przed chwilą miałem telefon że ma problemy z wyświetlaniem obrazu. *****iście ;]

Link to post
Share on other sites

lecz do produktów nie masz prawa się przyczepić

Jeśli produkt się sypie to niby dlaczego nie ma prawa się przyczepić? Otóż ma święte prawo domagać się naprawy i godnej obsługi ze strony producenta, zwłaszcza takiej marki jak Asus. Przecież za to biorą kasę w tych serwisach, za naprawianie sprzętu, a nie za uprzykrzanie życia przez to, że klient śmiał wysłać do nich zepsuty sprzęt. Jak im się praca nie podoba to niech sobie innej poszukają gamonie jedne..
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Poproszę historie w których serwis Asusa zachował się godnie w przypadku awarii, jak na topowego producenta przystało.

Raz! Oddali kasę za P8P67 w rewizji B2, pewnie dlatego że i tak im Intel te pieniądze zwrócił.

 

Pozdrawiam

 

mulator

Edytowane przez mulator
Link to post
Share on other sites

Pełną kulturą się niektórzy wykazali ...

Firma jest tyle warta co towar jaki sprzedaje, a w tym wypadku towarem jest sprzęt z gwarancją i sprawnie działającym serwisem zapewniającym realizację zobowiązań wobec klienta.

Dla tych "nieinfantylnych" pytanie - czy najsmaczniejsza bułka z gwoździem w środku pochodzi z dobrej piekarni, czy z firmy krzak?

Link to post
Share on other sites

dwa razy oddawałem dźwiękówkę na gwarancję i za każdym razem trwało to bardzo długo, rzędu 3-4 tygodni. Ostatnio tak własnie długo trwało, a Asus znał sprawę, bo na live chacie podałem link to tematu z forum ;) ALE za to wynagrodzili mnie nową gwarancją na 2 lata :)

Link to post
Share on other sites

sprzęt ASUSA jest bardzo dobry więc zamknij pysk ładnie mówiąc

co do serwisu się zgodzę że jest do bani

lecz do produktów nie masz prawa się przyczepić

 

popatrz do lusterka a zobaczysz pysk! a co do ASUSA to się nie ośmieszaj, to nie serwis mi kit wciska a ASUS, czytaj ze zrozumieniem, a dopiero pisz, a skoro sprzęt po dwuch latach sie psuje to dobry nie jest, stacjonarny mam MSI ma 6 lat i jedyne co musiałem zrobićto wyczyścić, to jest sprzęt!

Link to post
Share on other sites

a co do ASUSA to się nie ośmieszaj, to nie serwis mi kit wciska a ASUS, czytaj ze zrozumieniem, a dopiero pisz, a skoro sprzęt po dwuch latach sie psuje to dobry nie jest, stacjonarny mam MSI ma 6 lat i jedyne co musiałem zrobićto wyczyścić, to jest sprzęt!

Co znaczy, że kit wciska ci Asus? Asus to marka więc nie bardzo może ci cokolwiek wciskać. Co najwyżej przedstawiciel tej marki w Polsce. (No chyba, że masz kontakt z prezesami na Tajwanie :P).

Sprzęt się z reguły psuje w wyniku użytkowania, wiadomo nie każdy tak samo traktuje sprzęt i używa go w takich samych warunkach. Zwłaszcza laptopy narażone są na nazwijmy to "ciężkie warunki pracy" (no chyba, że ktoś używa laptopa tylko w domu jak stacjonarki - co notabene jest bezsensowne).

Zresztą skoro byłeś tak bardzo zadowolony, że sprzętu np. MSI to dlaczego kupiłeś Asusa?

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...