magutowski 37 Napisano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2012 Jak ściągnąłem Unity 3d 3.5 nie mam gotowych teskstur. Skąd je ściągnąć i gdzie wpakować? Cytuj Link to post Share on other sites
saddam 505 Napisano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Unityd3 3.5 to tylko beta preview więc raczej szkoda czasu na to. Tekstury nie 'są w unity3d' tylko możesz je importować do komkretnego projektu. Podczas tworzenia nowego projektu możesz wybrać, które paczki mają być dołączone do Twojego nowego projektu. Do istniejących projektów też można importować paczki sciągnięte Z internetu lub pobrane z unity3d asset store. Możesz tam poszukać darmowych zestawów różnych dodatków. Unity3d to jedynie toolkit do składania i sktyptowania projektów. Do modelowania, teksturowania, animacji i wielu innych rzeczy potrzebujesz profesionalny pakiet DCC. 3ds max jest bardzo dobry oraz maya. Ewentualnie może być darmowy blender lub cinema4d. Całe 3d i teksturowanie robisz w 3d studio, a póżniej importujesz FBX do unity3d. W pracy zazwyczaj korzystam z komercyjnych pakietów tekstur 3d total textures. Bardzo tanie i dobre tekstury. Do tego darmowe z http://www.cgtextures.com/ Przed konkretnym projektem dobrze też wziąć dobrą lustrzanke, wybrać się na wycieczke i później zrobić własne tekstury. Skąd je ściągnąć i gdzie wpakować? Gdzie? To od Ciebie zależy jak zorgamizujesz sktukturę projektu. Dla mnie najwygodniej jest importowac FBX w oddzialnych kategoriach, a teksturki trzymam osobno dla każdego importu w podkatalogu. Po prostu wszystkie importy podzielone są na bloki, którymi łatwo zarządzać W przypadku aktualizacji importów, lepiej jest dodać zmiany pod nową nazwą niż zasępować stare wersje, bo unity3d ma taki denerwujący defekt, że brakuje w nim funkcji 'flush UV' i czasami można stracić dużo czasu na grzebanie w mapowaniu UV, które nie jest aktualizowane po aktualizacji importu. Ogólnie unity3d jest godne polecenia. Przy tworzneniu gier jest dużo pracy i przeciętne zarobki ale w mediach i w dobrym studiu bez negocjacji dostaje 7000€/mc. Przy tworzeniu gier nawet w najwiekszych studiach ciężko dostać więcej niż 2000€ więc radze dać większy priorytet na projekty 3d czasu rzeczywistego wysokiej jakości niż gameart. W razie innych pytań odnośnie unity3d możesz smiało pytać w tym wątku. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.