Lukson 3410 Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 Dawno temu miałem jedną grafikę i płytę główną od gigaszajsu. Gdy się grafika popsuła to wysłałem. Odesłali naprawioną. Po jakimś czasie znowu się popsuła i po ponownym wysłaniu została odesłana z adnotacją o unieważnieniu gwarancji gdyż karta nosi ślady naprawy przez nieautoryzowany serwis gigabyte'a. Jakież było moje zdziwienie oraz wk.... zdenerwowanie, że Radeon HD4870x2 pójdzie do kosza. Swoją drogą po pierwszej naprawie karta wyglądała jakby zaliczyła piekarnik. Podobnie było z płytą. Ostatnio przeglądając filmiki na YT odnośnie naprawy BGA (muszę wymienić gniazdo LGA775) znalazłem dość ciekawy filmik. http://youtu.be/Oip231yW4j4 W ten oto sposób są naprawiane karty bo wysłaniu do serwisu firmy Gigabyte. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3489 Napisano 7 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 Lol, to niezla lipa Cytuj Link to post Share on other sites
Baurus 2 Napisano 7 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 Serwis serwisem, ale nie lepszy jest ich marketing. Osobiście omijam tę firmę szerokim łukiem i innym też to doradzam Cytuj Link to post Share on other sites
06radcho 1495 Napisano 7 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 Serwis serwisem, ale nie lepszy jest ich marketing. Osobiście omijam tę firmę szerokim łukiem i innym też to doradzam Ja tam na wyspach nie mialem z nimi problemów, dobra komunikacja,odsyłali do mnie nówki GPU, zależy gdzie.Wiec ja o nich zle nie moge powiedziec. Autor-Walcz i nie popuść gnojom. Pzdr Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4148 Napisano 7 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 nigdy nie powołujcie się na gwarancję, tylko na ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży... no chyba że minęły już 2 lata od zakupu ps. do ilu on ją podgrzał ? to były °C ? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.