Skocz do zawartości

Monitor głównie do gier - 1300 zł


Recommended Posts

Witam wszystkich. W doborze monitorów jestem laikiem, nawet to za mało powiedziane. Szybko i na temat - potrzebuję monitora głównie przeznaczonego do gier, sporadycznego przeglądania neta i filmów. Najlepiej gdyby był FHD. Co do przekątnej.. interesuje mnie minimum 23" do 27. Mój budżet wynosi 1300 zł. Prosiłbym bardzo o pomoc i porady.

Link to post
Share on other sites

u2410 obecnie na allegro stoi za ~1450zł http://allegro.pl/dell-u2410-2410-ultrasharp-ips-hdmi-displayport-i2263149294.html http://allegro.pl/nowy-dell-u2410-ips-ultra-sharp-3y-nbd-okazja-w-wa-i2260884124.html

Czasem pojawia się znacznie niższa oferta ale to musisz na okazję trafić :)

Mowa oczywiście o nowych monitorach.

Na Twoim miejscu bym po prostu obserwował allegro i czekał na okazję, gdyż w przypadku wydania takiej kwoty nie warto się śpieszyć i dokładnie przemyśleć zakup. Tak zrobiłem i po 1,5 miesiąca kupiłem nowego u2410 za 1150zł+kw :)

Edytowane przez Pasjonat
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

przede wszystkim to monitor szerokogamutowy, co samo w sobie powoduje, że matryca nie będzie mogła być szczególnie szybka, a poza tym ma średnio 30ms input lag, podczas gdy monitor dla gracza nie powinien mieć go w ogóle

3D to tylko bajer i ma się nijak to tego, czy monitor nadaje się do gier, wiele wczesnych monitorów 120Hz się nie nadawało z uwagi na kosmiczny input lag sięgający 50ms

 

mowa oczywiście o wymagających graczach, bo powiedzmy sobie szczerze, niedzielni gracze nie zauważą szczególnej różnicy pomiędzy największym szajsungiem, a AW2310, to tak jak z kierowcami, jak się umie jeździć to się więcej szczegółów dostrzega i ma się większe wymagania co do swojej fury, jednym wystarczy matiz czy inne pierdzikółko (ba będzie zachwycony), a inny się potnie jakby miał takim jeździć

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ale u2410 ma game mode

który powoduje, że obraz staje się tragiczny