Skocz do zawartości

Recommended Posts

ja kupiłem jakoś dwa tygodnie temu czyli 5 dni po terminie mogłoby być już bo długo rozwiązywałem problem co może być usterką, jakiś dziwny przypadek się trafił ; /

Czyli jak im wyślę na gwarancję to jakieś koszty będę jeszcze ponosił ?

 

i po wysłaniu dostanę egzemplarz nowy czy obecny naprawiony? (choć wątpię aby dało się naprawić, lecz działa na obecną chwilę z błędami)

Edytowane przez asnex
Link to post
Share on other sites

Asnex w przypadku gdy wysyłasz jako niezgodność z towarem to sklep ma 14 dni kalendarzowych na dostarczenie Ci odpowiedzi (nie liczy się data stempla pocztowego ale kiedy będzie to u Ciebie). Jeśli stwierdzi, że jest jakaś wada to mają w jak najkrótszym czasie zwrócić dokonać napraw/wymienić na nowy albo zwrócić pieniądze za towar. Ponad to są zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie kosztów dostawy(czyli nawet te koszty pierwotnej wysyłki).

 

Jeśli przekroczą termin 14 dni to oznacza, że reklamacja została uwzględniona.

 

A tutaj więcej informacji http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-poradnik-konsumenta-przeczytaj.html#post258210

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Powiem tak: reklamowałem w morele zestaw DDR3 (sypał błędami w memteście i powodował niestabilną pracę kompa), po jakichś 3-4 tygodniach przysłali nowy komplet, który nie działał (komp nawet nie startował z nim), następnego dnia oddałem od Opolskiego netpunktu i znowu czekałem ok miesiąca na kolejny, sprawny tym razem zestaw. Ogólnie reklamacja ciągnęła się jak guma od majtek a obsługa klienta jest na niskim poziomie. Kiedy zacząłem się domagać podania terminu rozpatrzenia reklamacji, pracownik sklepu w korespondencji prowadzonej przez mój profil na stronie morele odpowiedział, że w przypadku reklamacji na zasadach gwarancji sklep nie jest zobowiązany do dotrzymania żadnego konkretnego terminu. Żeby było śmieszniej przepisy faktycznie nie określają tego precyzyjnie używając czegoś w stylu "jak najszybciej", czyli można czekać do usranej śmierci.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

A przez 2 miechy ile spadł wartość przedmiotu??

Ile poszło na wysyłkę, ram jest taki tani że 2 wysyłki na twój koszt to kość 2GB DDR3.

Ja jak ram kupowałem to powiedziałem typowi w sklepie że jak nie będzie działał to odniosę a on ok i kazał jakiejś babie wydrukować mi paragon i z nim przyjść.

A przez neta jak coś się kupuje to zaraz w h..... cie robią i czekasz miesiącami.

Link to post
Share on other sites

A jak byście rozwiązali poniższy problem ?

 

a) Kupujecie z morele.net gpu. ( HD 6990 Gigabyta )

b) Montujecie w kompie u siebie

c) Niby działa normalnie 1 dzień ok a w drugim zaczyna sypać takie błędy jak zawieszanie systemu.

d) chcecie zrobić reklamację.

e) gdzie i jak ? :P

Link to post
Share on other sites

A przez neta jak coś się kupuje to zaraz w h..... cie robią i czekasz miesiącami.

Jak nie znasz swoich praw to tak właśnie sytuacja wygląda.

 

@asnex przede wszystkim upewnij się na jakimś innym komputerze czy występują takie błędy. Jeśli wystąpią to reklamuj towar jako niezgodny z umową.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...