Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

HTC Sensation

htc sensation

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stecu23

Stecu23
  • Nowicjusz

  • 24 postów

Napisano 08 luty 2012 - 22:01

Witam mam takie pytanie, mam zamiar przejsc na abonament w Play i zastanawiam sie nad kupnem HTC Sensation. Chcialbym zapytac czy oplaca sie kupno tego telefonu w cenie 869zł ? ;) Czy warto brac ten telefon czy szukac czegos innego ? I co o nim sadzicie? ;)
  • 0

#2 Nalovp

Nalovp
  • Zapaleniec

  • 1153 postów
  • 3DMark 06:3DMark11-11235pkt

Napisano 08 luty 2012 - 22:04

Chiński szajs i tyle o tym modelu.
http://htc.net.pl/dy...-sensation-503/

http://forum.android.com.pl/f320/ekran-stracia-czua-oa-ae-na-dotyk-76852-post691280/

Użytkownik Nalovp edytował ten post 08 luty 2012 - 22:05

  • 0

#3 Stecu23

Stecu23
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 24 postów

Napisano 08 luty 2012 - 22:07

No ale z tego co pisza to malo osob takie cos ma.. W kazdym telefonie jak zaczne szukac to cos sie bd dzialo.. W jednym to w jednym tamto..
  • 0

#4 kubaset97

kubaset97
  • Zapaleniec

  • 1007 postów
  • GG:724190

Napisano 08 luty 2012 - 22:54

JA BYM BRAŁ OD RAZU ! Tzn. jeżeli masz kase oczywiście
  • 0

#5 Stecu23

Stecu23
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 24 postów

Napisano 08 luty 2012 - 23:02

Na jednym forum odradzaja, ze play to zlodzieje i jak zawsze "lepiej dolozyc do..". Teraz sam nie wiem co robic, czekam na wiecej opinii
  • 0

#6 Nalovp

Nalovp
  • Zapaleniec

  • 1153 postów
  • 3DMark 06:3DMark11-11235pkt

Napisano 08 luty 2012 - 23:08

"Pomoc techniczna HTC sugeruje przywrócenie ustawień fabrycznych telefonu, ale jak komentują użytkownicy - nie przynosi to efektu. Nie pomaga też wymiana sprzętu, bo trzecia czy nawet czwarta sztuka telefonu po kilku dniach zaczyna się zachowywać dokładnie tak samo jak pierwsza."
Twoim zdaniem ciężko trafić badziewną sztukę?
http://www.telepolis...ws.php?id=22390
  • 0

#7 Stecu23

Stecu23
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 24 postów

Napisano 08 luty 2012 - 23:23

Ewentualnie mam jeszcze do wyboru: Motke Defy 329zl, SGS+ 679zl ;> Bardziej by pasowal SGS+, czytalem to chwala go sobie, narzekaja na brak lampy LED i troche plastikowy podobno jest

Użytkownik Stecu23 edytował ten post 08 luty 2012 - 23:37

  • 0

#8 matt105

matt105
  • Taki tam sobie...

  • 673 postów
  • Miejscowość:Legionowo (Okolice 100-licy)

Napisano 08 luty 2012 - 23:39

Stecu nie słuchaj ich telefon wydajnościowo dobry nawet chyba lepszy od SGS'a nie myślałeś o 2 rdzeniówce w tej cenie coś napewno znajdziesz :P
  • 0

Gejming PC

Spoiler

#9 Stecu23

Stecu23
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 24 postów

Napisano 08 luty 2012 - 23:41

Za 700zl 2rdzenia? Ciezko chyba bedzie ;> I nie potrzebuje tez telefonu nie wiem jakiego dobrego ;) Jak odradzaja tego HTC to zostaje mi SGS+ do kupna

Użytkownik Stecu23 edytował ten post 08 luty 2012 - 23:42

  • 0

#10 matt105

matt105
  • Taki tam sobie...

  • 673 postów
  • Miejscowość:Legionowo (Okolice 100-licy)

Napisano 09 luty 2012 - 00:08

Za 700zl 2rdzenia? Ciezko chyba bedzie ;> I nie potrzebuje tez telefonu nie wiem jakiego dobrego ;) Jak odradzaja tego HTC to zostaje mi SGS+ do kupna


Sgs plus. Nie kupuj zubożony sgs za 1000 używkę 2 rdzeniówki na gwarancji znajdziesz sgs ma lepszy ekran tak więc jak telefonu do
hardcorowego grania nie używasz, to gorąco polecam!!!
  • 0

Gejming PC

Spoiler

#11 Stecu23

Stecu23
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 24 postów

Napisano 09 luty 2012 - 15:02

To moze sie wstrzymam z kupnem nowego, dozbieram troche pieniedzy i kupie jakas uzywke... ;)

@Nalovp
Troche poszukalem, poczytalem i doszedlem do tego, zacytuje:

"Pragne zakomunikowac, ze po ponad 3 tygodniach testow moge potwierdzic, ze problem zostal calkowicie rozwiazany. Winowajna okazal sie srebrny pin uziemiajacy. Po jakims czasie u niektorych uzytkownikow pin nie styka dobrze do obudowy i przez to nie jest odprowadzana elektrycznosc statyczna. To dlatego tez zdjecie obudowy i zabawa telefonem w reku usuwala ten problem. Jak pisalem wczesniej ludzie wymyslili kilka sposobow na zapewnienie odpowiedniego kontaktu pinu z obudowa i wszystkie te metody dzialaja. Mozna uzyc folii aluminiowej, odgiac ten pin delikatnie do zewnatrz lub polutowac troche Dołączona grafika Ja wykorzystalem drugi sposob, odgialem delikatnie pin i od jakichs 3 tygodni ekran dotykowy dziala bez zadnych problemow, biorac nawet pod uwage fakt, ze nie mialem litosci i ladowalem telefon czym popadnie."

http://forum.xda-dev...re...?t=1239238 <- Tutaj pokazane co bylo przyczyna wady ekranu.
  • 0

#12 Nalovp

Nalovp
  • Zapaleniec

  • 1153 postów
  • 3DMark 06:3DMark11-11235pkt

Napisano 09 luty 2012 - 18:44

Jeżeli tylko taka bzdura to w sumie można go brać.(nie wnikałem aż tak dogłębnie w ten temat bo telefony z androidem mnie narazie nie interesują).
Ps.gdyby coś ci z dotykiem szwankowało to przynajmniej będziesz wiedział co jest grane ;)
  • 1

#13 Stecu23

Stecu23
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 24 postów

Napisano 09 luty 2012 - 19:06

Rozumiem i ciesze sie ze powiedziales, napisales ze takie cos sie dzieje z tym telefonem. Jestem swiadomy ze po kupnie go moze mnie to spotkac i bede wiedzial co z tym zrobic ;) Czekam jeszcze na jakies opinie od posiadaczy tego telefonu. Znalazlem w miare ciekawa oferte z T-mobile, lepsza niz w Play na taki sam abonament ten telefon kosztuje 789 zł, mysle ze jak za taki telefon nie jest duzo, chociaz moge sie mylic gdyz nie znam zabardzo sie na tym ;)

Użytkownik Stecu23 edytował ten post 09 luty 2012 - 19:06

  • 0

#14 jack_rackham

jack_rackham
  • Amator

  • 61 postów

Napisano 09 luty 2012 - 20:06

Korzystam z Sensation od ok. 3 miesięcy. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Bardzo dobra wydajność, dobry wyświetlacz, dobre wykonanie i zero wyżej wymienionych problemów. Jedynymi wadami są krótki czas pracy na baterii i trochę za mało pamięci RAM.

Zastanawiałem się nad wyborem telefonu dosyć długo i padło właśnie na HTC. Jedynymi ciekawszymi, ale i znacznie droższymi, telefonami z Androidem są moim zdaniem Razer i Galaxy Nexus.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie Sensation pisz - chętnie odpowiem.
  • 1

#15 BULDOGGG

BULDOGGG
  • Pozytywnie nastawiony do społeczeństwa informacyjnego

  • 638 postów
  • Miejscowość:Katowice

Napisano 11 luty 2012 - 07:01

kup tylko i wylacznie iphone 4 dozbieraj kase i bedziesz mial idealnie zoptymalizowany telefon i nie sa ci potrzebne zadne 2 rdzenie tak jak w wypadku androida gdzie system tnie sie prawie na kazdym telefonie z androidem (ciut lejpiej jest sgs + ale to nie jest to co ios
ios to najlepszy system i nie ma mowy o zawieszaniu sie telefonu czy problemach z wifi tak jak telefon z andkiem

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
  • 0

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. 


#16 matej

matej
  • Korzystam z ilorazu

  • 2946 postów

Napisano 11 luty 2012 - 10:18

nie sa ci potrzebne zadne 2 rdzenie tak jak w wypadku androida gdzie system tnie sie prawie na kazdym telefonie z androidem (ciut lejpiej jest sgs + ale to nie jest to co ios ios to najlepszy system i nie ma mowy o zawieszaniu sie telefonu czy problemach z wifi tak jak telefon z andkiem

Nigdy takich problemów nie miałem. Jeśli komuś się android wiesza lub tnie to najwyraźniej nie umie dobrze skonfigurować telefonu. Android jest dla kogoś kto lubi się bawić z ROMami itd. iPhone to telefon dla bananowców, którym trzeba wszystko przynieść na tacy.

To prawda, że iOS jest mega stabilny i szybki lecz nie przesadzajmy z tym andkiem.
  • 1
Przed kupnem komputera odwiedź www.stopgotowcom.pl

#17 Stecu23

Stecu23
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 24 postów

Napisano 11 luty 2012 - 12:15

Jeden z Iphonem bd gadal za android do bani, drugi co ma tel z androidem bd gadal ze Iphone itp do bani ;) Na dniach biore HTC, nie mam kasy tyle zeby kupowac SGS2 czy tam iphone ktory mi sie nie podoba nawet O.o
  • 0

#18 matej

matej
  • Korzystam z ilorazu

  • 2946 postów

Napisano 11 luty 2012 - 12:31

Jeden z Iphonem bd gadal za android do bani, drugi co ma tel z androidem bd gadal ze Iphone itp do bani

Mylisz się. iPhone jest za drogi - stąd moja opinia. Gdyby był w cenie takiego SGS'a to rzeczywiście tylko jego bym polecał.
  • 1
Przed kupnem komputera odwiedź www.stopgotowcom.pl

#19 Stecu23

Stecu23
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 24 postów

Napisano 11 luty 2012 - 12:44

No ale chodzi mi ze kazdy tylko "dozbieraj sobie"... A ja nie chcialem opini o tych z nawyzszej polki tel jak sgs2 czy iphone tylko o HTC sensation, a ze sa lepsze tel od tego to ja doskonale o tym wiem.
  • 0

#20 hedzik

hedzik
  • Gaduła

  • 252 postów

Napisano 11 luty 2012 - 15:26

http://www.benchmark...dny.-38630.html polenizowałbym nad stabilnością ios. Dwóch kolegów ma ip4 i mimo, że system jest na prawdę spoko, to jednak miewał crashe czego byłem świadkiem.
  • 0
CPU: Intel Core i9 4,4Ghz@7,6Ghz {WC} RAM: 4x4Gb Kingston HydroHyperX 3200Mhz cl4 + WC MOBO: ASUS Rampage V Black Edition GPUs: 5x GTX790 {WC} - OC@1125/1515 {WC} SSD: 1xOCZ Vertex4 SSD 2,5" 128Gb, 2xOCZ Agility 3+ SSD 2,5" 480GB PSU: ENERMAX MAXREVO 1500W + CORSAIR HX520W LCD: 6x Monitor LCD Dell 30" UltraSharp ;-)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: htc sensation

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych