Skocz do zawartości

ASUS i sprawa u Rzecznika Konsumentów


Recommended Posts

Co znaczy, że kit wciska ci Asus? Asus to marka więc nie bardzo może ci cokolwiek wciskać. Co najwyżej przedstawiciel tej marki w Polsce. (No chyba, że masz kontakt z prezesami na Tajwanie :P).

Sprzęt się z reguły psuje w wyniku użytkowania, wiadomo nie każdy tak samo traktuje sprzęt i używa go w takich samych warunkach. Zwłaszcza laptopy narażone są na nazwijmy to "ciężkie warunki pracy" (no chyba, że ktoś używa laptopa tylko w domu jak stacjonarki - co notabene jest bezsensowne).

Zresztą skoro byłeś tak bardzo zadowolony, że sprzętu np. MSI to dlaczego kupiłeś Asusa?

 

ja nie twierdze że ASUS jako firma w tajwanie jest zła ale jak napisałes w POLSCE, laptop po 2 latach użytkowania wygląda jak NÓWKA matryca jest od nowości osłonieta osłoną która była założona przy zakupie, i była do momentu jak nie trafił laptop do serwisu, bo tam ściągli i już nie oddali, posiadam dwa stacjonarne kompy i laptop jest jak stwierdziłeś tylko w domu. Asusa kupiłem bo mi się podobał, miał dobre osiagi za tą cenę, ale to była ostatnia rzecz jaką kupiłem firmy ASUS teraz kupiłem dusk twardy zewnętrzny i miał to być też ASUS ale po takim traktowaniu tym Panom podziękuje. Jeśli chodzi o MSI to poprostu podałem przykład NIEZAWODNOŚCI i tyle, mogę podać jeszcze jeden przykład Profesjonalizmu i podejścia firmy i serwisu do klienta, a mianowice zakupiłem TV Samsung podłączyłem zadowolony z nowego nabytku ale po 6 godzinach przestał działać, zadzwoniłem do warszawy do serwisu zgłosiłem na następny dzień o 8 rano przyjechał Pan z Serwisu sprawdił TV wykonał jeden telefon, i zapytał czy będę około 17 w domu, bo przyjedzie inny serwisant, potwierdziłem o 17 przyjechał Pan z NOWYM TV cały serwis nie trwał nawet 24 godzin, to sie nazywa PROFESJONALIZM a jak się okazało matryca była uszkodzona i wymiana trwała by około tygodnia ( ściągnięcie nowej) Samsung nie musiał wymieniać TV sami od siebie to zrobili, czym zasłużyli sobie na najwyższą opinię nie było głuich tłumaczeń że sie system pomylił, a że to specyfikacja jest zła, a że mam iść na skargę do sprzedawcy jak to zrobił ASUS.

Link to post
Share on other sites

To ASUS Polska i ASUS Tajwan to dwie różne firmy nie mające ze sobą nic wspólnego? To ci dopiero niespodzianka.

To nie ASUS kit wciska tylko jego przedstawiciel? Co to za argument?

Przedstawiciel to reprezentant marki ASUS w Polsce a jego działalność pociąga za sobą skutki bezpośrednio dla reprezentowanego.

Polityka przedstawiciela marki ASUS w Polsce jest polityką zarządu ASUS.

 

Pozdrawiam

 

mulator

Link to post
Share on other sites

To ASUS Polska i ASUS Tajwan to dwie różne firmy nie mające ze sobą nic wspólnego? To ci dopiero niespodzianka.

To nie ASUS kit wciska tylko jego przedstawiciel? Co to za argument?

Przedstawiciel to reprezentant marki ASUS w Polsce a jego działalność pociąga za sobą skutki bezpośrednio dla reprezentowanego.

Polityka przedstawiciela marki ASUS w Polsce jest polityką zarządu ASUS.

 

Pozdrawiam

 

mulator

 

Zwał jak zwał fakt jest jeden ASUS mnie robi w konia i tyle,

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Witam,

 

W dniu wczorajszym otrzymałem pismo od Rzecznika Konsumentów, który to stwierdził iż ASUS nie dopełnił obowiązków wynikających z Umowy ( gwarancji) i nie wykonał naprawy w sposób Profesjonalny, oraz stwierdził, iż to ja mam rację nie ASUS i do tego zobowiązał ASUS-a do WYMIANY LAPTOPA NA NOWEGO WOLNEGO OD WAD, zobaczymy czy ASUS dalej będzie się swoimi Bajkami z kosmosu wykręcał, i czy dalej jest gotowy do Sądu iść, bo po tym piśmie chyba zeszli z chmur na ziemię.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 5 tygodni później...

Witam,

 

W dniu wczorajszym otrzymałem pismo od Rzecznika Konsumentów, który to stwierdził iż ASUS nie dopełnił obowiązków wynikających z Umowy ( gwarancji) i nie wykonał naprawy w sposób Profesjonalny, oraz stwierdził, iż to ja mam rację nie ASUS i do tego zobowiązał ASUS-a do WYMIANY LAPTOPA NA NOWEGO WOLNEGO OD WAD, zobaczymy czy ASUS dalej będzie się swoimi Bajkami z kosmosu wykręcał, i czy dalej jest gotowy do Sądu iść, bo po tym piśmie chyba zeszli z chmur na ziemię.

 

A jak się to skończyło?

Link to post
Share on other sites

Nawet jeśli potraktowano cię źle w serwisie nie znaczy od razu, że wszystkie produkty danej firmy są złe. Takie myślenie jest bardzo infantylne. Jakość serwisu (niestety zwłaszcza u nas w Polsce) nie jest jednoznaczna z jakością samego sprzętu.

 

niestety on tego nie rozumie i po prostu nie mogę czytać czegoś takiego jak wszystkie produkty danej firmy są do du*y to nie zasilacze noł nejm do cholery

 

Za jakoś sprzętu jak i za traktowanie klientów w tym wypadku serwisu Asusa odpowiada dyrekcja Asusa na Polskę jak nie ukarze serwisanta dyscyplinarnie i nie poprawi swojego wizerunku to znaczy że akceptuje traktowanie klientów na tak niskim poziomie. Producent w tym wypadku Asus nie tylko odpowiada za produkcję ale także za obsługę serwisową klientów którzy zakupili produkty marki ASUS.
Link to post
Share on other sites

Nie wszędzie Asus ma tak fatalna obsługę ale na pewno osławionym już Koszalinie, tam mi monitora nie potrafili dwukrotnie naprawić, gwarancja się skończyła, na mnie się wylali, a ja zostałem z niedziałającym monitorem. Którego o dziwo, zwykły serwis do tego się nie przyłożył, tylko jakiś normalny elektronik, któremu udało się w końcu naprawić. Więc to prawa, że niektóre serwisy w Polsce to ŻENADA.

Edytowane przez adivxv5
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Niestety również nie mam najlepszej opinii o asusie . Kupiłem tablet transformer prime ze stacją dokującą . od kilku miesięcy pałuję się z asusem i wysyłamy sobie tablet tam i z powrotem . Panowie odsyłają tablet z adnotacją że wi fi działa . Owszem działa ale do odległości 5 metrów od access pointa i bardzo niestabilnie, przerywając co kilka minut . Nakręciłem film na którym porównuję działanie mojego prime ze starszym modelem transformera . To też nie dotarło do Panów serwisantów . Teraz sprzedałem tablet na allegro . Kupujący był zachwycony i dał mi pozytywa, ale po 5 dniach nazwał mnie oszustem . Tablet zachowuje się tak jak u mnie . Zrywa połączenie nawet 2 metry od routera . Kto kogo robi w balona? To nie pierwsze paskudne doświadczenie z ASUS, ale na pewno ostatnie .

Ryszard

Link to post
Share on other sites

Teraz sprzedałem tablet na allegro . Kupujący był zachwycony i dał mi pozytywa, ale po 5 dniach nazwał mnie oszustem .

Oczywiście przy sprzedaży problem dokładnie opisałeś? :evil:

Zresztą jest to dość znana sprawa z tymi tabletami, problemem jest aluminiowa obudowa, która skutecznie blokuje sygnał wifi.

Link to post
Share on other sites

Tak czytam i czytam ten temat i się zaczynam zastanawiać, czy napewno chcę kupić tą MoBo od Asusa ;)

 

Tomek7545, co do Twojej sprawy, to trzymam kciuki! Pisz jak się sprawy dalej potoczą.

Są przecież firmy których serwis działa dobrze. EVGA, ACER i pewnie jeszcze kilka innych by się znalazło. Sorry ale dla mnie jak fima ma serwis do du*y, to i sama jest do du*y. Bo wszystko ma się prawo popsuć, ważne, żeby był kompetentny człowiek który to w ramach gwarancji naprawi... Asus tu minusuje niestety bo Twoja opinia (nawet na tym forum) nie jest odosobniona...

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Witam,

 

W dniu wczorajszym otrzymałem pismo od Rzecznika Konsumentów, który to stwierdził iż ASUS nie dopełnił obowiązków wynikających z Umowy ( gwarancji) i nie wykonał naprawy w sposób Profesjonalny, oraz stwierdził, iż to ja mam rację nie ASUS i do tego zobowiązał ASUS-a do WYMIANY LAPTOPA NA NOWEGO WOLNEGO OD WAD, zobaczymy czy ASUS dalej będzie się swoimi Bajkami z kosmosu wykręcał, i czy dalej jest gotowy do Sądu iść, bo po tym piśmie chyba zeszli z chmur na ziemię.

 

 

 

Gratulacje!

Link to post
Share on other sites

Dla Ciebie również! Otrzymujesz nagrodę Archeolog miesiąca z nominacją do głównej nagrody. Dodatkowe punkty należą się za niezwykle rozbudowaną i wiele wnoszącą do dyskusji wypowiedz. :pajac:

 

currahee może nie wniosłem dużo do dyskusji:-) ale osiągnąłem swój cel, a mianowicie oprócz gratulacji to temat pojawił się na na stronie głównej forum benchmarka i wypozycjonował się na pierwszej stronie tego działu - więcej ludzi przeczyta że, nie tylko ja mam z nim problemy.(ja mam problemy z reklamacją karty graficznej -opisane w dziale pytań do przedstawicieli z Asusa, tam właśnie dostałem link do tego tematu) Więc wszystko nie jest takie proste jak nam się wydaje... - Asus musi zrozumieć że należy dbać o klienta. Mógłbym wtedy od razu podać link do mojego tematu, i napisać coś więcej ale nie wyszło by tak zagadkowo:)

Edytowane przez klaczaj
Link to post
Share on other sites
  • 5 tygodni później...

no i cóż ASUS wykręcił się sianem, jak zwykle jak to w polsce to ja jestem winien bo to ja nie wywiązałem się z umowy Gwarancyjnej i nie naprawłem laptopa, Żenada, i Rzecznik przygotowuje pozew do Sądu bo z tymi oszustami nie da się inaczej.

Nie rozumiem dlaczego swój kraj piszesz z małej litery, a gwarancję z dużej :o. Nie mówiąc nawet, że to co napisałeś nie jest nawet zdaniem. To jest żenada!
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...