oskarsom 14 Napisano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam! Otóż mam taki problem. Wujek poprosił mnie o pomoc z notebookiem ASUS K72J series: Intel Core i5 - 480M 2,66GHz Radeon HD 6370M 1GB 2GB RAM HDD 640GB Komputer strasznie zamula. Kliknę na jakąś ikonkę i mija czasem kilka minut zanim zareaguje. Musi z nim być coś bardzo nie tak gdyż nawet menu start potrafi tak go ściąć, że również czekam kilka minut. Nie wiem o co chodzi. Przeskanowałem AVASTem - wyskakuje, że nie można uzyskać dostępu do plików systemowych (reszta czystko) Przeskanowałem Dr. Web CureIt - wyskoczył BSoD po koniec skanowania Przeskanowałem TDSSKiller - wykrył 4 problemu wszystko usunąłem Przeskanowałem CCleanerem - naprawiłem wszystkie problemy w rejestrze i usunąłem niepotrzebne pliki Nie wiem już co zrobić bo praktycznie nic nie uległo zmianie. Ciągle muli się tak strasznie, że nie da się nic robić. Czasem nawet niebieskie pole zaznaczania potrafi sprawić trudność. Wujek kupił go kilka tygodni temu. A prosiłem jak człowieka, żeby zadzwonił jak będzie jechał to mu pomogę wybrać. Nie zadzwonił bo "nie chciał mi kłopotu robić"... Z góry dzięki za pomoc. Edytowane 14 Kwietnia 2012 przez oskarsom Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 Po reinstalacji systemu to samo? Cytuj Link to post Share on other sites
oskarsom 14 Napisano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 Tego nie robiłem i raczej nie będę mógł. 100GB danych, których nie ma na co zgrać. Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 Bez tego niestety się może nie obejść. Możesz zapuścić HD tune i obadać dane ze Smarta bo możliwe że pada dysk. Cytuj Link to post Share on other sites
oskarsom 14 Napisano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 Ok. Właśnie udało mi się dokonać skanowania Dr. Webem i okazało się, że komputer miałem jednego wirusa (a raczej program potraktowany jako wirus), który z powodzeniem został usunięty. To sprawdzam HD Tune tak jak mówisz i napiszę co tam było. Cytuj Link to post Share on other sites
Ivan911 44 Napisano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 Lepiej szybko znajdz miejsce na te dane, bo mi sie zdaje ze sie zegnasz z dyskiem. Cytuj Link to post Share on other sites
oskarsom 14 Napisano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 Dopiero po tylu godzinach skończyło się skanowanie HD Tune. Podaję adres do obrazka. Powiedźcie co o tym sądzicie. Dwa bloki uszkodzone. http://imageshack.us/photo/my-images/85/hdtuneh.png/ Cytuj Link to post Share on other sites
Ivan911 44 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Szukaj sobie miejsc na Back up w chmurze. Może Ci tez elektronika dysku padać. Ściągnij sobie narzędzia ze strony producenta dysku, i rób low format, a także zobacz co narzędzia producenta Ci powiedzą. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
oskarsom 14 Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Ok. Ja nie mogę. Moja stacjonarka pełną gotowość do pracy (załadowanie strony głównej przeglądarki; google.pl) uzyskała w 3 minuty 15 sekund, a laptop PRAWIE 10 MINUT po czym ściął się i trzeba go było zresetować. Coś jest mocno nie tak panowie. Wkleję jeszcze logi z OTL, sprawdźcie jeśli możecie. Oto logi: http://www.wrzuc.to/5AYBNEfrg.wt Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Szukaj miejsca na te dane. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17533 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 (edytowane) Pokaż zakładkę SMART z HD Tune (health) , ja w moim laptopie na dysku WD po 6 miesiącach użytkowania miałem właśnie bad block'i. Objawy były takie że czasem windows się dłuuuugo uruchamiał, miał dziwne zastoje itp. Jeśli masz na gwarancji to rób backup i działaj. Edytowane 15 Kwietnia 2012 przez wormadam Cytuj Link to post Share on other sites
oskarsom 14 Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Przy uruchamianiu wyskakuje takie coś Failed to prepare Critical file Chameleon Engine out of service! Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17533 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 cytuję z innego forum: „Pomogło uruchomienie komputera w trybie awaryjnym i ponowne zainstalowanie w nim sterownika ASUS Splendid Video Enhancement Technology (dostępny na stronie producenta)." 1 Cytuj Link to post Share on other sites
oskarsom 14 Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Ok, dzięki. Zaraz tak zrobię. Już wrzucam screena z HD tune Zakładka Health jest pusta. Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17533 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 W takim razie ściągnij sobie Crystal Disk Info i pokaż stamtąd dane. Cytuj Link to post Share on other sites
oskarsom 14 Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Dziadostwo się jeszcze rozładowało w czasie instalacji programu... Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Zapraszam do kontaktu ze wsparciem technicznym urządzeń mobilnych ASUS. Infolinia pod numerem 22 571 80 40, na automacie tonowo dwukrotnie należy wybrać jedynkę. Konsultanci dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-17:30. Jeśli wolisz pisać, formularz kontaktowy dostępny jest na stronie: http://support.asus....SLanguage=pl-pl Cytuj Link to post Share on other sites
oskarsom 14 Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Czyli dzisiaj za bardzo mi nie pomogą Ok, postaram się zadzwonić w tygodniu. Sprawdziłem stronę supportu i nie ma am mojej serii. Ja mam napisane samo J, a tam każde jest z dopiskom. Screen z Crystal Disk http://img3.imageshack.us/img3/2183/crywspo.png Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17533 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Podobnie było i u mnie z dyskiem WDC , parametr C5. Raz lepiej raz gorzej, aż w końcu praktycznie nie dało się lapka uruchomić. Konieczna była wymiana, dobrze że w ramach gwarancji. Niektórzy radzą zerowanie dysku lub tym podobne sprawy, nie wiem czy w każdym przypadku jest to dobre i czy wystarczy na dłuższy czas. Cytuj Link to post Share on other sites
oskarsom 14 Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Na szczęście tak jak pisałem, wujek kupił go kilka tygodni temu i dostał 24 miesiące gwarancji. Czyli co? Mogę mu powiedzieć, żeby oddawał do serwisu? Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17533 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Nie wiem jakiego typu masz gwarancję, ale u mnie Dell podesłał technika do domu i ten na miejscu wymienił mi dysk. Oczywiście najpierw musiałem podesłać im email'em wyniki wbudowanego w lapka skanu systemowego który potwierdził jego uszkodzenie. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
oskarsom 14 Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Aha to pogadam z wujkiem. Dzięki wielkie. Jak będę coś jeszcze wiedział to w tym temacie będę pisał Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Takie rzeczy to tylko w dellu. Zepsutą matrycę w lapku też mi wymienił gość następnego dnia u mnie w domu. Dell jest pod tym względem świetny. Cytuj Link to post Share on other sites
oskarsom 14 Napisano 16 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2012 Jeśli będę się decydował na własnego laptopa to z pewnością wezmę pod uwagę to co mi prawicie. Myślałem jeszcze o HP albo Sony. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.