Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam Wszystkich.

Planuje kupić Razer Nage (pewne). i może (Anansi).

Jestem wieloletnim graczem (mmo rpg).

Głównie gry : ( Lineage 2 , World of Warcraft ).

Teraz wraz z planowanym kupnem nowego komputera , planuje odświeżyc moje ,, Akcesoria''.

Chciałbym się was poradzić w sprawie podkładki do Nagi , ponieważ nie znam się tak wybitnie na tym

gdyż od 2004 do teraz gram na ,, szmaciance '' o reszcie sprzętu można się domyslić :).

 

Głownie chodzi mi o to żeby :

 

- Nie ścierały się szybko ślizgacze.

 

- Nadawała się głownie do (MMO/RPG) .

 

- Do FPS [byle by spełniała te graniczne normy- (ogólnie neutralnie)].

 

 

Z góry Dziękuję . ^^

Edytowane przez Fankman
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Może pomyśl o podkładce Speed jeżeli nie chcesz zdzierać ślizgaczy, lecz do MMO nadają się bardziej szorstkie=dokładne control. Pomyśl o Razer Goliathus Speed (rozmiar sam sobie wybierz), a jeżeli nie wiesz co brać speed czy control to weź dwustronną podkładkę np. Razer Vespula lub Roccat Alumic. Nie myślałeś o klawiaturze Roccat Isku? Polecam Razer Lycosa w wersji Mirror, fajny lustrany efekt, lecz się palcuje...

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Do mmo jak najbardziej speed, nie liczy się precyzja, lecz po prostu szybkość tego kto szybciej kogoś ztargetuje, i nie trzeba tego zrobić dokładnie :P. Ale i tak podkładka, podkładką, a najważniejsze są umiejętności gracza ;). Korzystam z takiego samego zestawu jaki ty właśnie planujesz do tego uzywam podkładki Steelseries Qck+, co prawda lepsza może być wersja heavy, ale co byś nie wybrał raczej nie powinieneś mieć problemu z kontrolą myszki jak i zużywalnością ślizgaczy.

Edytowane przez C r 0 w
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

A co myślicie o tej podkładce :

 

http://allegro.pl/podkladka-pod-mysz-razer-sphex-gaming-grade-lodz-i2174225295.html