asnex 19 Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Mógłby ktoś napisać dokładnie krok po kroku jakby wyglądała reklamacja danego produktu na morele.net ? Cytuj Link to post Share on other sites
Makarons 4 Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 przeczytaj regulamin sklepu, napewno wszystko wyjaśnione Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Masz konto na morele.net, kupowałeś z tego konta przedmiot? Cytuj Link to post Share on other sites
asnex 19 Napisano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 (edytowane) Tak. Edytowane 31 Maja 2012 przez asnex Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Ja jakiś tydzień temu wysłałem płytę główną na gwarancje do nich, więc jestem na bierząco. Cytuj Link to post Share on other sites
Pasjonat 366 Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Żadne gwarancje tylko http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176 o ile termin nie minął. Cytuj Link to post Share on other sites
asnex 19 Napisano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 A ile czasu od momentu zakupu minęło gdy wysłałeś ? Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Ponad rok? bez różnicy. Jeżeli nie minęło 10dni od daty zakupu to możesz im go zwrócić, jeżeli minęło to pozostaję tylko na gwarę słać. Cytuj Link to post Share on other sites
asnex 19 Napisano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 (edytowane) ja kupiłem jakoś dwa tygodnie temu czyli 5 dni po terminie mogłoby być już bo długo rozwiązywałem problem co może być usterką, jakiś dziwny przypadek się trafił ; / Czyli jak im wyślę na gwarancję to jakieś koszty będę jeszcze ponosił ? i po wysłaniu dostanę egzemplarz nowy czy obecny naprawiony? (choć wątpię aby dało się naprawić, lecz działa na obecną chwilę z błędami) Edytowane 31 Maja 2012 przez asnex Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Jedynie koszty wysyłki. Czas rozpatrywania w przypadku mojej plyty to od 2 do 3tyg. około, tak mi odpisali z serwisu.. Cytuj Link to post Share on other sites
asnex 19 Napisano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 a koszty przysyłki też klient będzie krył? Cytuj Link to post Share on other sites
Pasjonat 366 Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 Asnex w przypadku gdy wysyłasz jako niezgodność z towarem to sklep ma 14 dni kalendarzowych na dostarczenie Ci odpowiedzi (nie liczy się data stempla pocztowego ale kiedy będzie to u Ciebie). Jeśli stwierdzi, że jest jakaś wada to mają w jak najkrótszym czasie zwrócić dokonać napraw/wymienić na nowy albo zwrócić pieniądze za towar. Ponad to są zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie kosztów dostawy(czyli nawet te koszty pierwotnej wysyłki). Jeśli przekroczą termin 14 dni to oznacza, że reklamacja została uwzględniona. A tutaj więcej informacji http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-poradnik-konsumenta-przeczytaj.html#post258210 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Player1 1183 Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 Powiem tak: reklamowałem w morele zestaw DDR3 (sypał błędami w memteście i powodował niestabilną pracę kompa), po jakichś 3-4 tygodniach przysłali nowy komplet, który nie działał (komp nawet nie startował z nim), następnego dnia oddałem od Opolskiego netpunktu i znowu czekałem ok miesiąca na kolejny, sprawny tym razem zestaw. Ogólnie reklamacja ciągnęła się jak guma od majtek a obsługa klienta jest na niskim poziomie. Kiedy zacząłem się domagać podania terminu rozpatrzenia reklamacji, pracownik sklepu w korespondencji prowadzonej przez mój profil na stronie morele odpowiedział, że w przypadku reklamacji na zasadach gwarancji sklep nie jest zobowiązany do dotrzymania żadnego konkretnego terminu. Żeby było śmieszniej przepisy faktycznie nie określają tego precyzyjnie używając czegoś w stylu "jak najszybciej", czyli można czekać do usranej śmierci. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Lordonos 72 Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 A przez 2 miechy ile spadł wartość przedmiotu?? Ile poszło na wysyłkę, ram jest taki tani że 2 wysyłki na twój koszt to kość 2GB DDR3. Ja jak ram kupowałem to powiedziałem typowi w sklepie że jak nie będzie działał to odniosę a on ok i kazał jakiejś babie wydrukować mi paragon i z nim przyjść. A przez neta jak coś się kupuje to zaraz w h..... cie robią i czekasz miesiącami. Cytuj Link to post Share on other sites
asnex 19 Napisano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 A jak byście rozwiązali poniższy problem ? a) Kupujecie z morele.net gpu. ( HD 6990 Gigabyta ) b) Montujecie w kompie u siebie c) Niby działa normalnie 1 dzień ok a w drugim zaczyna sypać takie błędy jak zawieszanie systemu. d) chcecie zrobić reklamację. e) gdzie i jak ? Cytuj Link to post Share on other sites
Pasjonat 366 Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 A przez neta jak coś się kupuje to zaraz w h..... cie robią i czekasz miesiącami.Jak nie znasz swoich praw to tak właśnie sytuacja wygląda. @asnex przede wszystkim upewnij się na jakimś innym komputerze czy występują takie błędy. Jeśli wystąpią to reklamuj towar jako niezgodny z umową. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
asnex 19 Napisano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 mam w domu drugiego kompa ale zasilacz z tego muszę tam podłączyć aby się upewnić na 100% bo tam mam 350W Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.