Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

reklamacja MORELE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 asnex

asnex
  • Prezes firmy

  • 548 postów
  • Miejscowość:Cork

Napisano 31 maj 2012 - 21:58

Mógłby ktoś napisać dokładnie krok po kroku jakby wyglądała reklamacja danego produktu na morele.net ?
  • 0

#2 Makarons

Makarons
  • Gaduła

  • 400 postów
  • GG:3465767

Napisano 31 maj 2012 - 21:59

przeczytaj regulamin sklepu, napewno wszystko wyjaśnione
  • 0

#3 Sony156

Sony156
  • Maniak

  • 5000 postów

Napisano 31 maj 2012 - 22:00

Masz konto na morele.net, kupowałeś z tego konta przedmiot?
  • 0

#4 asnex

asnex
  • Autor tematu
  • Prezes firmy

  • 548 postów
  • Miejscowość:Cork

Napisano 31 maj 2012 - 22:01

Tak.

Użytkownik asnex edytował ten post 31 maj 2012 - 22:23

  • 0

#5 Sony156

Sony156
  • Maniak

  • 5000 postów

Napisano 31 maj 2012 - 22:02

Ja jakiś tydzień temu wysłałem płytę główną na gwarancje do nich, więc jestem na bierząco.
  • 0

#6 Pasjonat

Pasjonat
  • Pasjonat

  • 2397 postów

Napisano 31 maj 2012 - 22:04

Żadne gwarancje tylko http://isap.sejm.gov...=WDU20021411176 o ile termin nie minął.
  • 0
AMD+Nvidia+Dell :)

SPRZEDAM: obudowa CM Elite 334 info

#7 asnex

asnex
  • Autor tematu
  • Prezes firmy

  • 548 postów
  • Miejscowość:Cork

Napisano 31 maj 2012 - 22:05

A ile czasu od momentu zakupu minęło gdy wysłałeś ?
  • 0

#8 Sony156

Sony156
  • Maniak

  • 5000 postów

Napisano 31 maj 2012 - 22:07

Ponad rok? bez różnicy. Jeżeli nie minęło 10dni od daty zakupu to możesz im go zwrócić, jeżeli minęło to pozostaję tylko na gwarę słać.
  • 0

#9 asnex

asnex
  • Autor tematu
  • Prezes firmy

  • 548 postów
  • Miejscowość:Cork

Napisano 31 maj 2012 - 22:10

ja kupiłem jakoś dwa tygodnie temu czyli 5 dni po terminie mogłoby być już bo długo rozwiązywałem problem co może być usterką, jakiś dziwny przypadek się trafił ; /
Czyli jak im wyślę na gwarancję to jakieś koszty będę jeszcze ponosił ?

i po wysłaniu dostanę egzemplarz nowy czy obecny naprawiony? (choć wątpię aby dało się naprawić, lecz działa na obecną chwilę z błędami)

Użytkownik asnex edytował ten post 31 maj 2012 - 22:10

  • 0

#10 Sony156

Sony156
  • Maniak

  • 5000 postów

Napisano 31 maj 2012 - 22:18

Jedynie koszty wysyłki. Czas rozpatrywania w przypadku mojej plyty to od 2 do 3tyg. około, tak mi odpisali z serwisu..
  • 0

#11 asnex

asnex
  • Autor tematu
  • Prezes firmy

  • 548 postów
  • Miejscowość:Cork

Napisano 31 maj 2012 - 22:24

a koszty przysyłki też klient będzie krył?
  • 0

#12 Pasjonat

Pasjonat
  • Pasjonat

  • 2397 postów

Napisano 01 czerwiec 2012 - 08:33

Asnex w przypadku gdy wysyłasz jako niezgodność z towarem to sklep ma 14 dni kalendarzowych na dostarczenie Ci odpowiedzi (nie liczy się data stempla pocztowego ale kiedy będzie to u Ciebie). Jeśli stwierdzi, że jest jakaś wada to mają w jak najkrótszym czasie zwrócić dokonać napraw/wymienić na nowy albo zwrócić pieniądze za towar. Ponad to są zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie kosztów dostawy(czyli nawet te koszty pierwotnej wysyłki).

Jeśli przekroczą termin 14 dni to oznacza, że reklamacja została uwzględniona.

A tutaj więcej informacji http://forumprawne.o...html#post258210
  • 1
AMD+Nvidia+Dell :)

SPRZEDAM: obudowa CM Elite 334 info

#13 Player1

Player1
  • Maniak

  • 2976 postów
  • Miejscowość:Opole

Napisano 01 czerwiec 2012 - 09:07

Powiem tak: reklamowałem w morele zestaw DDR3 (sypał błędami w memteście i powodował niestabilną pracę kompa), po jakichś 3-4 tygodniach przysłali nowy komplet, który nie działał (komp nawet nie startował z nim), następnego dnia oddałem od Opolskiego netpunktu i znowu czekałem ok miesiąca na kolejny, sprawny tym razem zestaw. Ogólnie reklamacja ciągnęła się jak guma od majtek a obsługa klienta jest na niskim poziomie. Kiedy zacząłem się domagać podania terminu rozpatrzenia reklamacji, pracownik sklepu w korespondencji prowadzonej przez mój profil na stronie morele odpowiedział, że w przypadku reklamacji na zasadach gwarancji sklep nie jest zobowiązany do dotrzymania żadnego konkretnego terminu. Żeby było śmieszniej przepisy faktycznie nie określają tego precyzyjnie używając czegoś w stylu "jak najszybciej", czyli można czekać do usranej śmierci.
  • 1

i5 7400 / Asus Prime B250 Plus / Crucial DDR4 Ballistix Sport LT 2x4 GB / RX 580 8gb / A-DATA XPG SX8200 240 GB / Plextor M5 128 GB / Crucial MX 100 256 GB / HDD 500 GB / CM 690


#14 Lordonos

Lordonos
  • Nałogowiec

  • 1655 postów

Napisano 01 czerwiec 2012 - 10:30

A przez 2 miechy ile spadł wartość przedmiotu??
Ile poszło na wysyłkę, ram jest taki tani że 2 wysyłki na twój koszt to kość 2GB DDR3.
Ja jak ram kupowałem to powiedziałem typowi w sklepie że jak nie będzie działał to odniosę a on ok i kazał jakiejś babie wydrukować mi paragon i z nim przyjść.
A przez neta jak coś się kupuje to zaraz w h..... cie robią i czekasz miesiącami.
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=_oSK1oe0nS4
Mali ludzie w wielkim świecie.

#15 asnex

asnex
  • Autor tematu
  • Prezes firmy

  • 548 postów
  • Miejscowość:Cork

Napisano 01 czerwiec 2012 - 15:22

A jak byście rozwiązali poniższy problem ?

a) Kupujecie z morele.net gpu. ( HD 6990 Gigabyta )
b) Montujecie w kompie u siebie
c) Niby działa normalnie 1 dzień ok a w drugim zaczyna sypać takie błędy jak zawieszanie systemu.
d) chcecie zrobić reklamację.
e) gdzie i jak ? :P
  • 0

#16 Pasjonat

Pasjonat
  • Pasjonat

  • 2397 postów

Napisano 01 czerwiec 2012 - 18:12

A przez neta jak coś się kupuje to zaraz w h..... cie robią i czekasz miesiącami.

Jak nie znasz swoich praw to tak właśnie sytuacja wygląda.

@asnex przede wszystkim upewnij się na jakimś innym komputerze czy występują takie błędy. Jeśli wystąpią to reklamuj towar jako niezgodny z umową.
  • 1
AMD+Nvidia+Dell :)

SPRZEDAM: obudowa CM Elite 334 info

#17 asnex

asnex
  • Autor tematu
  • Prezes firmy

  • 548 postów
  • Miejscowość:Cork

Napisano 01 czerwiec 2012 - 19:54

mam w domu drugiego kompa ale zasilacz z tego muszę tam podłączyć aby się upewnić na 100% bo tam mam 350W
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych