Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam mam taki problem bo w dziedzinie sprzętu komputerowego jestem zupełnie zielony a chce złożyć jakiegoś kompa do grania i oglądania filmów do 2000zł (generalnie budżet mam 3000 ale resztę przeznaczam na monitor i osprzęt). Zależy mi na tym abym mógł też na tym kompie pooglądać filmy najlepiej w jakości fullHD. Trochę poczytałem na necie i jakiś tam zestaw złożyłem ale wontpie aby trzymał się jako tako kupy. Więc proszę o pomoc z góry dzięki :D

  • Procesor :AMD Phenom II X4 960T Black Edition AM3 BOX
  • Płyta główna: Asus M4A78LT
  • Pamięć: Patriot DDR3 2x4096MB Viper II Sector5 1600MHz CL8.0 EP
  • Karta graficzna: Asus Radeon HD 5670 1GB DDR3 PCI-E BOX
  • Dysk twardy: WD Caviar GP WD5000AADS (500GB, 32MB, SATA/300)
  • Obudowa: AeroCool PGS RS-9 czarna
Link to post
Share on other sites

i3 jest lepszy - mowa tu o i3 2100. Tańszy, a wydajność na tym samym poziomie, a często też wyższa. Ma tylko dwa rdzenie, ale i tak w każdej grze wyrabia, nawet w battlefield 3, który wymaga 3 czy tam 4 to i3 ma taki sam fps jak phenom II. Kupując i3 Z dobrą (niedrogą) płytą, otrzymujesz możliwość zmiany procesora np. w wakacje na 4 rdzeniowego intela, sprzedając i3 za jakieś 350-400zł i dokładając 250-300zł do i5.

Link to post
Share on other sites

i3 ma 4 wątki tak samo jak Phenom II x4, ale jeśli wyjdą gry lub aplikację które obsłużą realnie trzy / cztery rdzenie to i3 może sobie nie poradzić. W w/w phenomie masz też szansę na odblokowanie rdzeni. i3 będziesz mógł zastąpić i5, a w przypadku Phenoma II wraz z procesorem będziesz musiał też pewnie zmienić płytę główną aczkolwiek Amd raczej na dzień dzisiejszy nie może zaoferować ci wydajniejszego procka

Link to post
Share on other sites