Skocz do zawartości

Recommended Posts

Siema...

 

Zacznę od tego, że na drukarkach kompletnie się nie znam. Jestem całkowicie zielony

 

Chciałbym kupić jakąś drukarkę do 250 zł. Ma to być drukarka przede wszystkim tania w użytkowaniu. Głównie korzystał bym z czarnego koloru i najcześciej bym ten wymieniał

 

Średnio myślę 100 stron miesięcznie i czasem coś zeskanować, jakieś zdjęcie wydrukować.

 

 

 

Proszę o pomoc w wyborze drukarki. Prosiłbym o linki do allegro.

 

 

PS. Wiem, że były takie tematy! Przejrzałem wszystkie chyba :D zakładam nowy bo chce żebyście mi polecili jakieś nowe modele... tanie u użytku przedewszystkim!

 

Bedę bardzo wdzięczny, dziękuje!

Link to post
Share on other sites

Brather szukaj , dobre drukarki i BARDZO tanie w eksploatacji :D

Jak znajdę coś ciekawego to podeślę link.

Kwota sztywna 250 PLN czy możesz coś dołożyć ?

 

Literówka Brother oczywiście :/

 

Ta najtaniej ,mam taką i jestem zadowolony :)

 

http://www.electro.pl/produkt-Drukarka_Wielofunkcyjna_BROTHER_DCP_J125_NATYCHMIASTOWA_WYSYlKA_2B_skorzystaj_z_Promocji_RABAT_do_10-311791,263.html

 

No ale przekracza Twój budżet :?:

Link to post
Share on other sites

Kwota sztywna 250 PLN czy możesz coś dołożyć ?

Jeśli drukarka jest wart tych pieniędzy to czemu nie, mogę dołożyć trochę.

 

Ta najtaniej ,mam taką i jestem zadowolony

Ile ten kolory kosztują do niej? i co ile trzeba je wymieniać? ile sam czarny? prosiłbym o wytłumaczenie i proszę się nie smiać bo jestem kompletnie zielony w tym temacie :P

Link to post
Share on other sites

Ile ten kolory kosztują do niej? i co ile trzeba je wymieniać? ile sam czarny? prosiłbym o wytłumaczenie i proszę się nie smiać bo jestem kompletnie zielony w tym temacie :P

Kupujesz zamienniki 10 sztuk dowolnego koloru za 30 PLN już z przesyłką i drukujesz cały rok .

Mój brachol tak 4 lata na studiach dla całego piętra w akademiku drukował Brother'em na zamiennikach i drukarka

do dziś działa :D

Link to post