Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

Złożyłem sobie 2 oto takie zestawy potrzebuję porad, który wybrać oraz ewentualnie co w nich zmienić, mój budżet to 2300zł może być minimalnie przekroczony. Zaznaczam komputer ma być przeznaczony głównie do gier jak i do tworzenia grafiki (nie jestem jakims wybitnym grafikiem ale myślę, że taki zestaw mi wystarczy). Chodzi mi oczywiście o samą jednostkę centralną.

Zestaw numer 1.

 

Pamięć RAM

PATRIOT DDR3 4 GB 1333MHZ DUAL GAMING VIPER INTEL 103,00

 

Dysk Twardy

Samsung 500GB 16MB HD502HJ F3 sATA-2. 275,00

 

Napęd lub nagrywarka

LG DVD Recorder GH24LS70 LightScribe Sata Black Oem. 85

 

Zasilacz

Aerocool PGS VP-450 OEM 450W. 139,00

 

Procesor

Intel Core i5-2400 3,1 GHz 6MB cache s. 1155 Box. 765,00

 

Płyta główna

MSI B75A-G43 IB75 s1155. 282,00

 

Karta graficzna

Vertex HD6850 1024MB DDR5 265bit PCI-e OC. 549,00

 

Obudowa

Tracer Blaster Black TRO-406. 95,00 Cena zestawu: 2293,00

 

 

 

Zestaw numer 2.

Procesor:

Intel Core i3-2130 /3.4GHz, 3MB, LGA 1155, BOX/

590 zł

 

Płyta główna:

MSI B75A-G43 /intel B75, LGA1155/

279 zł

 

Pamięć RAM:

GoodRam 8GB (2x4GB) 1333MHz CL9

165 zł

 

Karta graficzna:

Vertex3D Radeon HD6870 1GB DDR5 /256bit/ 2xDVI/HDMI/2xDP

685 zł

 

Nagrywarka DVD:

LG GH24NS90 SATA (black)

79 zł

 

Obudowa:

I-BOX Force 2105 (b/z)

89 zł

 

Zasilacz:

Aerocool VP-450 450W

135 zł

Link to post
Share on other sites

Niektóre rzeczy to wołają o pomstę do nieba. Obudowy i zasilacze to tragedia.

sid vicious i sex pistols to tragedia. Co za roznica jaka obudowa jak czesci tak chłodne. Teraz w standardzie musi byc obudowa za 300zł + 10 wentyli w srodku? Ja mam zwykla budzetowa obudowe bez zadnych dodatkowych wiatraków, antykurzów itd, pasywna grafe i temperatury sa ok, a kompa praktycznie nie slychac.

 

Ps. zmien ten avatar bo jak widze twarz tego bruda to mi sie niedobrze robi...

Edytowane przez pocio
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites