Skocz do zawartości

Dobra myszka do wszystkich czynności


Recommended Posts

Witam,

 

tak jak w temacie, poszukuję myszki, która sprawdziła by się we wszystkich czynnościach, które na co dzień wykonuję. Będzie to na pewno praca z grafiką w programie Photoshop, więc zależy mi, by myszka nie była zbyt lekka, ponieważ źle mi się z taką pracuje, a dodatkowo powinna być odpowiednio czuła. Do tego przydały by się dodatkowe przyciski (one się chyba nazywają programowalnymi?) do gier, internetu itp. Budżetu nie podaję, gdyż chciałbym, żebyście podali mi coś ciekawego z jak najlepszą ceną jak na taki produkt. Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi?

 

Na razie interesowałem się tylko myszką R.A.T.7, ale to tylko dlatego, że kiedyś widziałem ją w gazecie i w sumie wydawała się całkiem ciekawa ze względu na swą możliwość przebudowy jej na zupełnie inną, dodania obciążników itd. Nie znam się na myszkach, więc proszę was o podanie czegoś ciekawego, no i czy ten R.A.T.7 jest w ogóle wart swojej ceny?

Link to post
Share on other sites

od siebie dodam M8000X, której używam w zasadzie w podobnych celach,

natomiast zastanów się jak trzymasz mysz (claw-, finger- czy palmgrip) i dobierz ją pod uchwyt

druga rzecz to sensor, jak kolega wyżej wspomniał najlepsze do pracy są myszy dla graczy, bo są precyzyjne, z własnego doświadczenia - laserowy avago 9500 to jest to

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites