Skocz do zawartości

Zarabiaj od 5$ do 45$ co miesiąc - GomezPeer


Recommended Posts

Poszukiwałem systemu, który działając samemu na moim komputerze, przynosiłby mi jakiś zysk. Nie mam dużego doświadczenia w systemach afilacyjnych, ale postanowiłem sprawdzić GomezPeerZone.

 

Ku mojemu zaskoczeniu, firma solidna, wypłaca od 5$ do 45$, jest naprawdę dobra, i sprawdzona przeze mnie jak i przez mojego kolegę który mnie tam zaprosił.

 

http://nitrodesign.eu/images/banner_gomez.png

A teraz o zasadzie działania:

 

1. Rejestrujesz się na stronie

(możesz posłużyć się tym linkiem - http://nitrodesign.eu/gomezpeer)

2. Po rejestracji w menu głównym po lewej stronie klikasz na "Download PEER Install"

(link bezpośredni - http://lastmile.gomez.com/PEERInstall.exe)

3. Po zainstalowaniu, oprogramowanie zapyta się o nazwę konta, dla którego ma działać, wpisujemy

DOKŁADNIE TAK SAMO JAK LOGIN. (jeżeli użyłeś dużych liter w loginie, wpisz je także i tutaj)

 

To wszystko! Jedynie co możesz zrobić, to zamknąć okno, które się pojawi. Nie martw się, oprogramowanie jest w zasobniku systemowym, działa, kiedy Twój komputer działa w sieci. Może ktoś zapyta: "A czy to nie zamuli mi kompa?". Jestem w tym systemie od pół roku, nie zauważyłem czegoś takiego, jedynie co zauważyłem, to fakt, że już 4 wypłaty przyszły. Teraz czekam na 5. :)

Pieniądze wysyłają na paypal a zarobek zależy od tego na ilu komputerach uruchomimy swojego gomeza i ile osób zaprosimy, ja odpaliłem na jednym stacjonarnym i na laptopie, póki co nie zapraszałem nikogo, co miesiąc dostaje po 28-35$ (97zł - 121zł).

Jedynym warunkiem jest odczekać swoje, aż zaaktywują konto, czyli jakiś miesiąc lub dwa, myślę, że większej różnicy nikomu to nie robi skoro komputer i tak chodzi. :)

 

Edit: Dodaję screenshot'a z mojego lapka, dla tych którzy nie chcą uwierzyć.

Znalazłem 2 ostatnie wypłaty (marzec i kwiecień), za maj mi wypłacą dopiero 14 czerwca, a na czerwiec już się zarabia.