Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Link w animacji menu nie chce działać - FLASH

flash link animacja problem pomoc Actionscript

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MysteriousSandCat003

MysteriousSandCat003
  • Nowicjusz

• 3 postów

Napisano 30 grudzień 2011 - 13:20

Witam!

Mam dosyć błahy problem, aczkolwiek nie mam skąd uzyskać pomocy w tym temacie. Chodzi o flasha. Jestem uczniem i na projekt mam stworzyć stronę internetową, wszystko już mam, pozostało już tylko zrobienie menu we flashu i tu napotkałem trudności. Po paru godzinach postanowiłem zapytać kogoś bardziej doświadczonego ode mnie. Dosyć trudno to wyjaśnić, dlatego w linku (http://www.przeklej....la-003ada4ha1dc

) daje projekt. Wiem, że może kogoś śmieszyć takie coś, ale jak na razie dla mnie jest to zapora nie do pokonania (ciągle się czegoś uczę

Dołączona grafika

).

Problem polega na tym, że w animacji w pliku ("Symbol 2") nie działa linkowanie. W Actions wpisuję

on (release) {

getURL("http://www.wp.pl", "_blank");

}

oczywiście adres wp to tylko tester odnośnika. Co ciekawe ten sam button w innym pliku z Actions takim samym działa. Myślę, że coś może blokować tą akcję. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś doświadczony i pomoże mi w tym problemie. Ewentualnie przebuduję trochę stronę, bo na razie utknąłem, chyba, że ktoś poradzi w czym problem, albo zaproponuje inne rozwiązanie.

Proszę o szybką pomoc,

Pozdrawiam Ptasx

EDIT:
Wie ktoś jak można zastąpić tą komendę? To ona (cała) blokuje button:

stop();
this.onRollOver = function () {
gotoAndPlay ("on");
}
this.onRollOut = function () {
gotoAndPlay ("off");
}

Bardzo proszę o pomoc.

Użytkownik MysteriousSandCat003 edytował ten post 30 grudzień 2011 - 13:20

• 0

#2 orbik