Skocz do zawartości

ASUS K72J - strasznie wolno działa


Recommended Posts

Witam!

Otóż mam taki problem. Wujek poprosił mnie o pomoc z notebookiem ASUS K72J series:

Intel Core i5 - 480M 2,66GHz

Radeon HD 6370M 1GB

2GB RAM

HDD 640GB

 

Komputer strasznie zamula. Kliknę na jakąś ikonkę i mija czasem kilka minut zanim zareaguje. Musi z nim być coś bardzo nie tak gdyż nawet menu start potrafi tak go ściąć, że również czekam kilka minut. Nie wiem o co chodzi.

Przeskanowałem AVASTem - wyskakuje, że nie można uzyskać dostępu do plików systemowych (reszta czystko)

Przeskanowałem Dr. Web CureIt - wyskoczył BSoD po koniec skanowania

Przeskanowałem TDSSKiller - wykrył 4 problemu wszystko usunąłem

Przeskanowałem CCleanerem - naprawiłem wszystkie problemy w rejestrze i usunąłem niepotrzebne pliki

 

Nie wiem już co zrobić bo praktycznie nic nie uległo zmianie. Ciągle muli się tak strasznie, że nie da się nic robić. Czasem nawet niebieskie pole zaznaczania potrafi sprawić trudność. Wujek kupił go kilka tygodni temu. A prosiłem jak człowieka, żeby zadzwonił jak będzie jechał to mu pomogę wybrać. Nie zadzwonił bo "nie chciał mi kłopotu robić"...

 

Z góry dzięki za pomoc.

Edytowane przez oskarsom
Link to post
Share on other sites

Ok. Ja nie mogę. Moja stacjonarka pełną gotowość do pracy (załadowanie strony głównej przeglądarki; google.pl) uzyskała w 3 minuty 15 sekund, a laptop PRAWIE 10 MINUT po czym ściął się i trzeba go było zresetować. Coś jest mocno nie tak panowie. Wkleję jeszcze logi z OTL, sprawdźcie jeśli możecie.

 

Oto logi:

http://www.wrzuc.to/5AYBNEfrg.wt

Link to post
Share on other sites

Pokaż zakładkę SMART z HD Tune (health) , ja w moim laptopie na dysku WD po 6 miesiącach użytkowania miałem właśnie bad block'i.

Objawy były takie że czasem windows się dłuuuugo uruchamiał, miał dziwne zastoje itp.

Jeśli masz na gwarancji to rób backup i działaj.

Edytowane przez wormadam
Link to post
Share on other sites

cytuję z innego forum:

„Pomogło uruchomienie komputera w trybie awaryjnym i ponowne zainstalowanie

w nim sterownika ASUS Splendid Video Enhancement Technology (dostępny na stronie producenta)."

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Zapraszam do kontaktu ze wsparciem technicznym urządzeń mobilnych ASUS.

 

Infolinia pod numerem 22 571 80 40, na automacie tonowo dwukrotnie należy wybrać jedynkę. Konsultanci dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-17:30.

 

Jeśli wolisz pisać, formularz kontaktowy dostępny jest na stronie:

http://support.asus....SLanguage=pl-pl

Link to post
Share on other sites

Podobnie było i u mnie z dyskiem WDC , parametr C5. Raz lepiej raz gorzej, aż w końcu praktycznie nie dało się lapka uruchomić.

Konieczna była wymiana, dobrze że w ramach gwarancji.

Niektórzy radzą zerowanie dysku lub tym podobne sprawy, nie wiem czy w każdym przypadku jest to dobre i czy wystarczy na dłuższy czas.

Link to post
Share on other sites

Nie wiem jakiego typu masz gwarancję, ale u mnie Dell podesłał technika do domu i ten na miejscu wymienił mi dysk.

Oczywiście najpierw musiałem podesłać im email'em wyniki wbudowanego w lapka skanu systemowego który potwierdził jego uszkodzenie.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...